NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    haha we typten tegelijk kimkivits. :) :) .

Wie weet hoe lang je door mag sporten als je zwanger bent???

Groetjes

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    ja dat hoop ik ook jaslyn ik ben ook zo zenuwachtig heb halverwege de cyclus een kleine bloeding gehad van een halve dag misschien was dat wel een innestelingsbloeding dus sinds dat ik dat heb gehad ben ik er ook erg veel mee bezig wat ook niet goed is maar ja daar kan ik ook niets aan doen dat heb je nu eenmaal

Groetjes

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou silvie meijs die sporte ook nog heel lang door dus volgens mij kan het aardig lang. maar je mag volgens mij alleen cardio doen.

4. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Hey Alida, Leuk idee! De test blijft wel goed hoor...
    Bij mij werd ie alleen wat geler, iejlk!

Je mag net zolang doorsporten als je KUNT ;)
    Sporten is gezond voor jou en je kind, je krijgt er een betere doorbloeding van en je kind krijgt meer voedingsstoffen binnen. Dus bewegen maarr als je zwanger bent... Spannend Alida! Ikduim!

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja mag hele tijd sporten..all1 als je buikspieren traint dan all1 je zijwaartste niet je voor.. (of hoe je dat ook noemd) sporten is goed voor jou en voor t kindje.. je kan op je sportschool daar info over vragen .. en die kunne je begeleiden. met hart meters etc

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    ik zit namelijk op korfbal en dat is een teamsport en ik speel ook wedstrijden zou dat ook gewoon kunnen ????

Groetjes

7. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Klopt ook wel hoor Alida, als je het zó graag wil dan ben je er toch wel mee bezig, bewust of onbewust. Ik heb dat ook heel erg hoor, had me voorgenomen om er niet te veel mee bezig zijn en heb het op zich redelijk lang volgehouden tot na mn ei..maar ja, dan zie je je banner he, "over 8 dagen kan ik testen, over 7 dagen kan ik testen, over 6 dagen kan ik testen" enz enz..en ja dan begint het toch wel weer heel spannend te worden!

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    mijn moeder mailde me net:

"ik heb net nog een ovu ding gehaald voor je maar dan die van de apotheek"

ik ben denk ik helderziend hahaha, dat schreef ik jullie net hihihi

9. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Als je niet de kans loopt dat je een bal hard in je buik krijgt :(
    Misschien zijn er wel meer meiden bij jouw op de korfbal die door zijn gegaan tijdens de zwangerschap?

Maar goed ze hebben mij ook gewaarschuwd om niet door te gaan met skeeleren wanneer ik een te dikke toeter kreeg...

10. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    ja jaslynn

Ik had me ook voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn en dat is bij mij ook wel gelukt totdat ik die bloeding heb gehad nu word het gewoon extra spannend

Groetjes

Wanneer ga jij testen??

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    ik denk als ik zwanger ben dat ik gewoon de eerste 3 maand nog door ga met korfbal en als we het dan bij de vereniging hebben verteld dat ik er dan mee stop want als ik wel een bal of iets dergelijks in mijn buik krijg en er gebeurt want met het kindje dan vergeef je je het jezelf nooit weer

Groetjes

12. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja je kan wel gwoon op de sportschool blijven sporten..maar echt sporte waarbij je kan valle.schoppen kan krijgen in je buik of de bal in je buik kan krijgen.moe tje toch wel oppassen.. zou gewoon even informeren bij de VK als t zover is..

13. Niet meer actief

@jaslyn:dankje welhihihi
    @alida:eek:ok bedankt hey maar leuk idee om dat kadoo te den aan je schoonmoeder zou mijn schoonmoeder ook wel leuk vinden maar die is pas in februarie jarig duurt mij iets te lang hoop toch voor die tijd zwanger te zij hoor.
    @kim:ik heb al kleding gehad van mijn schoonouders en 2 mokken van een vriendin in barok stijl de stijl waarin we ons huisje hebben omgetoverd.
    en een tas van mijn vriend waar ik al heel lang om loop te zeuren.
    van hem krijg ik ook nog iets anders maar ik weet niet psies wat dat is.
    dat is altijd zo spannend he daar kan ik helemaal niet tegen die verassingen ah ha ha ha ha

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    gemke-->me too!
    en ze zit me er elke dag mee te plagen. vertel dan niks! zo maakt ze me bewust gek haahhaha

wat leuk borak stijl. dat vind ik wel gaaf maar leon houdt er absoluut niet van!
    heb je geen foto's van je huissie?

15. Niet meer actief

ik heb nog de test van mijn eerste zwangerschap en die is nog net zo duidelijk al toen ik hem 5 jaar gelden deed :D

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Dankje dat is wel mooi ik denk als ik een positieve test heb dat ze hem krijgt haha groetjes hoop nu extra dat hij positief is

17. Niet meer actief

euhm moet ik effe kijken hoor tis nog niet helemaal af he
    kon alleen een foto van mijn behangetje vinden die hebben we op 1 muur de rest heb ik nog niet op mijn pc staan

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    gemke-->SUPER! echt gaaf vind ik dat

19. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Nou..ahum..ik zou pas zaterdag kunnen testen maar wil het eigenlijk maandag pas doen! Dat ga ik natuurlijk niet redden want ben zo'n ongeduldige muts ik dat ik het vandaag nog zou willen doen! Ik ga er alleen niet vanuit dat ik hoef te testen, ben er bijna zeker van dat ik morgen ongesteld word, heb namelijk helemaal geen klachten of iets, alleen vanochtend heftige buikkrampen. Heel soms heb ik van die momenten dat ik denk van..je weet maar nooit..maar dat houd ook gauw op..Goed, lang verhaal weer :rolleyes: maar als ik het morgen niet ben dan ga ik zeer waarschijnlijk zaterdag/zondag testen! Jij dan?

20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    nou ik weet het eigenlijk niet wanneer ik moet testen heb mijn nod zondag dus ik denk als ik zondag nog niet ongi ben dat ik maandag ga testen maar weet niet of ik het durf anders wacht ik nog een weekje maar ik weet niet of ik dat volhoudt
    Dat je nergens geen last van hebt hoeft niet te zeggen dat je niet zwanger bent he want er zijn genoeg die de hele zwangerschap geen symptomen hebben dus gooi het niet direct aan de kant je kunt best zwanger zijn
    Ik verwacht gewoon 2 positieve testen van ons allebei afgesproken

Groetjes

Deel Deze Pagina