Meiden ik ga dit weekend verhuizen dus weet niet wanneer ik hier weer kan komen maar ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen en ik wil heeeeeel veeel + -jes of | | -jes zien als ik weer online kan komen!!! Veel liefs voor jullie allemaal Manuela
Ingrid wanneer ga je testen?? Morgen meteen?? Ik duim in ieder geval voor je!!! [-o< Voor de andere dames natuurlijk ook!!! Liefs Pearly
@manuela: heel veel succes met verhuizen!!! Tot gauw weer. @Pearly: nee morgen is nog te vroeg voor mij. Ik heb een heel laat eitje gehad en als ik morgen nog niet ongi ben, dan wordt het vroegstens over een week. Eitje moet nog kunnen innestelen. Kwam op dag 23 en heb cyclus normaal van 27 dagen. (maar ik hoop heeeeel stiekum dat ik een heeeeeel snel eitje heb, die heeeeeel snel een afstand kan afleggen en zich kan innestelen.... hihihiihh)
OOH Dames heb slecht nieuws!! Kreeg me net ineens behoorlijk kramp in mijn buik!!!! Ik meteen naar de wc gerent en jawel hoor er kwam een beetje bloed tevoorschijn!!! JEETJE ZEG IK BAAL echt wel ,zeker omdat mijn temp ineens zo omhoog gegaan was!!!! PFF dames ik ga me maar aansluiten bij de NOD OKTOBER!!! BAAL BAAL BAAL!!! MEIDEN ik wens jullie meer GELUK deze maand!! TOY TOY TOY Liefs Pearly
ja maar Pearly, is het echt ongi bloed, blijft het komen? Wel balen hoor meid!!! ships..... Kan het niet ook nog iets anders zijn??? duim duim duim......
Ongelofelijk he...... en de kramp blijft behoorlijk aanhouden!! dit is echt ineens van het een op het ander moment!!
Morgen ochtend gelijk ff je temp checken oftie ook omlaag is gegaan. Zoals ingiemoppie zegt, misschien is het wat anders??
oh shit hey pearly hoop dat je in de volgende ronde meer succes hebt en wie weet zie ik je daar wel na het weekend
ff heel snel meiden.... spannend ingemoppie!! spannend ook voor pearly!!! @sophie...ik heb alleen de naam ingrid gedroomd wijffie...en nog wat gekke dingen eromheen... @manueel fijne verhuizing en nog betere start in jullie nieuwe liefdesnestje! @de rest een warme knuf!! Ik laat me morgen weer horen...hopenlijk met een beetje goed nieuws... smak!
Hallo iedereen Vandaag nog even aan het werk en dan lang weekend ben maandag namelijk ook nog vrij. Zijn er nog mensen die gaan testen vandaag???? zo ja succes en hopen op een + of 2 ||. Iedereen die aan het wachten zijn houd nog even vol. En iedereen die nog aan het klussen zijn veel plezier. Groetjes
Morgen is mijn NOD. Ben vanochtend wakker geworden met wat zeurderige buikpijn. Ben dus bang dat mijn ongi eraan ziet te komen. Succes iedereen met wachten en klussen.
Goedemorgen ladies, Ook voor mij nog even een dagje werken voor het weekend, werk nog steeds fultime(begin daar nu wel een beetje zat van te worden). Maar iedere maand denk ik weer ...volgend jaar om deze tijd zw.verlof [-o< Vanochtend was m'n temp met 0,2 omhoog naar 36,9...dan zou m'n eitje dus geplopt zijn...jammer dat we gister niet geklust hebben...woensdag wel, nu dan maar hopen dat m'n mannetje superzaad heeft....we gaan maar weer afw88.... @Pearly en @marloes80...hoe is het met jullie?? Voor allen anderen en we blijven [-o< O ja kan niet wachten tot vanavond...gaan we ons kleine rode katertje ophalen Liefs
Helaas dames, ik ga jullie verlaten!! Ik ga me bij de NOD oktober mensen aanmelden!! Temp is gedaalt naar 36,3 De zetten door!!! Succes voor de mensen die nog moeten testen en hoop jullie niet tegen te komen bij de NOD Oktober forum!! Liefs Pearly