NOu ik ben bang dat ik ook naar de volgende ronde moet,heb wat bruinachtig bloed verloren en vandaag is mijn NOD wacht nog even tot het doorzet maar dat zal wel :x baal er goed van maar ja we gaan gewoon weer door Ik ga nu werken fijne dag
Hé jammer Pearly, heel veel succes de aankomende ronde! Wat leuk Samcat een klein katertje, veel geluk met jullie nieuwe huisgenootje! Ik heb besloten morgen nog een testje te wagen, tenminste als je ochtendurine kan bewaren tot 's middags. Weet iemand van jullie dat toevallig? (Heb ook een topic in zwanger worden gezet.) Ik denk dat de testen morgen middag pas in de brievenbus liggen. Ik wil graag morgen nog een keer testen, omdat mijn moeder dan jarig is. Ik heb nu weer een heel dubbel gevoel er over. Het is een feit dat er steeds meer aderen zichtbaar zijn op mijn borsten, en dat ik rare lage pijntjes heb, maar dat zou vast ook wat anders kunnen zijn.. het blijft nog steeds afwachten...
Ik dacht van wel, maar ik geloof dat je het dan in de koelkast moet zetten. ( ik kan het ook helemaal mis hebben hoor, maar ik dacht dat het wel kon) Succes meid met testen!!
Pearly, tjee joh das balen, die hoge temp. gaf zoveel hoop.... Ninetje, hoe is t met jou? xx Alida, voor jou ook bijna testen Linda, hoeft niet heh Kan ook op iets anders wijzen. Maar ja, als je gevoel t zegt... Samcat, die zw. verlof lijkt me ook zo heerlijk!! En minder werken ook ja Wat leuk een rood katertje. Have fun! Marloes, hoe is t met je?? Vallie, ik blijf duimen voor je. Voor iedereen nu of bijna een super weekend! xx Sophie
Goedemorgen allemaal, Ik werd vanochtend wakker en dacht hey mijn nod dag maar verrek nog helemaal niets! Spannennnnd spannennnd..ik vrolijk onder de douche gestapt, aangekleed en al, wilde ik net de deur uitgaan toen ik opeens iets nattigs voelde..neeeeeee toch dacht ik! ik meteen naar het toilet rennen..en jawel hoor! Daar waren die klote ..En dan ook niet eerst met een hele kleine vage waarschuwing of zo, nee tuurlijk niet..meteen zo van WHAM hoi daar zijn we! Heb gewoon zitten huilen op de pot! Mannetjelief heeft me geprobeerd te troosten maar ik zag dat hij ook erg teleurgesteld was Heb al die dagen hiervoor helemaal nergens last van gehad maar nu zit ik op werk met barstende hoofdpijn, buikkrampen en ben bloedjechagerijnig..nou ja, misschien moet ik maar gewoon blij zijn dat ik tot nu toe een regelmatige cyclus heb gehad of zo. Voor mij is het nu dus afgelopen en mag ik door naar oktober..nou maar hopen dat de pendel van Sonja klopt! [-o< Voor degene die nog mogen klussen, wachten of testen..heeeeeeeeeeeeel veel succes meiden!
als ik dan toch ongesteld moet worden laat het dan vandaag zijn dan kan ik zonder me zorgen te maken morgen op mijn feestje nog wat alcohol nuttigen hihihi anders laat ik het voor nop staan
hallo meisjes nou voordat ik ga bijlezen ga ik eerst mijn verhaaltje doen. gisteren naar de HA voor urine af te geven voor een blaasontsteking. kom ik daar moest ik mee naar binnen om alles ui te leggen. (heb een lange geschiedenis van eerdere blaasontstekingen en nierbekkenontsteking). nou fijn ik me verhaaltje gedaan waar ik last van had, zegt ze: meisje je ziet er zo slecht uit hoe komt het. WHAM! kimmie zit in tranen. ik snap er niks van uit het niets! iemand die vraagt hoe het met me gaat, wow en ook zeggen dat ik er niet uit zie, mwah hoor liever wat anders hahaha. nou ik gezegd dat ik het zo druk heb, overloop etcetc. dus ik denk ik zit hier toch kan ik meteen alles op tafel gooien. dat ik al 3 weken buikpijn heb en dit al de derde x in 3 weken is dat ik ziek ben. nou bla bla bla, ik gezegd dat we met kinderen bezig zijn. zegt ze tja, ik heb eiwitten gezien in je urine maar een volledige ontsteling is het niet en je klachten kunnen ook een zwangerschap betekenen. ja hallo! daar wordt ik veel wijzer van, niet dus. zit ik in de auto terug naar me werk (ja i know lijk wel gek om dan were te gaan werken maar that's me!) krijg ik weer een jankbui. thuis weer, en ik heb vanaf 6 uur in me bed gelegen. helemaal in coma. ik weet niet hoe het komt maar heb het idee dat alle ellende van het afgelopen jaar er allemaal uit komt. WHAM zomaar ineens na een bezoekje bij de HA. zou mijn lichaam nu gewoon genoeg tekens hebben laten zien dat ik rustig aanmoet doen? er bestaan geen toeval zeggen ze. nou moest ik vanochtend terug komen en heb ik een kuur van 5 dagen weten los te peuteren, plus moet ik volgende week terugkomen voor een bloedonderzoek. ZO! das geregeld. dank jullie schatten dat ik ff snel mijn verhaaltje mocht doen. mijn temp is weer gedaald naar 36.5 dus ben blij dat ik volgende week mijn bloed mag testen want ik kom er echt geen wijs meer uit.
och meis ik herken het zo erg he wat je verteld heb dat de laatste tijd heel veel gehad van die huilbuien ik heb alles van de afgelopen jaren allemaal opgekropt en dat lijkt er nu ook allemaal uit te komen net nu alles zo lekker gaat met mijn nieuwe relatie zeg maar . aan de ene kant is het heel goed dat het eruit komt effe janken op zijn tijd is ook wel eens lekker toch. tis alleen zo frustie dat je niet weet hoe of wat tis een heel verwarrend gevoel wat ik maar al te goed ken sterkte meis
gemke, dank je schat. ikkan nu wel weer gaan janken. gisteren ook een woedebui gehad hahaha ik zei tegen leon ik hoef niks te eten en ik ga ook niet koken want ik ben ziek. gaat die l*l voetbal kijken en niet koken. meneer is nog te lui om voor mij naar de friettent te rijden want ajax is op. nou daar begon het mee. ik zeg ok kook maar wat dan maar géén pasta. kom ik beneden na 2uur slaap wat heeft hij gemaakt... PASTA. nou toen barste de bom. en idd die onzekerheid is klote. ik denk gewoon dat ik aan het aftakelen ben. zo vaak ziek zwak en misselijk lijkt me niet goed. heb een jaar met veel ellende gehad en nu lijkt het alsof alles eruit komt. mijn lichaam heeft al eerder tekenen gegeven dat ik rustig aanmoet doen en moet praten als ik ergens mee zit maar als je het te druk hebt heb je juist daar geen tijd voor. als het aanmij lag ging ik gewoon een week alleen op vakantie, rust niks doen en ff relaxen hahahaha
als ik dat zo eens hoor ben je net als ik een echte maagd als je moet huilen doe je dat dan ook alleen bij mij mag niemand het zien hoor vind mike nogal frustie want die wil me alleen maar helpen
hahaha gemke ja ik ben een rasechte maagd! is niet goed, i know maar kan het niet helpen. hoe is het trouwens met jou? nog 2 daagjes hé! spannend!
hee kim, wet een ellende meid maar gelukkig word je geholpen bij je HA en gaan ze het verder onderzoeken. Maar van sommige dingen wordt je niet wijzer nee zoals zeggen dat het op een zw.schap lijkt. poeh hee. Gaan ze dat ook testen trouwens? Ik hoop dat je naar wens verder geholpen word en gooi het hier er maar uit lucht tenminste lekker op. Waarom ga je idd niet een lekker lang weekend weg naar zee of zo ff lekker uitwaaien. want idd watje zegt je moet wel naar je lichaam luisteren. Nou succes meid
tja met mij is het op zich wel goed heb sinds vandaag wel buikpijn en steekjes in mijn zij dus ik denk dat ik gewoon weer ongesteld word deze maand maar ik wacht nog effe af
dank je jackie ja die HA maakt het er niet makkelijker op. 10 dagen voor je NOD zeggen dat het een zwangerschap kan zijn! ach ja we zien het wel. ik ga zo bellen voor een afspraak volgende week. dan moet ik eerst weer langskomen en dan gaan we zo'n formulier invullen waar ik op geprikt wordt. maar ze zullen me denk ik niet prikken op een zwangerschap aangezien ik pas zaterdag ofzo mijn NOD heb. ik wil wel een lang weekend weg maar dan moet ik ook echt ALLEEN. leon voetbalt voor zijn (ons) geld en die traint elke dag behalve op zondag dus we kunnen nooit eens een x weg. ik ga zo denk ik ff kijken op internet of we misschien 2 nachtjes weg kunnen in de buurt van zijn club ofzo. ff tanken. hahaha ik zie nu trouwens dat wij gelijk lopen met de cylcus!
Hey allemaal, Ben hier twee weken niet geweest, wat een posten zijn er gedaan zeg. Wel 150 pags. Maar goed. Ik heb twee weken terug een motorongeluk gehad en heb tot gisteren in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig valt alles mee. Een breuk in een hoge ruggewervel op een plaats waar het niet zoveel kwaad kan. Een gescheurde bilspier(en) en heel veel spierpijn. Niets wat niet kan genezen. Maar ja mocht natuurlijk niet teveel rontgenfoto's. Stel je voor dat ik zwanger was. Ongeluk was 5 dagen na m'n ei. De hele tijd zit je in onzekerheid. Zondag en woensdag een test gedaan, maar beide negatief. Ben nu 18 dagen na mijn ei. Gisteren voelde ik van allerlei prikjes en krampjes in mijn buik op een manier en op plaatsen waar ik ze niet heb als ik ongi moet worden. Maar toen ik naar de wc ging meende ik iets lichtrozes te zien. Maar dat is nu weer helemaal weg en mijn temp is nog niet gedaald, dus ik weet niet wat ik er nu van denken moet. Kan maar zo zijn dat mijn lichaam nu anders reageert door het ongeluk. Het voelt nu zo dubbel, ook. Aan de ene kant weet je dat het beter is als het niets is, maar aan de andere kant wil je zo graag dat het raak is! Maar goed, blijft gewoon afwachten. Marleen
he marleen, wat vervelend zeg dat je een ongeluk hebt gehad! moet er niet aan denken. gelukkig gaat het alweer wat beter met je! maar als ik kijk naar je banner en luister naar je klachten klinkt het toch echt positief! zou je niet nog een testje wagen?
Tjeee marlene...............gelukkig dat er niks blijvend is........... Wat een onzekerheid idd.............al 18 dagen een hoge temp??.....dat zegt idd dat het wel eens raak kon zijn...........spannend..........ik hoop dat je over een paar dagen toch fijn posi test.....suc6