NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Rrrrrrrrrrrrr mannen....
    Euhm mijn wil wel,maar die is onlangs zijn job kwijt en wanneer ik grap maakte zei dat ik mogelijk zwanger ben was die niet echt enthousiast,maar die zei ik ben wel blij en niet blij,moet wel in goeie conditie zijn voor kindje,ik wil niet dat het geboren wordt en ik zonder job zit...dus
    maar ja gisteren morgen vroeg die me...en hoe ist,onze baby is het zij of hij? ik zie dat die wel blij is,maar soms niet...dus ik begrijp wat je bedoelt....
    hou je taai meid,misschien heeft hij zijn "regels" en daarom is hij zo,haha

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    siken ik herken wat jij zegt
    leon praat er ook weinig over maar af en toe heeft hij ineens zo'n uitspatting. 'zou er een kleine kim of leon in je buikje zitten' weet je wel. maar als je er echt fatsoenlijk over wil praten gaan ze zo serieus doen terwijl ik dat niet nodig heb. wil op dat moment dan gewoon mijn ei kwijt en heb dan geen zin in preken etc hahaha

ze zeggen niet voor niets mannen komen van mars en vrouwen van venus!

3. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    haha,kimkivits,je hebt gelijk,ze,mijne doet hetzelfde...als je serieus gaat praten dan steken ze hun kop in het zand zoals een ooivaar,ze zeggen als het komt dan is het heel goed als het niet komt dan is het ook goed,dom dom is dat....rrrr het maakt me zooooooooooo boos...idd we komen van de venus en ze komen van mars....
    maar ik denk dan,ik hoop dat ik zwanger ben,dan maak ik jou wel kwellen,hahaha..
    maar als ze die kleintje zien dan gaan ze wel sorry zeggen en gaan ze zeggen: hoe kon ik dat wondertje nie willen,haa?
    dus...
    we gaan ervoor ,kom op meid... ze zullen wel bijdraaien hoor 8)

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja eergister zei die nog van ooww er zit nu vast kleintje in je buik en bla bla bla.. En heb hoop gezeik gehad met het nieuws te vertelleaan me schoonouders ..Dus alles achter de rug..iedereen op de hoogt er van en hij helemaal bij en stond er achter en ineens gister.krabbeld die helemaal trug..Verschrikkelijk vind ik het..!! Nou ja hope dat mijn eitje nu nog er is..en dat ik hem op lieve manier zover krijg om toch te sexe ;) gwoon me mond houde over de ruzie van gister..dan denkt hij dr misschien niet aan..;)
    We gaan dr voor meiden..

5. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    @Kimmiej wat kunnen mannen soms frustrerend zijn he. Misschien toch wat angst voor wat er op hem af gaat komen?

@Gerrina: Ben ook niet zo'n hitte liefhebber hoor.. Mag van mij wel 20 graad zijn, maar zo koud brrr is ook niet lekker, maar wel gezellig, met thee en pantoffels op de bank.

6. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    hoi :) meiden
    Typ ik net 10 min geleden een heel bericht hier, post ik het...kan ik het later nergens terugvinden.... weird :(: :)
    Net toen ik thuis kwam, zag ik dat mijn testen met de post gearriveerd waren. Kon me niet inhouden haha! Was helemaal alleen thuis en wilde dit ook alleen doen....eigenlijk wil ik het pas morgenochtend doen.

Maar de test was negatief!

Maar de :evil: :evil: zijn nog steeds nergens te bekennen en mijn rare buikgevoel en misselijk blijft ook (toch zenuwen?). Ben toch wel teleurgesteld, meer dan ik wilde.... :cry: :(
    Laten die :evil: nu anders maar komen, dit wachten na mijn NOD is verschrikkelijk...
    Ach wat zit ik nou te piepen (ronde 2) .....

ben wel chaggerijnig nu.......lekker begin van het weekend.

K heb nog twee testen liggen, wat nou als mijn ongie nog steeds wegblijft, wanneer zal ik het dan nog eens proberen? Wil niet nog een test verspillen in een paar dagen tijd.

groetjes
    verdrietig meisje

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja Joaney... C-ker want nu was het van jaaa ik wil met jou leuke tijd gaan hebbe nu we alles saampjes voor elkaar hebbe..hij is gwoon bang dat hij ze vrijheid kwijtraakt ofzo..Tis echt niet leuk..en c-ker niet omdat we samen besloten hadde..en ik me er al jaren op verheug..maar nu eindelijk bezig ben..dan kwam die klap gister avond echt hard aan ..Maar goed ik wacht het af hij is nu aan t werk en misschien dat hij vanavond is bijgedraaid en hope dat ik niet te laat ben deze maand.. Heb jij wel je ei goed benut?

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey nicole,
    wat jammer dat de test negatief was. maar nog geen duivels dus we houden hoop!
    je kunt denk ik de volgende keer het beste meteen testen als je opstaat, dus met ochtendurine.
    dus zondag nog een testje wagen als je ongie er dan nog niet is. en als jij het eerder wil doen moet je dat doen meis alleen het zou jammer zijn als hijdan weer negatief is. je hcg stijgt per 2 dagen (heb ik ergens gelezen)

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    nicolle.. Je moet vooral met ochtend urine doen omdat als je zwanger bent het nog erg pril is zit er nog mar weinig van die stof in je urine.. Dus dan smorgens is het het meeste.. Zal paar daagjes w88 en t dan met ochtend urine doen..dat bespaard weer een teleurstelling!!succes meid

10. Niet meer actief

@ Kimmiej GOFFER! meis, dat echt gewoon k*t als je mannetje zo reageerd. Je zou 'm onder z'n kont moeten schoppen voor het 'je blij maken met een dooie mus' :( Ik kan dus heel goed begrijpen dat je hier kwaad om wordt. Aan de ene kant natuurlijk wel goed dat hij zich hier over uit maar aan de andere kant had hij dan eerst heel goed na moeten denken voordat hij oppert om voor een kindje te gaan. Het is natuurlijk niet eerlijk om jou zo heen en weer te slingeren.

Ik denk dat jullie samen echt heel goed moeten praten over wat je wel en niet wil.

Ik wens je heel veel sterkte, meis
    Ik hoop echt voor je dat jullie er samen uit komen.
    Allebei jullie gevoelens zijn belangrijk en ik hoop dat julie elkaar daarin zullen respecteren
    Denk aan je.

Knuffel,
    Gerrina

11. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    dank je wel gerrina het doet me goed al die lieve dinge die jij en de andere meiden zeggen!
    Ik ga met hem in gesprek en zie wel hoe het loopt had me er zo op verheugd de 'toekomstige baby kamer'had ik al geruimd name gezocht je kent t wel..ik ben echt zo in de ban van zwanger worden en zijn.. En dan kwam t zo hard aan heb hem uitgescholde geslagen gehuild ben zelfs van8 over stuur in me auto gestapt en ben een uur gaan rijden.. En dan zegt die heel nuchter al ej thuiskomt : wist wel dat je thuis kwam. tis toch goed dat ik het zeg op dit moment voor dat het er is..Nou WOEST was ik. ik d8 eers zeg je elke dag tege me baby dit baby dat..en dan van 1 op andere moment .Dag droom... En dan vooral balen omdat het op de vruchtbaarste dag was.Nou ik zal proberen me er niet druk over te maken.. En verder te gaan..Want hij weet dat ik toch de pil niet meer ga slikke.en ik weet dat hij niet zonder sex kan..Dus ja dan kan hetm isschien all1 wat langer dure voordat het kindje er komt maar komt er zoiezo wel..!! Nou iig erg bedankt voor t aanhoren van mij gejank!

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    zo is het kim!
    ik moest wel een beetje lachen om wat je zei over het rijden en dat hij dan zegt ik wist dat je toch terugkwam...
    uhum
    ik herken mezelf
    ik storm ook altijd naar boven als het te heet wordt en meneer blijft dan rustig zitten want die weet toch dat ik het na een uur weer vergeten ben hahaha

en als jij niet aan de pil wil moet je dat niet doen, en als hij wil sexen maar geen pil gebruikt hij toch lekker een condoom?
    ach ja wie weet trekt hij straks wel weer helemaal bij!!! :D

13. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    we hoeve geen middelen te gebruiken..want tis niet van wil helemaal nooit kind.maar liever nu niet..Hij heeft net nieuwe baan. net alles op orde..en weet ik t..maar goed we klusse gwoon aan en hopelijk op vruchtbare momenten;) want als t zover is dan weet ik c-ker dat hij der helemaal GEK van is.ken hem wel :D ...En ja Ik word WOEST als hijd an zo nuchter gaat doen..dan kan ik hem wel wat aan doen.dan vliegik hem ook letterlijk aan he..met slaan en gooie enzo..en dan ga ik maar weg..en dan w8 ik op telefoon in de auto maar neej hor nix..en dan licht die gwoon rustig in ze bed.van OW ZO JIJ BENT DR OOK WEER.ACH GEZLLIG...echt zo vrustrerend.hahah.maar goed..ik ben mijn boze bui weer kwijt..en we gaan dr voor..Misschien komt sonja dr pendel dus wel uit .hahaha!

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik hoop dat het voor jou eerder komt dan de pendel!

15. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja ik hoop t ook kim ..Ik hoop dat jou pendels wel kloppen dan ben je al snel aan de beurd !!

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ach ja
    ik heb ook al pendels gehad die niet klopten hoor!
    maar wie weet, laat sonja deze maand maar gelijk hebben, dan heb ik misschien wel een leuk verjaardagskadootje!

17. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Idd kim ik zal voor je [-o< ga nu ff aardappele schillen enzo want moet optijd eten heb t maar weer druk hahah.tot vanavond .kiss

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd meid, hopelijk gaat de innesteling helemaal goed en blijft je ongi weg.

Liefs Moons

19. Niet meer actief

Hahahahahahaha....ik herken dat verhaal helemaal.
    Behalve dan dat aanvliegen. Ik wordt niet handtastelijk maar mijn mond doet net zo pijn. Ik kan zo sarcastisch gemeen worden zonder te gaan schelden ;) En dan zijn de rollen omgedraait en gaat hij van die nuchtere stoel af en dan laat ik hem eens lekker in zijn sop gaar koken.

Hehehehe...niet alleen mannen zijn vreemde wezens hoor. Wij allemaal ;) Ik snap soms niet waarom vrouwen en mannen elkaar opzoeken. Mars en Venus liggen toch ook lichtjaren ver uit elkaar?

Ennieweej....saai zijn liefdes relaties iig niet te noemen. En gelukkig maar ;)

Jullie komen er samen ook wel uit denk ik. Als je de communicatie maar open houdt

Liefs,
    Gerrina

20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Even een update van mij.
    Vanmorgen misselijk werd 's middags beter sinds een paar dagen heb ik dat mijn buik echt opzet kan broeken soms moeilijk dicht krijgen.
    En mijn tepels doen zeer.
    Nog 2 dagen dan kan ik testen maar ik heb een vroeg eitje gehad dus kan misschien nu ook al wel testen want de ei is al meer als 16 dagen geleden maar misschien dat ik ook maar beter even kan wachten.

Groetjes

Deel Deze Pagina