NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Spannend Alida. Klinkt erg positief. Moeilijk he dat wachten :D . Hopelijk wordt het beloond met een dikke +

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    spannend alida!

3. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Kimkivits: balen dat je nu wat slecht in je vel zit. Ik hoop voor je dat de pendel gelijk heeft en dat je idd posi test.

@Kimmiej: vervelend dat je hubbie er nu ineens niet voor wil gaan. Ik begrijp jou heel goed. Als je ergens je zinnen op hebt gezet, dan wil je er ook niet meer mee wachten.

@Jaslynn: balen meid. Succes volgende ronde.

De rest veel succes met klussen en wachten met testen.

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Zou ik morgen al wel kunnen testen of is dat te vroeg ik heb mijn eitje wel heel vroeg gehad en dat is al wel 16 dagen geleden ik kan zo moeilijk wachten.

Groetjes

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    als je niet kunt wachten zou ik er 1 doen als je zegt dat je ei vroeg is geweest succes meid

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou alida, je kan testen maar weet niet of dat wel verstandig is. je kunt het beste w8 tot je NOD. (dat zeg ik: mien ongeduld!)

maar aan de andere kant er zijn meiden die 5 dagen voor nod al een + testen.
    heb je veel klachten?

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    sorry meiden, ik ben er weg van!
    ik ga nu naar mijn mama, en daarna met 3 andere meiden bij een vriendin turkse tapas eten! gezellig een meiden avond.

ik voel me nu wel iets minder lekker door die klote blaasontsteking maar hoop dat het morgen wat is weggetrokken want kimmie wil klussen!

dikke x en knuffels aan jullie allemaal
    ik probeer morgen ff vroeg in de middag online te komen want ben zeeeeeeeeeeer benieuwd of er +jes bij zitten!

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    nou ik ben 's ochtends misselijk is 's middags weer weg.
    Mijn tepels zijn erg gevoelig en mijn buik is opgezet krijg sommige broeken erg moeilijk dicht en heb ook veel last van zuurbranden

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    en ik vond dit op internet:

Brandend maagzuur is een van de meest voorkomende zwangerschapskwaaltjes. Het kan je in het begin van de zwangerschap overvallen, maar ook naarmate de bevalling nadert speelt het zuur vaak op.

O ik vind het zo spannend het is bijna niet meer uit te houden

10. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nog ff volhouden meis of een test van de apotheek halen die 'schijnen'nog al gevoelig te zijn
    laat je het ons weten?
    ik zal iig heeeeeeel hard voor je duimen

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    ik heb nog 2 testen van deze site in huis liggen dus ik vind het zonde om nog 1 extra te kopen dan moet ik maar even geduld hebben.

Groetjes

12. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi Allemaal,

Net een positief ovulatietestje gehad dus dat word klussen.... :)

Groetjes Pat

13. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    hallo pat

Nou klusse vandaag en geniet ervan en dan aan het eind van de cyclus een positieve test :)

Groetjes

14. vallie

vallie Actief lid

20 jul 2006
    156
    0
    0
    kinderleidster
    ede
    Nou wat een onzerheid vandaag vanmorgen een beetje bruin bloed heeel weinig en de hele dag verder niks tot 10 minuten geleden lijkt wat rood te worden pfff zo spannend loop constant naar de wc want buikpijn heb ik niet
    Oh ik hoop zo dat het gewoon innestel bloed is

Liefs en een fijne avond
    valesca

15. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Wat een lieve reacties op mijn nieuws. Dank jullie wel. Het is natuurlijk wel een beetje dom he, om 5 dagen van tevoren te gaan testen. Mijn gevoel zei me dat het gewoon kon en mijn verstand zei dat het niet slim was. Ik weet uit ervaring dat mijn gevoel me weinig in de steek laat en idd hij had weer gelijk.

Ik heb het mijn lief verteld op de volgende manier (want ik kon natuurlijk mijn mond niet houden en of het op een romantische manier vertellen):Hij zit te vertellen over de meterkast, waar hij aan gesleuteld had en hij verteld dat ik nu de wasmachine en droger tegelijk kan draaien. "Dus alles werkt", zegt hij. Waarop ik de test uit mijn broek haal en zeg:" Weet je wat er ook werkt?". Hij kon het niet geloven. Maar reageerde in elk geval leuker en enthousiaster als de eerste keer. Toen was hij zo nuchter en zei maar steeds:" Het is maar een streepje". En nu weet hij wat het streepje allemaal uithaald ;) en inhoudt :p .

Urine in de koelkast bewaren als je 's avonds pas gaat testen.

Ik ken dat hoor van die terugtrekkende mannen :evil: . We hadden besloten dat we een gezin wilde en tijdens onze vakantie op Rhodos zou ik in de vruchtbare periode zitten. Toen het eenmaal zo ver was, trok meneer zijn beslissing in. Daar ging mijn verwachting, droom etc. Ik had het zo romantisch gevonden om te vertellen dat het kindje op Rhodos was verwekt. Ik was er doodziek van. Later een gesprek met hem, hij was erg bang voor alles wat er komen ging. We hebben het toen even zo gelaten en na 3 maanden zei hij:" oké". En toen was ik gellijk zwanger van nr 1 :p .

Balen meiden, die ongesteld zijn geworden. Ik hoop zo voor jullie dat het snel mag gebeuren.

Overtijdmeiden: spannend hoor. Toi Toi Toi.

NOD aankomend meiden: succes, heel veel succes.

16. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ff updatetje... Kwam mijn hubbie thuis.. En jahor geluk geklust.. :) hij wil t wel als het komt komt het..Dussuh gaan gewoon voor deze ronde hor :D ...Yeah!!

17. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    meid ik ben heel blij voor je en wie weet is het raak :D

Liefs Indey

18. Niet meer actief

pfff wat is er in een paar uur tijd veel bijgeschreven zeg zag dat er al veel meiden over tijd waren
    en las ook iets over een man die nu ineens niet meer wil weet niet meer bij wie sorry.
    meis praat er nog een goed over met hem laat hem eens vertellen waarom die psies niet wil dan en waarom hij jou wel al die tijd laat denken dat jullie samen een kindje gaan krijgen en laat weten hoe je er over denkt hij kan die beslissing niet alleen doen net zoals jij dat niet kan...
    sterkte ermee.
    nogmaas sorry dat ik je naam vergeten ben

19. Niet meer actief

oh zie nu net dat het kimmiej was en dat hij nu wel wil nou meis gelukkig dan

20. Female

Female Niet meer actief

Cath, je hebt toch posi getest? moet je je banner dan niet aanpassen??

xxx

Deel Deze Pagina