NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Ik wacht tot aan de NOD. Als ik nu een banner aanmaak staat er 3 weken zwanger.
    Weet je wat, ik doe het gewoon. Voelt goed dus.

Komt ie.

2. sannevandijk

9 aug 2006
    48
    0
    0
    IK KAN NIET MEEEEEER WACHTEN!!!!

sorry dat ik jullie kom storen maar word helemaal gek van mezelf.. ga om de 5 minuten naar de wc om te checken of ik al ongesteld ben... durf niet te gaan slapen.. want meestal word ik het sochtends... achja ik zal me wel aanstellen..

NOG EVEN GEDULD.. sorry dat ik jullie er lastig mee moest vallen

sanne

3. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Helemaal niet sorry meid. Jij kan tenminste nog geduld opbrengen. Ik ken types die dat niet kunnen hoor 8) ;)

Gauw naar bed, en morgen ochtendurine opvangen en in de koelkast zetten als je het nog niet wil testen ;)

Spannend, heel veel succes :p

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    sorry, late reactie...

Maar dat hou ik liever voor mezelf...aangezien ik een anoniempje wil blijven hier op het forum....maar dat snap je vast wel???

Wie weet komen we elkaar nog eens tegen op 't veld of in de zaal...hihi

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Cath, proficiat!!!!

Alle andere meiden met de :evil: :evil: balen en ik zie jullie wel in oktober!

De rest sterkte, we lezen in spanning mee....

6. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Sanne????????????????????????

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Nou mijn urine staat in de koelkast te wachten tot de testen er zijn.
    Ben echt zenuwachtig nu, dat heb de vorige testen nog niet zo erg gehad als nu. Misschien komt het omdat ik de testen nog niet heb, nou ja als ze er vandaag niet zijn, gaan we straks maar even naar de drogist. Ik vind het echt heel spannend!

Ik duim voor alle meiden die rondom hun nod dag zijn, op heel veel positesten dan maar!!

Aan alle klussers, veel plezier met klussen!

En meiden die de duivels ontvangen hebben, jammer meiden, heel veel succes de komende ronde!

8. Niet meer actief

als je 15 dagen overtijd bent dan zou je toch wel kunnen zeggen dat je zwanger bent lijkt me toch

9. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Nou meid, spannend dus. [-o< voor een dikke posi

10. Niet meer actief

ik heb nog geen last van mijn rug dat is bij mij meestal het teken dat ik ongesteld ga worden dus dat is een goed teken dus...
    maar de dag duurt nog lang en er kan vanalles nog gebeuren bovendien zou ik dan morgen ongi worden meestal heb ik dan last van mijn onderug de vorige daG

11. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik hoop het gemke, maar tot en met afgelopen maandag waren alle testen negatief.
    Het kan natuurlijk ook weer een langere cyclus zijn mijn langste cyclus is 42 dagen geweest, dat was 4 maand geleden, en daar zit ik dan vandaag weer aan.
    De kans dat het ontpillen is, is klein denk ik, want ik ben nu bijna een jaar van de pil af.

12. Niet meer actief

ontpillen staat geloof ik max een half jaar voor dus dat lijkt me niet dat het is idd
    ben je ook al bij de ha geweest ja die zal dan trouwens ook wel hebben gezegd dat je je langste cyclus af moet wachten ofzo

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Spannend miza, ik blijf voor je duimen.

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik heb contact gehad met een doktersassistente van een vervangende huisarts. Deze zei dus idd, dat ik het nog even 1 á 2 weken moet afwachten, het kan nl ook zijn dat ik doordat ik graag zwanger wil worden, een cyclus heb overgeslagen.
    Als het nou straks weer negatief is, neem ik aankomende week contact op met mijn eigen huisarts, als het goed is, is deze er dan weer.

15. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Weer zo spannend hier.
    Ik duim!!!!!!!!!

xx Sophie

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, nog niemand vandaag getest? Miza hopelijk krijg je vandaag je testen binnen anders idd even langs de drogist/apotheek, spannend hoor!

Iedereen die vandaag gaat testen veel succes, en alle anderen met wachten/klussen/of ongi uitzitten.

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He miza, heb je eigenlijk kwaaltjes???

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Super :p :p
    xx Sophie

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    patje, ik heb alleen af en toe wat steekjes onder in de buik, maar dat heb ik eigenlijk mijn hele cyclus door. En de aderen in mijn borsten zijn heel goed zichtbaar (die liggen erop zeg maar). Dat is het enigste.

20. Niet meer actief

zo meiden ik ben net naar de wc geweest en ondekte bloed dus....
    ik ben er vantussen hiero en ga naar oktober.
    ik duim voor iedereen door die nog moet testen...
    doei doei

Deel Deze Pagina