nou vanochtend dus getest... NEGATIEF.. en ben ook niet ongesteld... vreemd Afwachten.. afwachten.. gelukkig kan ik alleen maar afwachten groetjes
ik ga ook ook naar oktober.....gisterenmorgen een beetje bruin bloed hele dag verder niks maar gisterenavond kwam er toch ook rood bloed bij...helaas Op naar ronde 3
Hoi dames, zozo de spanning druipt er hier weer eens af!!! Miza en alle andere testers.... VEEEEEL SUCCES!!!! Oh kimmiej, wat een helse dagen voor je. Gelukkig is je mannetje toch nog van idee veranderd!!! Onze NOD liggen ook kort bij elkaar!!! Wie weet kunnen we samen vieren. Hier is de temp toch vandaag de lucht in gegaan. Heb me voorgenomen om deze wacht periode uitzonderlijk kalm te gaan blijven... Hoop dat het gaat lukken om er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, dan is de teleurstelling binnen 2 weken veel minder groot. HOOP DAT DAT GAAT LUKKEN...!!! Groetekes
hallo allemaal ik ben er een tijdje tussenuit geweest, omdat we de flat moesten opleveren omdat we eengezinswoning hebben gekocht, dus we zijn ongelofelijk veel aan klussen geweest, en comp was natuurlijk ook weg en niet aangesloten. Daarnaast ben ik 24 aug ook getrouwd en daarna op huwelijksreis gegaan. Maar ik ben er weer en gelijk met goed nieuws, heb nu al 3 keer positief getest en dus zwanger!ik wilde het toch ff vertellen!degene die nog moeten testen succes, en de andere ook succes zet hem op!!!!! liefs dees
desi23........................................gefeliciteerdt......gefeliciteerdt .....en nog eens gefeliciteerdt............................. Duidelijk een top maand voor jouw geweest................geniet er van...
sjee Desi,idd drievoudige felicitaties van mij ook! De aankondiging is gedaan, hihi. Net n potje sex gehad en terwijl ik ging douchen,kwam mn man n beetje geschrokken dat ik wat had gebloed, hihi. Oja, das waar ook, d8 ik.
Gefeliciteerd Dees, en is het verwekt op de honnymoon?? Is wel superromantisch natuurlijk en leuk voor later om te vertellen. Geniet ervan. Liefs Moons
Oooh wat leuk desi23, lekker direct na het trouwen zwanger!!!!! echt van harte gefeliciteerd hoor...enne... idd de honeymoon? Hier is het eitje geloof ik weer weg, geen pijn linksonder meer wat er vanochtend nog wel was....maar...gisteravond goed geklust!! Mijn ovutestje voor vandaag was ook minder dan gisteren. X Pat
Gefeliciteerd desi! Ik heb minder geluk, de test is wederom negatief. denk dat ik idd een cyclus heb overgeslagen. We klussen er maar vrolijk op los en zien wel hoe het gaat verlopen. Ik verwijder mijn banner voorlopig maar even.
Ben net ongi geworden, ga jullie dus verlaten en meld me maar aan bij NOD Oktober! Ik hoop niet dat ik jullie daar terug zie en dat jullie allemaal zwanger raken, hahaha!! Het is de 1e keer ongi na mijn miskraam, dus we gaan er weer voor! Succes!
Ik heb (heel egoistisch) niet bijgelezen.... Kwam alleen ff zeggen dat ik jullie niet vergeten ben hoor lieffies!! Desi...van harte! Ik ga ff zoeken naar oa ingemoppie...hoe de stand daar is... Allemaal dikke zoen en ik meld me af en toe wel weer ffkes! Smakzoen!