heeey dames, Ik kom net terug van vakantie en we hebben genoten. Ik heb op vakantie mijn vruchtbare dagen gehad en we hebben flink geklust. We hebben natuurlijk niet alleen voor een kindje geklust, maar ook omdat het lekker is, hihihi Jaa de lol moet ook blijven he? Hoe is het bij jullie?? Hebben we al mensen die positief getest hebben?? Groetjes sjaantje
pff, vanmorgen weer negatief getest, ik ben nu alle hoop voor deze maand verloren. Ik ben wachtende op de verdomde duivels ... pfffffffffffffffffffffffff
oh ja, daarstraks op het werk zei ik tegen een zwangere collega (3 maanden zwanger) die nu op vakantie gaat: 'verzorg je goed!' antwoord zij: ' verzorg jij jezelf ook maar goed en ik ben benieuwd hoe groot je buik al is als ik terug be' ... PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, wetende dat mijn test vanmorgen negatief was, een oppepper was het niet .... volgens mij ben ik kei- hard schijnzwanger ... dat is al de 2de maal deze week dat iemand suggereert dat ik zwanger ben zonder dat ze ook maar weten dat we aan het 'proberen' zijn ... getverdemme ...
bedankt voor alle felicitaties!! en ja ik had me vruchtbare dagen toen we op huwelijkreis waren, en dus daar ook zwanger ben geraakt!!helemaal top gewoon!! allemaal heel veel succes nog deze maand, voor degene die de volgende ronde ingaan heel veel succes de volgende ronde en zet hem op! kus
voor mij word het ook spannend deze week vrijdag 22 sept heb ik mijn nod dag dus nu nog 7 hele dagen wachten ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden hoor Liefs Indey
Elke keer als ik hier weer kom is de spanning opgevoerd Is er al positief getest vanmorgen???? Ik duim!!! xx Sophie
Ik dacht ook toen ik wakker was, laat ik maar even kijken of er al nieuws is. Er heeft er ééntje posi getest vanmorgen, lorfiedal!! Ik zat net ff te kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik nu zwanger ben.......rond mijn verjaardag!! 6 juni, en ik ben 3 juni jarig! Ik hoop het zo!!
@Alida127 al getest? Spannend allemaal hoor. Ik doe deze maand voor het eerst met de temp.kaartjes mee, nu duimen dat m'n temp hoog blijft! Mirre
hoi meiden ik kan ook testen vandaag maar wacht tot een zondag denk ik. kan nog wel eens een paar daagjes varieren. maar tot op heden niks te merken. wel een echt hele lichte afscheiding een beetje melkwit achtig maar niet dun. heb wel twee weken last van veel doorzichtige rekbare afscheiding gehad (sorry) dus ik denk dat dat mij ei ongeveer is geweest en dat ging na zo 2 a 3 dagen weer over...!!!!!!!! we wachten gewoon af . xxx
Hallo meiden, Ik had gister mijn NOD heb toen negatief getest. Nog geen ongsteldheid te bekennen. Ik ben benieuwd ! xx linda
Het is echt weer spannend voor velen. Allemaal succes met testen en we willen alleen maar ++++ zien!!!
leuk linda84 lopen we gelijk spannend he. hoe lang ben je getopt met de pil en hoeveelste ronde is het voor je
zo goedemorgen ladies nou bij mij nog steeds hoge temp en ik moet zeggen dat ik veel witte afscheiding heb laatste tijd heb ik anders niet zo heeeel veel last van pffff wat is wachten toch vervelend. Nou meiden spannend die mogen testen ik duim al voor jullie
@Jackie, Jij hebt het over meer afscheiding en ik dat het bij mij juist opvallend is dat het minder is/lijkt dan eerdere cyclus(sen) Zo zie je maar iedereen is anders. Ik denk dat we ongeveer gelijk opgaan qua NOD... Jammer linda84 van het negatieve testen, misschien de komende dagen wel RAAK Liefs, Mirre