he mensen heb vanmorgen getest en deze was negatief maar toch voel ik me anders dan anders, nog steeds geen duivels te zien en mijn afscheiding is inmiddels zo goed als weg. heb ontzettend last van verstopte darmen dus geef de moed nog niet op ook mijn borsten voelen anders en zien er anders uit( of het lijkt zo) over drie dagen maar weer testen we wavhten nog rustig af, alle andere dames suc6 kus
Ik heb niet alle pagina's bijgelezen. Ik drop zo even er tussendoor. Wij zijn n.l. heeeeel druk aan het klussen in ons nieuwe huis! Ga zo straks ook weer daarnaar toe. Maar ik wilde even laten weten dat ik er nog ben en dat ik aan jullie denk!!!!! Hopelijk hebben wij raak geschoten op de dag dat wij de sleutels van ons huis kregen. Nog een weekje afwachten! Succes allemaal!! En tot gauw, dan heb ik weer wat tijd om mee te kletsen. groetjes Jessica
Hallo, Ik schrijf niet veel op dit forum,maar lees wel steeds alles, en leef met jullie mee. Spannend voor velen. Ook voor mij weer. Nog een lange week wachten. Deze maand voor het eerst met persona begonnen. Heb 9+10/9 het ei-teken gehad. 3 dagen daarna heb ik ongipijn gekregen. Dat heb ik nog steeds. Verder nergens last van, dus het zal wel van de ongi komen. Alleen wel erg vroeg.. Liefs, Angel
hallo lieve meisjes! sorry kon gisteren niet meer online komen, mannetje wilde computerspelletje spelen. maar ik zie dat er weer goed nieuws is voor 2 meiden! GEFELICITEERD! nou ik had gisteren een temp van 37 en vandaag weer 36.7 dus we zijn nog steeds aan het schommelen. ALS ik op tijd mijn ei had gehad zou ik vandaag innesteling hebben. maar ja aangezien ik niet weet of me ei wel of niet is geweest pin ik me daar niet op vast. ik ga kijken of ik vandaag toch nog een x kan klussen ondanks die blaasontsteking maar denk niet dat het er van gaat komen. in elk geval voor de wachtenden onder ons... SUCCES ik vind het klote vooral voor de meiden die al een paar dagen overtijd zijn en maar negatief blijven testen!
hoi meiden Heb vanmorgen weer getest, deze keer met ochtendurine... Maar het was weer negatief, net als vrijdagmiddag. Wel balen!!!! Terwijl mijn lijf zo raar aanvoelt, misselijk enz.....en nog geen enkel teken van !!! Word hier knap moedeloos van....ben ook al het hele weekend niet te genieten, mijn vriend heeft het zwaar.. Maar hij vraagt ook niet echt naar mijn 'lichamelijke gesteldheid'. Merkt wel dat ik niet echt lekker in mijn vel zit....zit echt in tweestrijd. Aan de ene kant mogen de dan echt maar gewoon komen, dan kan ik tenminste verder. Aan de andere kant is dit moment ook nog steeds een beetje hoopvol (na het lezen hier van al die verhalen van meiden die pas na 1 week of meer na hun NOD pas positief testen... Ik ben dus nu heel zielig (vind ik zelf) maar ach, wat stel ik me aan...als dit elke maand zo moet gaan.....ben pas net in de 2e ronde..
hey nicole hé wat kl*te dat je weer negatief hebt getest! maar je bet aan de andere kant nog steeds niet ongie, dus ik heb nog hoop! mijn moeder teste bij mij helemaal niet positief, moest met een echo horen dat ze al 3 maanden zwanger was. bij mijn broertje ook pas met 10 weken en een bloedtest. dus lieverd je bent niet de enige!
Hoi, ik ben dus 2dagen over tijd,maar dat betekent nog niks want ik heb een onregelmatige cyclus,en ik durf niet te testen,ik weet niet,denk dat ik toch niet zwanger bent....ik heb geen hoop maar er zijn geen symptomen van zwangerschap,mijn borsten normaal,niet misselijk,verstopte darmen,jaaa,eet als gekke jaaa,moe,ja,hoofdpijn en rugpijn en ja onzettend veel pijn in mijn onderbuik,niet echt zoals ongi pijnen,maar anders,weet echt nie,en ik heb al 10 dagen blaasinfectie,leuk,he?? alleeeee meisjes ik hoop dat iedereen die overtijd is mag een positieve uitslag hebben,kom op... 8)
Hoi iedereen Ik heb vanmorgen getest en een hele lichte streepje dus ik ben zwanger Ik ben er zo blij mee Groetjes
Alida gefeliciteerd, echt een supergoed gevoel he zo'n positieve test in je handen? Geniet ervan meid! En voor een boel meiden nog spannend hier, ik blijf duimen hoor, wil jullie niet bij het oktober forum verwelkomen x Nienke