hier ook nog steeds geen Ben al wel de hele dag misselijk. en heel veel last van maagzuur!!!!! heel irri. ben benieuwd naar de dag van morgen groetjes hielkje
Hallo iedereen Bedankt voor jullie felicitaties ben er zelf ook erg blij mee en mijn mannetje ook we wisten niet wat we zagen. Was trouwens wel een heel vaag streepje maar ik denk maar zo een streepje is een streepje. Groetjes
Ga eventjes naar calculator, dan weet je wanneer je uit gerekend bent, en dan naar zwangerbanners , maar missschien kun je gelijk al wel naar zwangerbanners, links in het menu.
@Desi23: Van harte gefeliciteerd. Ik heb zoveel gelezen, dat ik niet alles meer weet. Ik hou het even algemeen. Aan alle meiden die ongi zijn geworden: heel veel succes in de volgende ronde. Testers: laat heel veel +++++++++++++ zien. Klussers: heel veel plezier. Hier gaat alles goed. Geen buikpijn en geen bloedverlies. Dinsdag naar gynaecoloog. Spannend
Haaa dames, Wat veel positieve tester zeg! Dames, Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet er maar lekker van. Hier is alles rustig eigenlijk. Het duurt me nog te lang eer ik mag testen. Ik heb wel een paar dagen geleden veel pijn in de onderbuik gehad, beetje ongi gevoel, maar ook weer niet. Ook had ik gister en vandaag flink pijn aan mijn boobs, mijn mannetje mocht er nog niet aankomen. Vandaag zijn het meer de tepels die pijn doen, wil dat wat zeggen?? Nou ik ga weer lekker wachten. Hopelijk zijn er nog vele die positief mogen testen, succes!! Ik duim voor iedereen!!! Groetjes sjaantje
dank je wel alida!! Ik hoop echt dat het deze keer raak is. Maar ja, we hebben pas de tweede ronde he! Jij was echt super snel he? Geniet maar heerlijk van je zwangerschap. groetjes sjaantje
het hoeft niet hoor als je last van je tepels heb dat je zwanger bent.want ik had vorige maand ook vreselijke last van mijn tepels en dacht nou nou het zal nu wel raak zijn. Niet dus. Maar het kan ik kan niet zeggen dat het niet zo is maar ik ga me er niet op focussen want ik heb meerdere klachten en die lijken ook op ongi worden. helaas er zit niks anders op dan geduldig (als is dat heel makkelijk gezegd dan gedaan) wachten. Liefs en veel sterkte ermee meid Indey
heey indy, inderdaad!! Leuk zeg!! Maar ik heb gemiddeld 30 dagen cyclus. eerst 28 , 28 en daarna 34 dussss, geen touw aan vast te knopen. de ene zegt 30 aanhouden en de ander zegt 34 dagen. Ik heb voor de zekerheid extra veel geklust rond beide datus zeg maar, hihi ik wacht ook met testen als de 34 dagen om zijn. groetjes sjaantje
en mussie, Ik zie dat wij ook gelijk liggen. owww dit word spannend zeg!! Ik hoop dat we alle drie positief testen deze keer! Zou wel erg leuk zijn. groetjes sjaantje
hoi proficiat iedereen die zwanger testte! De anderen: hopelijk kan ik jullie ook snel proficiat wensen. Bij mij vandaag dipdag, familie bijeenkomst en alle aandacht ging naar mijn 8jaar jongere nicht, die 3 maanden zwanger is... Ik heb nu terug beetje eisprong gevoel, soms steekjes terug onderaan links, heb zeer gevoelige tepels en borsten maar voor de rest niets, er is hoop maar ook angst voor ontgoocheling, succes allemaal!