Zo hee, sinds vrijdagmiddag niet online geweest....d'r is weer aardig wat gekletst hier. Ik heb geprobeerd bij te lezen maar denk niet dat alles is blijven hangen. Ik zag wel dat er weer een aantal "lucky ladies" \/ bij zijn gekomen VAN HARTE !!! Ik hoop dat velen van ons jullie volgen Vrijdag hebben we ons rode katje opgehaald...zooooooo lief..... We hadden al een kater van 7 jaar, die held is dus nu bang voor die kleine...niet te geloven wat een sufferd...maar ook een schatje hoor! Verder hier niet veel veranderd, denk alleen dat ik me ook bij de dames met een blaasontsteking kan gaan voegen, nl zo'n branderig gevoel, not so nice...
Goede morgen iedereen Zijn er nog mensen die vandaag gaan testen zo ja succes. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik zwanger ben denk ook steeds dat het niet zo is. Loop erg vaak naar de wc om te kijken of ik ongi ben geworden maar dat is steeds niet zo dus dan denk ik zal ik dan toch zwanger zijn want dat hele vage streepje maakt mij wel onzeker. Groetjes
Dag dames, mag ik er ook bij? Even kort mezelf voorstellen: ik ben 25 jaar en sinds juni bezig voor ons eerste kindje, ik zit nu in ronde 4 en mag volgende week dinsdag testen. Ik heb wel niet zoveel hoop deze maand, want ik voel niets speciaal. Vorige maand had ik veel krampen en was ik overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Grote teleurstelling dus. Ik heb dus mijn lesje geleerd en probeer niet meer te letten op wat ik voel, want dat kan vanalles zijn en hoeft niets te betekenen. Nu dus afwachten tot volgende week, dat vind ik altijd het lastigst, je kan niets doen alleen maar wachten Groetjes, Silke
'k ga nog niet testen - ben er vrij zeker van dat ik mijn regels ga krijgen... 'k had pijnlijke tepels en opgezette buik tot 2 dagen geleden. Dit is nu verdwenen, net zoals de vorige keren. Toen verdween dit ook en dan kreeg ik iets later mijn regels... Naja, ik hoop dan alvast dat ze er snel doorkomen zodat mijn cyclus wat regelmatig blijft en we naar de volgende ronde kunnen... knuffel
ALIDA GEFELICITEERD!!! zo dames nu ga ik verder lezen! lekker relax weekendje gehad. had ik wel nodig ff bijtanken. menne schat had me gemist want we hadden elkaar deze hele week niet gezien (behalve s avonds laat in bed) dus hij was SUPERlief. TE lief want ik wou gisteren klussen maar dat wou hij niet ivm die blaasontsteking. hij vond mijn gezondheid belangrijker. nou ik niet! hahahaha maar goed ik heb mijn ei gehad want mijn boobies doen ontzettend pijn! nog een paar daagjes en dan ben ik jarig! en kan ik testen!!!!
Hai Kimkivits.. ook zulke zere (.)(.)??? Wat zou dat kunnen zijn.... Goed nieuws hopenlijk!! @silke: Welkom hier en succes!
heey kim, Ik zie dat wij ook gelijk liggen, leuk zeg! Wanneer ben je jarig?? Mijn vriend de 21ste en hij zou het ook een mooi kado vinden. Ik heb nu echt pijn aan mijn tepels, de boobs niet meer zo. ik ga weer verder met duimen. groetjes sjaantje
ja lieve meiden pijnlijke boobies wik niet altijd iets zeggen! ik heb het de vorige maanden ook gehad maar toen werd ik ook gewoon ongie helaas.... ik heb het gevoel dat het er deze maand niet in zit. ik droomde echt van een positest op me verjaardag. maar ja de meeste dromen zijn bedrog zoals marco het zegt hahaha
ik begrijp je gevoel Kim... was ik nu zwanger geweest, dan was de geboorte rond mijn verjaardag geweest... had het zo graag gehad... maar moeder natuur beslist nog altijd zelf é, jammer genoeg
ja nessa dat is idd het lastige, dat je het zelf niet in de hand hebt hahaha ach ja wie weet, de maand is nog niet om. maar mijn gevoel zegt nee. en die heeft over het algemeen toch altijd gelijk
ik ga weer testen zodra mijn testen binnen zijn gister middag heb ik die besteld dus...... wel spanned hoor. ik zie het wel hoor mijn cylclus schommeld nog wel eens... het is beter als je altijd een cylclus heb van 27 of 28 dagen bv. als je dan over die dagen heen zit heb je een grote kans dat je zwanger bent maar bij mij is het elke keer maar afwachten. niet zo raar omdat ik vanaf juni gestopt ben met de pil. hoop dat alles gauw weer een beetje regelamtiger gaat worden. 1 optie........ maar afwachten.
neen nog niet getest. Ik voel me helemaal niet zwanger en heb niet meteen de neiging te testen - zeker omdat ik niet zo'n regelmatige cyclus heb. Ik zit nu aan dag 27 maar heb dat genomen omdat ik vorige cyclus aan 25 dagen zat en de keer ervoor 28 dagen. De keer daarvoor 62 dagen... Als ik tegen vrijdag niet ongesteld ben, test ik - maar ik ben er vrij zeker van dat ik vrijdag niet zal halen - tenzij ik terug in een lange cyclus zit (maar daar denken we niet aan é)...