NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    spannend nessa en hairdresser!

2. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi Nessa,

Ik dacht ook niet zwanger te zijn, want had nergens last van en zie banner. Mijn cyclus was 33-30-27-24-27-29-zwanger. Ik heb getest op dag 29.
    Ook al heb je nergens last van, je kan dus best zwanger zijn hoor. Ik hoop het in ieder geval.

@Hairdresser: wat knap dat je het kan volhouden. Ik kon het dus niet :)

@Kimkivits: ik hoop dat je gevoel je deze keer in de steek laat en dat je straks 2 | | ziet :D

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ja vin ik ook van me eigen ja...
    heb nu ook niks geen sympthomen echt. heb ik nooit ook echt voor mijn ongi. alleen wat zeurderig gevoel in mijn lies al een paar daagjes . hop dat mijn testen vandaag binnen komen. maar dan is het weer beter om natuurlijk morgen ochtend te testen............ mijn langste vanaf juni is 45 dagen geweest dus hoop niet dat dat ik daar overheen ga.... de rest was korter

na de pil 45 toen 40 dus nu nog zo 10 dagen...... hhhhhhhh hoop nu op een 35 of helemaal niet.....

net wat ik al zei als je altijd 28 dagen heb lijkt me dat makkelijker.... maar wel meer spanning.............zucht

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dank je mariska! maar ik weet zeker dat ik gelijk heb. ik heb alleen pijnlijke boobies (heb ik altijd na ei) en aanhoudend die buikpijn. maar ach dat heb ik al bijna 3 weken hahaha.

ik had het er laatst nog met mijn vriendinnen over. op dit moment is mijn privéleven te 'schommelend dramatisch' om een kind te krijgen. want lichaam en geest staan wel degelijk dicht bij elkaar!

leon en ik willen heel graag een kleine en zijn dolgelukkig met elkaar. maar soms is dat niet genoeg. er spelen altijd andere factoren mee.

ik duim zo hard voor iedereen hier en de meiden die in NOD oktober zitten dat ze gevoelloos worden hahaha

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo meiden, daar ben ik weer van een weekendje weg geweest. Even alles lezen en kijken of ik het in een keer goed heb (vanaf pagina 271 teruglezen):

@Samcat: hoe is het met jullie nieuwe katertje?
    @Pearly: sjee meis, wat balen dat het toch ongi is. Ik had nog zo op iets anders gehoopt. Ik wens je voor oktober heel veel succes en duim dat het raak wordt.
    @miza: heb je nog kunnen testen?
    @Jaslynn: sjeminee jij ook al meid..... Ook voor jou ga ik in oktober hard duimen!!
    @roses: spannend!!!
    @kimkivits: Ben blij dat alles weer goed is tussen jou en je ventje!!! Heel veel succes
    @Marlene: oei oei, wat lees ik nou. Van harte beterschap meid. Wel goed op jezelf passen hé!! Klinkt nl. ondanks wat jij schrijft best wel heftig al die breukjes en scheurtjes. Hoe is het nu vandaag met je? ennuh.... heeel benieuwd, want ik zie dat je over tijd bent. Goed dat je niet teveel foto's liet maken, maar ik hoop dat ze wel genoeg hebben kunnen maken om ander letsel uit te kunnen schakelen?
    @Mispoes: sjee..... wat een lange overtijd. miss inderdaad een cyclus overgeslagen? Ik duim dat het je nog net is gelukt met je eitje!!
    @Update jaslynn: je wordt niet overgeslagen meid. Soms gaan de pagina's zo snel dat men iets overleest. Heb ik zelf ook al gehad. Hier komt even een knuffie.... HUG
    @supertallie: wow..... duim duim duim duim..... kun je het nog volhouden zonder testen?
    @Cath: alvast een voorzichtig gefeliciteerd van mijn lieverd!!!! Sjee, dat je dat al 5 dagen van tevoren kan vaststellen zeg!!
    @Julie: hoe is het bij jou? Ook nog niet getest?
    @Gerrina: brr oud-tante.... kan me voorstellen dat je even moest slikken..... oei oei. P.S. succes vandaag met klussen!!!
    @kimmiej: jeetje...... wat een toestand zeg.... Mannen....... zo af en toe weet je niet waar je ze in moet stoppen ...... gaat het nu weer een beetje? En ik sluit me bij Gerrina aan: jullie moeten nog wel een keer rond de tafel hoor.... even goed uitpraten, anders blijft het aan jou knagen!! Oh, ik lees net dat je dat gaat doen :D. Gelukkig dat jullie weer aan de klus zijn en het weer goed zit tussen jullie.
    @nicole1982: wat sneu meis. Maar je bent nog steeds niet ongi niet?
    @Alida: ik zie je banner net en dat je dus getest hebt!! GEFELICITEERD MEID
    @pat: go for it girl! Veel klusplezier. Heeft het geholpen?
    @Sannevandijk: meid datzelfde heb ik nou ook. Ik denk steeds als ik iets voel vloeien: oh daar zijn ze dan... (baaaaalen!!)
    @gemke en Vallie en Smeetje: bah bah bah meiden..... ik hoop dat oktober een groot plus voor jullie in petto heeft.
    @desi23: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, jullie huwelijk en ook gefeliciteerd met jullie kleintje.
    @indey: hier komen een paar geduldspringels. volhouden meid!!!
    @mirre: ik duim voor een hoge temp
    @hairdresser: jij maakt het ook spannend!!
    @linda84: ben benieuwd hoor!
    @Silke: welkom bij de club meid.. succes voor deze maand!!
    @nessa: ik ga voor je duimen
    @Ninetje: lief dat je op zoek bent naar me *kus*kus*

oef oef, ben ik eindelijk bijgelezen. We waren het weekend op een verjaardag in het hoge noorden, dus even geen pc ter beschikking. Wel netjes doorgetempt.

Ik zou vrijdag NOD hebben gehad. Tot op heden nog geen ongi (pff pff), behalve last van opgeblazen buik en steekjes ronde de navel (ene keer links, andere keer rechts) en constant moeten plassen (nasleep van urineweginfectie?) en zere tepels (oh ja en bijzonder emotioneel, kan janken om alles). Tja, de vorige rondes waren allemaal: 28/28/26/26/27 en nu zit ik al op 31 dagen. Maar ja, ik had ook een super laat eitje volgens ff op dag 23..... dus maybe heeft die zijn weg nog kunnen vinden.

Hubbie en ik hebben alletwee niet het gevoel dat het deze maand raak is. Mocht ik echter eind van de week nog steeds niet ongi zijn, dan gooi ik er een test tegenaan. Mijn ouders zijn dan 39 jaar getrouwd en dat zou wel een leuk kado zijn.. hihihihihi....

Mocht ik iemand vergeten zijn: sorry..... het waren meer dan 12 pagina's.... Maar ik wens iedereen veel succes, of het nou is omdat ze doorgegaan zijn naar oktober, of in verwachting zijn, of in de wachtronde zitten, of in de klusronde zitten. Een hele dikke hug

6. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ingrid, spannend meid, al 4 dagen overtijd. Kun je nog wachten tot vrijdag?? Zou ik niet kunnen. Ik duim voor je meid.

Hier gisteren begonnen met warmdraaien voor de groene periode. Heb net mijn 11e!! pendel binnen voor september. 6xmeisje, 5x jongen. Joepie, hopelijk komen ze uit.

Liefs Moons

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi ingrid,

Ik duim voor je en uuh ik wil je NIET zien in NOD OKTOBER ;)

Succes Meid!!

Toy Toy Toy

Liefs Pearly

8. Ingiemoppie

Nou, met zoveel pendels voor deze maand kan het haast niet anders lieverd!! Ik ga voor je duimen. En ja ik kan nog wel wachten, omdat ik denk dat mijn eitje zich gisteren pas heeft kunnen nestelen (als het zo is). Ik wil mezelf niet iedere keer zoveel hoop geven. Vorige maand had ik alle symptomen en werd ongi, ik was toen zooooooo depri.... Dus nu probeer ik niet teveel posi te zijn (maar stilletjes wel hopen, hihihihi)

Dank je lieverd!!!! Mag ik wel met jullie meelezen in oktober???? :D

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik heb midden op de dag getest. Bij mijn vorige zwangerschap ook, dus niet met ochtendurine.

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ingie!
    hoe doe jij dat toch?
    die lijst met reacties op werkelijk IEDEREEN!
    ik vind het knap van je.
    zo dat moest er ff uit! :D

nou 4 daagjes overtijd.....
    klinkt toch best posi? of ben ik nu de eeuwige optimist hahaha

11. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Tuurlijk Ingrid!!! :)

Ik heb nog niet zo veel te vertellen daar!! Mijn :evil: is bijna verdwenen, dan kunnen we weer gaan warm draaien ;)
    Ben echt van plan om na de NOD Oktober naar Ik Ben zwanger Forum te gaan!! ;)

Wij Komen elkaar daar wel weer tegen!! ;) Ik Duim in ieder geval voor je!!
    En trouwens wat een engelen geduld heb je zeg!! ;)

Liefs Pearly

12. Ingiemoppie

Hoi Kim: hihihihi klein trucje hoor!!! Ik open met rechtermuis een nieuw antwoord in een extra veld. Dan lees ik vanaf de laatste pagina van vrijdag en kan in het nieuwe veld een passend antwoord schrijven. Momenteel lukt dat goed. Ik heb op mijn werk nog geen klap uitgevoerd ;) hihihihi.... Chef is er niet dus......... giechel, kan ik eens lekker bijkletsen.

En Pearly: Ik ga echt keihard duimen hoor!!!! Ik wil nl. ook graag naar het Ik ben Zwanger forum......

Weet je, als ik nu als test denk ik dat er nog niets is.... HCG is pas te zien als het eitje helemaal goed is ingenesteld. En volgens ff was dat pas gisteren. En ik heb maar 2 testen dus.......... IK MOET NOG WEL EVEN WACHTEN (hahahahaha)...

Ik ga even wat werk verrichten. Tot strakjes

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Ingiemoppie
    Ik heb een positief gevoel erbij, spannend hoor..ik hoop dat je deze week positief test!
    @Kimkivits
    Heb je het mannetje -die zo aan je gezondheid dacht- nu wel kunnen verleiden ?? ;)
    @Mariska75
    Je schreef dat je niet echt zwangerschapsymptomen heb gehad, maar heb je wel iets van een innestelling gemerkt? (bloedverlies, buikpijn?)
    @Samcat,
    Leuk een nieuw katje, geniet ervan!
    @Hairdresser,
    Jouw geduld wordt ook aardig op de proef gesteld, ik duim voor een positieve test uiteindelijk :D

En voor de rest natuurlijk iedereen succes met wachten, plezier met klussen en veel geluk bij t testen!

Zelf voel ik nog niet zoveel, in tegenstelling tot afgelopen cyclussen.
    Ik denk dat ik toen echt nog aan het ontzwangeren was ivm de miskraam.
    Afgelopen nacht had ik het wel ontzettend koud, maar lag dan ook onder een lakentje..lekker slim!? :oops:
    Het tempen gaat lekker, het is de eerste maand dat ik het doe..., maar het valt nog niet tegen. Nu maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het blijft bij een eenmalige aktie/ronde tempen en dat het volgende cyclus niet meer nodig is!! :D

Mirre

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    mirre
    nou ....
    nee
    gisteren gesmeekt en alles maar het wou niet baten HELAAS.
    hij zegt 'straks hou je er iets aan over wat nog veel erger is'
    naja, hij zegt ik wil ook graag een baby maar dit doe ik niet. ik zei al ok, dan verwen ik jou en net voordat je komt kom je ff bij mij naar binnen hahaha

HOEZO DESPERATE?

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    DESPERATE HOUSEWIFE!!!!??? HAHahhaha Grapje
    Nee, herken dat helemaal.
    Ik had het ongeveer met m'n eisprong..meneer wilde gewoon echt niet!!
    Ik baalde zo, ik leek wel een klein jammerend kind die geen ijsje kreeg! :oops:
    Het is dat m'n vriend als hij boos word soms echt een grote boze wolf wordt , dus ik ben toen maar opgehouden met zeuren en klagen.
    Maar wel een kater The Next Morning eraanovergehouden.

Mirre

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja idd desperate!
    ik was net als jij een klein kind, ging nog net niet slaan en schoppen of op de grond liggen rollen (wat kleine kinderen ook doen als ze hun zin niet krijgen).

dan maar op naar de volgende ronde!
    heb van mijn mama al een nieuwe set ovutesten gekregen van de apotheek. deze keer alleen anders aanpakken en niet meer met ochtendurine en pas vanaf de 13de dag testen. aangezien ik nu ook een laat ei heb gehad.

hoe is het verder met je mirre?

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Zo ben sinds zaterdag niet meer op het NOD lijstje geweest, en er is echt mega veel geschreven hier. Dus ik doe het maar zo ::
    De zwangeren GEFELICITEERD !!!!!
    En meiden die wachten succes ! Ik ben nu 2 dagen overtijd en ik ga morgen ochtend nog eens testen. Ze liggen in huis he en dan is het moeilijk om te wachten.

liefs linda

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Linda, hopelijk 2 streepjes morgen, ik zal duimen.

Moons

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @kimkivits

Mirre zit nog niet in haar velletje zoals het eigenlijk zou moeten (vandaar ook die haptonoom he ;) )
    Die miskraam in juli daar ben ik oa behoorlijk overheengestapt, zonder teveel na te denken /rekening te houden met de impact wat het heeft op je geestelijke en lichamelijke gesteldheid. Ik heb nooit stil gestaan bij het feit dat je net zo goed moet 'ontzwangeren' bijv..
    Verder doe ik m'n best om positief te denken, uiteindelijk komt er een tijd dat het beebie-tje veilig in m'n armen zal komen te liggen.

Lief dat je ernaar vroeg, dank je.

Mirre

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    mirre, lieverd
    ik ga superhard voor je duimen en kaarsjes branden!
    ik hoop echt dat als je bij die haptonoom bent geweest je het een beetje van jezelf af kunt zetten. weet dat het moeilijk is maar er zullen zeker gelukkige tijden aanbreken wanneer je je babietje in je armen mag sluiten. en dat gaat zeker gebeuren! (je kaartje ziet er goed uit ;) )

Deel Deze Pagina