NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Mirre: Ik heb geen innestelingsbloeding gehad. Ik heb wel wat ongipijnen gehad na de eisprong. Verder niets. Ik heb wel vorige week maandag en dinsdag bloed verloren, daarna gelukkig niet meer. Morgen heb ik een echo daarvoor.

@Linda: spannend. Ik zal voor je duimen morgenochtend.

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    dank je moons en mariska !! Fijn dat jullie mee duimen. Ik hoop op goed nieuws. Ik werk met pasgeboren baby`s en heb nu wel zin om zo`n kleintje van mijzelf te mogen krijgen !!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gelukkig Mariska dat het bloeden toen gestopt is, succes morgen bij de echo spannend :)

Mirre

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    zooo ben weer ff bijgelezen...Was even een weekende naar eindhoven.. En kom terug en zie weer zoveel...Dus had wel ff tijdje nodig maar ben dr doorheen en gelukkig ook goed nieuws voor velen...
    alle meiden met posi test GEFELICITEERD!! :cheers:
    Meiden die de :evil: hebben ontmoet Kop Op!! En op naar de volgende ronde..
    En de meiden die moeten w88 op hun NOD..
    SUCCES met wachten..Ik doe me tjullie mee ik moet ook nog ff-ies wachten.. [-o<

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey kimmiej heb je niet gezien dit weekend ;)

6. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Haha ik wou net schrijven Kimmiej, of je bij Kimkivits op bezoek was geweest!

7. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Bedankt. Ik vind het ook heel spannend. Nog nooit een inwendige echo gehad. Als ik de echo gehad heb dan horen jullie meer.

8. Terese

Terese Fanatiek lid

Hi Ladys!

Een week of 1,5 geleden hadden we even in de opwinding zonder condoom gevreeen. Het was maar een paar keer op en neer en daarna is de cd er wel om gegaan.

Maar precies die dagen had ik waarschijnlijk mijn eisprong.

Nu is de kans natuurlijk zeer gering, maar toch aanwezig... en ik ga, ondanks dat ik bewust niet klus voor een baby, toch twijfels krijgen:

- buikje (maar dat is twijfelachtig, want ik heb een beetje buikje van mijzelf)
    - tot 2 dagen geleden moeilijke stoelgang
    - vandaag veel gerommel ivm een te makkelijke stoelgang
    - en ik voel onderin, onder mijn buikje (heb een bol buikje van mijzelf onder mijn navel) iets rechts van het midden vanaf boven mijn schaambeen/haar een harde, licht verticale bobbel.... alleen tijdens het staan te voelen. En ik moet dan wel door mijn vetbobbeltje heen voelen, om het te voelen.

Vooral dat laatste is nieuw voor mij, en ik schrok er best wel van....

Mijn NOD kan donderdag of zaterdag zijn (had voorheen sinds maart elke 28 dagen mijn ongi, alleen de laatste keer ineens om de 26 dagen...)

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ben ook wel benieuwd mariska . hopen dat alles goed gaat met de kleine ieni mini
    we haren het nog wel van je...

10. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    haha kim.dat had ik idd wel ff-ies kunne doen ;) maaruh vriendin van me woond daar.. en die was jarig..was er nog nooit geweest. Maar leuke stad.volgende x als ik ga dan laat ik je het weten..ben der waarschijnlijk de 24e november ..voor brabantse feest nog iets ofzo hahaha.Maaruh t probleem met mijn hubbie is opgelost hor.hij is dr weer helemaal en elke dag geklust.. Dus wie weet ;)..en hoe is met jou dan meid...kiss

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ha die terese
    toch onbewust mee bezig zie ik :)
    Lekker afw88 meid hoewel het altijd spannend blijft.

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    spannend terese . maar je bent er wel blij mee als het zo is of niet ?

a de kans is wel klein maar wel aanwezig
    ik hoor wel eens dat van voorvocht je ook zwanger kant raken.

gewoon maar afwachten dan he....

(wou dat mijn testen binnen waren hmmmmmmmm)

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    terese wat lees ik nu>?!!!
    wat spannend!
    oho meis, ik loop met NOD ongeveer gelijk dus ik vind het nu dubbel spannend!
    zou je het wel leuk vinden als je zwanger zou zijn???

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kimmiej, ja gaat wel. heb een blaasontsteking waardoor ik niet kon klussen dus das wel minder.
    buikpijn is nog steeds aanwezig!

nog een paar daagjes en dan ben ik er van af! beginnen we aan een nieuwe cyclus. en ben bijna jarig! spannend!

hoe is het met jou? nog klachten hihihihi

15. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hai Meiden!

mijn NOD is donderdag, ik ga vandaag in de nachtdienst en kom er donderdag ochtend uit dus ik ga denk ik vrijdag testen.
    Als ik nog niet ongesteld ben ten minste!

ik heb wel de laatste dagen een moeilijke stoelgang en nog geen menstruatiekramp gevoeld.. wat ik normaal al wel heb.

Maar ja ik denk dat ik opeens wat symptomen opmerk omdat ik zo graag zwanger wil zijn:) haha komt jullie vast wel bekent voor:D

Veel succes met afwachten allemaal!!!

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja tanja, het komt ons allemaal bekend voor hahaha.
    het valt me op dat ik er niet mee bezig ben (de klachten) maar een paar dagen voor NOD begin ik dingen te voelen die nergens op slaan hahaha

nou duimen dat je donderdag nog geen duivels hebt gezien!

17. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja kim met blaasontsteking is klusse niet lekker neej.dus je word gedwonge naar de volgende ronde te gaan... Maar je bent bijna jarig.dus een klein lichtpuntje dan..

maar Met mij ja moet zegge gaat wel goed denk ik.. Heb all1 de vruchtbaarste dag niet geklust door dat gedoe met mijn vriend..maar verder wel.heb geen klachten eigenlijk..paardage trug beetje gevoelige boobs.maaruh nu heb ik eigenlijk helemaal nergens last van... Dus tja ik weet niet of dat een goed of een slecht teken is.. Mijn vriend zegt wel dat mijn borsten stuk groter zijn..en merk dat zelf ook wel.maar ja dat kan ook gewoon kome door de aankomende ongie..Dus tis nu echt ff spannend... Moet nog zolang w88.hahah

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou grotere borsten... dat klinkt toch best positief!
    ik heb voor mijn NOD wel gevoelige borsten maar ze zijn nog nooit gegroeid!

waar woont je vriendin ergens in eindhoven?

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja kim wie weet... Nog ff weekie w88..
    Maaruh waar..uhh ik ben echt nie bekend daar :$ Maaruh aan de rand van eind hoven.. Sluiklaan ofzo..

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hm die moeilijke stoelgang heb ik ook maar dat zou dan het enige zijn waar ik nu last van zou hebben als sympthoom lekker vaag allemaal he...

ik dacht net heeeee me testen zijn binnen hoorde de brieven bus ik kijken en ja hoooooor....

RECLAME.

ik heb verder wel van me hele lijf last .. ben gisteren echt hard onderuit gegaan met skeleren.
    gelukkig was me vriend mee. mijn stuitje is heeeeel gevoellig kan amper zitten man.

we hebben ook zulke lekkere wegen in nederland (not)

xxxxx

Deel Deze Pagina