@hairdresser Skee-leren??...pff rot zeg dat je gevallen bent/je pijn hebt gedaan, maar ik doe het je niet na (jaaa, het vallen wel ) Gisteren vatte m'n lief ook dat plan en het eerste wat ik zei was: We gaan wel wandelen, voor mij nu geen 'gevaarlijke' aktiviteiten..stel dat ik evt zwanger zou zijn dan mag dat niet mis gaan doordat Mirre niet kan remmen....................Oei!!!!
@hairdresser zo heb ik ooit mijn stuitje gebroken op vakantie in DL met skeeleren. geen pretje op vakantie in het ziekenhuis liggen waar je niemand verstaat! doe maar lekker rustig aan en laat je mannetje maar verwennen @kimmiej, hmmm die straat ken ik niet. wel een Luiklaan. kan dat kloppen?
ja kim dat is het luiklaan..Ja was al bij dat ik de navigatie van me pa kon lenen..anders was ik nooit in eindhove gekomen hahah en dan al helemaal niet in die straat...Ben zo blond he hahaha.
ja ik kan beter eerst gaan skee- leren ja. nee echt ben echt hard op mij kont gevallen. als ik nu zwanger zou zijn dan schijnt het nog heel goed binnen te zitten zeggen ze. veilig in het nestje. maar als het echt zo is ga ik denk ik ook niet meer skeleren. kan ook maar beter gaan wandelen en dan zal je nog zien dat ik op mijn plaat gaat. gelukkig was mijn mannetje erbij ik was al weer even van huis vandaan. hij was met de fiets dus ik heb lekker aangehangen. tja zal wel weer over gaan toch...... heb jij wel eens testen van de site besteld mirre? ik heb dat zondag gedaan en ben benieuwd wanneer die nu binnen komen..... ( ben helemaal niet gestrest hoor )
@Hairdresser: dat is niet fijn een pijnlijk stuitje. . Jammer dat de testen er nog niet zijn. Ik vind het ook spannend voor jou. Wat zegt je gevoel? @terese: dat is spannend. Het kan natuurlijk altijd. Zou je het wel leuk vinden, nu je er eigenlijk even vanaf gestapt bent?
hoe weet je of je je stuitje heb gebroken kim..... voel je dat echt wel of kan je dat voelen.... het is gelukkig niet blauw ofzo.
ja kim dat is het luiklaan..Ja was al bij dat ik de navigatie van me pa kon lenen..anders was ik nooit in eindhove gekomen hahah en dan al helemaal niet in die straat...Ben zo blond he hahaha.
aan de ene kant denk ik van niet.... heb amper sympthomen alleen kan niet echt lekker naar de wc en wat lichte steekjes in mijn lies. en aan de andere kant denk ik misschien wel omdat je ook wel eens hoort dat sommigen helemaal niks geen sympthomen hadden... mijn zus tot twee maal toe ook niet. dus ja het kan zomaar. en al ie negatief is mag ik wel weer ongi worden dan gaan we weer geoon voor de volgende ronde.... wat een kletskous ben ik het....
@hairdresser, nou ik ben toen over de kop geslagen en ff knock out geweest. daarom ben ik naar het ziekenhuis gereden met de tatuutatuu omdat ik bijna niet kon lopen, zitten of liggen hadden ze een foto gemaakt waarop te zien was dat mijn stuitje gebroken was. maar ik merk aan je dat je hélémáál geen zenuwen hebt hahaha. toen ik de testen had besteld kreeg ik ze de volgende dag binnen...
geen zenuwen hahahahahah ik ben op elk geluid gespits wat ik hoor als de testen binnen zijn ga ik ook maar testen dus maby today..... ook al is het op de dag heb toch zat testen besteld. je weet maar nooit he. en als het er als zit blijft het er waarschijnlijk ook wel zitten en dan test ik misschien wat later positief......... jajajajaja ik ben een ietsie piestsie zenuwachtig hoor uhm
Hoi meiden, Lees vooral vaak met jullie mee en zo af en toe schrijf ik wat en nu moet ik dus gewoon even mijn hart luchten. Ik ben ongeveer 4/5 dagen overtijd en durf niet te testen..zit in ronde 9 en ben zo bang voor de teleurstelling! Heb nu al 20 dagen na mijn ei volgens fertilityfriend verhoogde temp. Mijn borsten zijn sinds paar dagen echt enorm gevoelig en mijn buik deed al ruim een week vreemd! Ik heb na mijn eerste temp dip een tweede temp dip gehad ongeveer 8/9 dagen na mijn vermeende eisprong volgens fertilityfriend dus ik hoop op een innestelingsdipje en nu.......help ik wil denk ik nog paar dagen wachten! Duimen jullie met me mee! Kus Nina
trouwens ik kan wel lopen amper zitten en een beetje liggen dus ik zal mijn stuitje niet gebroken hebben.
ik zou testen nina vooral die verhoogde temp en de dagen dat je over tijd ben.. heb je een regelmatige cyclus dan..
4/5 dagen overtijd??? weet niet of je een mooie cyclus hebt maar dan zou ik testen hoor??!! succes en natuurlijk duimen we
Tjeee... jullie gaan snel! Ja natuurlijk zou ik er blij mee zijn, alhoewel ik er niet op gerekend heb. We zullen zien. Mocht het zo zijn, dan was het kennelijk mijn tijd Overigens, sinds gisteren ook beurse boobs....
nou mijn testen zijn binnen hoor als je het over de duivel heb (((( o nee geen duivel ))) ik denk negatief en als dat zo is ben ik ook nog niet echt teleur gesteld hoor omdat ik net pas begonnen ben en ik ben nog lekker jong < wil niet zeggen dat ik het niet wil wand ik wil het super graag hoor..... xxxx jullie horen het nog wel zo
Luiklaan, welke wijk in Eindhoven is dat?? Jaaaaaaa, Mirre is een beetje bekend daar (m'n ex woont er in Blixembosch) Terese, Toch wel spannend voor je, wanneer is je NOD?