nou mijn gevoel is weer juist negatief. ik denk dat ik nu van het wekend test als de duivels er nog niet zijn. weer even een weekje wachten he. en nin aga jij nog testen
@Hairdresser: oh wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben erg nieuwsgierig @Nina: ik zou nu direct testen als ik jou was. Het klinkt erg hoopvol. Waarom jezelf zo in spanning houden.
tegelijk gepost hairdresser. Ik vind het erg jammer voor je. Misschien dat je over een week posi test
ik ook wel hoor mariska maar ik heb voor het laast 16 dagen geleden geklust n ja daarna niet meer mijn mannetje is best flink ziek geweest vandaar. maar dan kan ik nu niet echt meer positief testen toch... ze zeggen als je niet weet wanneer je bv ongi moet worden moet je vanaf de laaste dag dat je gevreen heb 16 dagen bij optellen en dan kan je testen.....
ja maar hairdresser je bent wel overtijd! heb je al eerder een onregelmatige cyclus gehad? (of lees ik daar nu over heen?)
ja dat wel daarom. ik heb getest met de casette van deze site met dat pipetje zijn die gevoelig of niet.
Hairdresser: volgens mij zijn er ook vrouwen (wat ik weleens op het forum gelezen heb) die soms pas met 2 weken overtijd posi testen. Dus er is nog hoop zolang de duivels er niet zijn.
das zo ja. voor mijn pil was het 28 a 30 na de pil is het 30 45 40 geweest dus tja kan nog wel even duren... moet nog een beetje op gang komen denk ik maar ja zolang de duivels zich nog niet aankondigen heb ik wel hoop. ( maar niet te veel)
Dank jullie wel voor de snelle reacties! Ik heb een redelijk regelmatige cyclus! Kan soms een dagje verschillen maar nog nooit 5 dagen later gehad??? Maar ja al zo vaak het idee gehad van ja deze maand is het gelukt en dan toch weer niet! Maar jullie hebben gelijk ik ben mezelf voor de gek aan het houden het is zo of niet! Hairdresser ik blijf toch voor je duimen hoor..geen bloed geeft moed toch??? Ik hou jullie op de hoogte! kus nina
net even in een warm bad geweest, heb nml hard gewerkt dit weekend en heb daar een beetje een katergevoel aan over gehouden... Heb trouwens ook voor het eerst sinds jaren weer een koortslip! en hoop gerommel in mijn darmen.... ik ga zo maar eens een lekker kippensoepje maken
thanx nina maar ga je wel nog testen dan ik snap dat je niet teleur gesteld wil worden maar als je soms 1 of 2 dagen overtijd ben en dan ongi word snap ik maar nu is het al 5 dagen...veel kans hoor dat je zwanger bent
Ik had alleen ongipijnen na de eisprong en verder niet. Mijn cyclus was 33-30-27-24-27-29-zwanger. pas bij de 29 zijn we voor het echie gegaan.