hihihihi ok! ik ben van nature al droog dan. heb bijna geen afscheiding. alleen zo rond eisprong wel eens als ik op de wc zit dat er een flinke dot uitkomt. en nu toevallig ook wat meer. en het ruikt ook wat sterker, zurig ofzo.
Kan begrijpen na een vervelende ervaring en iets wat je niet kent dat het even een beetje tegenop zien is, maar ik zie dat je al een kleintje hebt ....nou die heb je op de wereld gezet. Die inwendige echo is echt een piece of cake Benen op de tafel (zo ging het bij mij) , ze doen een condoom om wittige staafje wat aan het echo -apparaat vastzit.., ik vond het een beetje lijken op zo'n afzuiger die je wel eens bij de tandarts ziet. Die brengen ze in...en dat is het. Bij mij totaal geen pijn niks. Bij een inwendig onderzoek gebruiken ze veelal een zogenaamde eendebek (zo'n koud ijzer ding), maar hierbij niks hoor. Succes! Mirre
@Mariska75, Dat vertel je me nu pas!!!! Na de eisprong tot aan NOD droog. Ik heb gisteren een topic geopend daarover omdat het mij ook opviel en nu geef jij de bevestiging die ik zocht (geintje)
Bij mijn vorige zw.schap (mk) was het enige symtoom dat ik moeilijke stoelgang had. Spannend meid, ik duim ook voor jou hoor!! Hopelijk zie ik je niet in Oktober verschijnen. Liefs Moons
'k ben terug van een uitgebreid etentje en jeetje, is hier ondertussen gekletst ja zeg, ik zat in het restaurant en voelde wat "nattigheid" dus ik dacht dat ik ongesteld zou zijn. Ik naar t toilet gespurt... maar geen bloed - wel witverlies Nu, ik maak me geen illusies hoor - vorige maand had ik voor mijn regels ook witverlies, maar ik weet niet meer op welke dag. Ik weet dat ik toen (net als deze maand) nog wat witverlies had na de eisprong, maar dat trok weg... had ik vorige maand voor mijn regels nu ook witverlies... weet het niet meer Voor de rest zijn de pijnlijke tepels niét teruggekomen - heb wel beetje last in mijn borsten, maar dan meer de zijkant... alsof ik gewichtheffen gedaan heb en spierpijn heb... Jeetje, waarom laat ik mezelf nu terug gek maken - ik GA mijn regels krijgen, ik ben NIET zwanger... nah
hahaha nessa, ik herken mezelf in jou! en maar roepen dat ik niet zwanger ben, maar ondertussen wel hopen....
Nina, gewoon testen, kan toch haast niet missen, hoge temp en geen ongi en overtijd, je moet wel zwanger zijn!!! Liefs Moons
hoop ook niet dat ik door ga naar oktober. raar he als je test negatief is denk je gelijk dat je niet zwanger bent. is misschien ook wel zo. nou moons hoop dat het dan toch wel goed zit. na hoe lang teste jij dan positief. nessa denk je dat je zwanger ben of niet echt
We zullen wel zien morgen. Laat het over me heen komen. Mijn zoontje heb ik er in 1,5uur uitgepoept . Gelukkig geen uren hoeven puffen en persen
hihi. Het was niet echt een pretje hoor. Ik had een ontzettende weeenstorm. Ik was ook pas 34wkn/2dgn zwanger. Was dus wel spannend hoe hij eraan toe zou zijn.
@hairdresser Ik teste bij al mijn zwangerschappen 1 dag na nod positief, maar ik denk dat dit per persoon verschilt hoor, de ene maakt misschien snellen hcg aan als de ander Moons
ow das minder mariska. maar ik zie aan je foto's dat het helemaal goed is gekomen met je kleine! hairdresser, alle vrouwen zijn verschillend. de een test al 5 dagen voor NOD positief en de ander pas na een paar weken (mijn mama). er zijn nu eenmaal meiden die heel weinig hormonen aanmaken. ik snap die frustraties want het enige wat je op dit moment wil is duidelijkheid! ikkan alleen als tip geven om over 2 dagen weer te testen. want volgens mij stijgt je hcg elke 2 dagen. ondertussen duim ik voor je!
Ja Kimkivits, het gaat ontzettend goed met onze kleine. Het is een heerlijk lachebekje. Ik hoop wel dat ik nu minimaal de 38 weken haal.
hehe erg é kim je gezond verstand zegt neen, je hart zegt: yes pleaaaasseeee.... maar goed, ik ben nuchter genoeg om niet teveel te hopen
nessa, ja idd, je gevoel zegt ja ja ja maar verstand zegt andere dingen. heel verwarrend allemaal. vooral omdat in het begin alles nieuw is voor je. tenminste bij mij. was 11 jaar aan de pil en nog nooit zwanger geweest. ging dingen voelen die ik nog nooit had gevoeld maar die er wel bij horen. maar heb wel een goed gevoel bij je, wanneer wil je testen?
Ehhh ikke niet snappen Kim ,er staat dat je 21 bent , dan kun je toch geen 11 jaar aan de pil zijn geweest?? Of ben ik nou heel blond...