nou ik zie het ...... ik moet nog 10 minuten dan mag ik naar huis. En heb geen zin meer ben druk zat geweest vandaag. Vanavond lekker bankhangen Ik ga lekker schnitzel maken met aardappeltjes wat gaan jullie eten?
Als ik mijn mannetje kan overhalen wel.... Morgenochtend met ochtendurine (als ik tenminste niet weer 4 x vannacht moet plassen). Hij mag tenslotte meebeslissen over de testphase. Maar ik zal hem alle berichtjes laten zien, en dan is ie denk ik wel over de streep....
hahaha oke nou ja mag ook wel he morgen 5 dagen overtijd. Mijn lief wil er ook bij zijn hoor pertinent.
nou jackie, ik vind dat dat een nieuw vast topic moet worden "wat eten we vandaag" ik heb nml een man die altijd zegt: doe maar wat. daar kan ik dus NIET tegen. zeg gewoon wat je wil! dus uiteindelijk moet ik elke dag kiezen wat we eten. hahaha. ik eet vnv maiskolven met gebakken aardappeltjes sla en gemarineerde kiphaasjes. maar zag net iemand iets zeggen over een zuurkoolschotel, dat klonk ook errug lekker! en vnv big brother live kijken! volgen jullie dat ook? eerst ff mijn vriendinneke een hart onder de riem steken. die heeft het ff zwaar. ik w8 wel tot half 8 met eten
Spannend Ingrid!! Dus je gaat morgenochtend testen... @Jackie, Mirre kan nog niet testen hoor..hihi... begrijp het je ziet nog een paar dagen staan, maar m'n ei was pas dag 16 (of zelfs 18 misschien) dus Mirre moet echt nog ff wachten [-o< En...wij gaan mosselen eten!! :cheers: Heerlijk
Kim, Ik zit al klaar voor Big Brother! Samen met m'n vriend kijken we altijd 1x per week die Live uitzending, moet er wel om lachuh
oh shit ja sorry mirre ben der niet bij met me hoofd (ander topic he) nou succes iig kim ik kijk ook bb maar is geen must en dat van die wat eten we vandaag topic vind ik wel een goeie ivm dat mijn lief dat dus ook altijd zegt hihi 'mannen' nou meiden ik ga afsluiten tot morgen dikke kussssssssssssss voor jullie allemaal
nou leon is verslaafd aan dat programma! ik vind het wel lachen en heb natuurlijk ook zo mijn favorieten en minder favorieten.
heey damens, Ik heb gister over mijn boobs geklaagt. Nou kan jullie vertellen, dat was nog niks. Ook had ik vandaag witte afscheiding, niet draadachtig zeg maar. En een paar druppels bloed. Ik zou vandaag mijn innesteling hebben, zou het daar van zijn?? Ik heb ook nog steeds een zeurderig gevoel in de onderbuik. niet echt heel pijn, maar zeurend. oww wat hier super gek van!! zeker omdat ik blij was met een regelmatige cuclus en dat blijkt nu weer niet het geval. Je kunt er dus geen touw aan vast knopen. @kimkivits: wat grappig dat je ook de 21ste jarig bent!! groetjes sjaantje( : )
Vanavond gaat er weer eentje uit toch?? Zo ik ga nu even ATWT kijken en dan Mosselen klaarmaken, want m'n lief :scratch: nou ja lief (we hadden gisteren flinke ruzie, hij was erg bot) , maar hij is inmiddels thuisgekomen ... Tot laters meiden! Mirre
goedenavond meiden, ik ga afsluiten! tot morgen, en inge ik WIL een positieve test zien als ik morgen online kom
hoi meiden even snel een berichtje....heb net al die blz bijgelezen....poepoeh dat gaat snel! Het wordt nu voor veel mensen wel spannend zeg!!!! Bij mij is het nog steeds: NIETS, noppes........geen ongie niks!!!! Word er een beetje moe van, heb wel een buik die op springen staat, maar dat zijn mijn darmpjes denk ik! Weet niet wanneer ik weer ga testen, heb t gisterochtend gedaan....maar heb nu nog 1 test? Wat zal ik eens doen???....heb geen zin in weer een teleurstelling in een paar dagen, is zo zonde vd test groetjes nicole
H bah, Mijn temp is al drie dagen laag, maar nog steeds geen ongi. Net even getest, maar zoals ik al verwachtte, negatief. Als je denkt dat je je lichaam eindelijk een beetj door hebt, kan een ongelun dat erg in de war schoppen. FF heeft nu mijn kruis weer weggehaald, maar volgens mij zit ik nu in een nieuwe cyclus, zonder start met ongi. Denk dat ik die deze keer oversla ofzo. Marleen
Hoi Dames, Na 17 dagen overtijd te zijn waren de duivels er gisteren weer. Wel jammer, maar ben ook blij dat ik weet waar ik aan toe ben. Ik vind het maar raar dat het nu zo lang duurde....heb ik nog nooit gehad en na de MK was ik ook gewoon netjes na 31 dagen ongie. Ik mag dus door naar oktober, mits het niet weer zo lang duurt. Nu heb ik nog wel een vraagje.....ik wilde deze maand met de ovulatietesten gaan beginnen, maar hoeveel dagen moet ik daarvoor nu aanhouden om te beginnen met de eerste? Weet iemand dat? Alvast bedankt! Groetjes Silvia
Hier niks te melden, ik lees gewoon mee! als de pagina's bij te houden zijn natuurlijk!!!! Enkel wat last van krampjes à la eisprong periode. Dat heb ik anders nooit. Maar mijn verwachtingen zijn erg laag. Heb me zelf dat zo voorgenomen en moet zeggen dat de tijd dan veel minder langzaam lijkt te gaan. Groetekes Larreke
Ja t is zo spannend. ben pas in de tweede ronde... maar vorige keer... Niet te doen. ik heb me dan ook voorgenomen dit keer rustig te blijven en te doen alsof er niets aan de hand is. Makkelijk is het niet maar het lukt toch al aardig. Zeker als ik aant werk ben, dan heb ik geen tijd er veel bij stil te staan. De dagen gaan opmerkelijk sneller voorbij dan.