haha ja ik heb nog een week vakantie.. Niet dat dat alles is want me vriend heeft geen vrij.. Moet zo weer naar de fysio.Pff ook helemaal geen zin in moet ik weer ander half uur sporten..en ik ben al zo lui van daag..hahaha
Hoi ik schakel net even in na de pauze en zie dat er weer een heleboel blaadjes bij zijn gekomen.. Ingie, het duurt echt lang soms he? Hier in het oosten is het zelfs super bewolkt, dat maakt het er ook niet beter op... maar goed, we hebben elkaar nog haha! Ach arme Kimmiej, zetten ze je nou ook nog aan het werk in je vakantie.. wat oneerlijk.. sport ze meis!
Ha meiden. ja.... het klaart hier (westen) al een beetje op. We hebben grote witte wolken met veel blauw ertussen. Een echt zonnetje wil nog niet komen. Ha kimmiej. Ja gaat mij ook zo. En ik ga vanavond sporten met schoonmoeder en zwager. pfff even geen zin, maar goed... we halen elkaar gelukkig altijd over.
hier schijnt de zon.. Best lekker weer... ja moet op dokters advies he ivm me rug werk in de zorg en ben paar werke trug er door heen gegaan.dus moet dat nu bij houde....tis er altyd ff heen gaan als je er eenmaal bent is het ook zo weer om... maaruh ingie... 5 dage overtijd spannend joh meid.. En Joaney...merk je al iets?..bedoel we lope gelijk op..merk eigenlijk vrij weinig..beetje last van me boobs gehad..zijn nu wat groter(maar dat zegt nix) en sinds vanmorge beetje misselijk gevoel.. maar ja goed zal wel weer loos allarm zijn ..hahha
pffff 'k heb geen zin meer om te werken... concentratie is er wel helemaal aan nu gelukkig kan ik hier terecht :geek: Vanavond Spaanse les - heb ik ook al geen zin in... 't enige waar ik naar uitkijk is om in mijn bed te kunnen kruipen - man ik word een luie trien
beste Mirre, laat je niet gek maken door de buien van een man hoor... die weten precies wat ze moeten zeggen om ons lekker in de stress te helpen en een dag erna is het vaak weer over... misschien even gewoon te veel spanning bij elkaar. De medische molen is ook niet niks, misschien zijn het wel gewoon de zenuwen bij hem die hij nu op jou afreageerd. Hoe dan ook, ook een dikke knuffel van deze kant. Liefs, Daan
Nou Kimmiej, om eerlijk te zijn weet ik niet meer wat mijn cyclus is. Ik temp niet, dus daar kan ik het niet aan aflezen, maar ik heb zo'n gevoel, aan me boobs te voelen dat ik donderdag ongie ga worden Op 01-09 had ik die 5wk mk en nu is het 3 wk later, dus het kan best wel zijn dat ik voor 2 wk terug een eisprong heb gehad of zo? IK SNAP HET NIET MEER!! Na ja... we wachten wel af wat het wordt.. Je hebt al best wel wat symptomen of niet? Tis wat, je gaat overal op letten, op ieder pijntje enzo haha! Hier zeggen ze Kieken Wat't Wordt! Afwachten dus! Nou gaat het ook nog regenen
ja Joaney ik weet t ook niet... ik volg maar de banner..want zelf voel ik nix..en weet ik nix dr van..ik temp niet enzo.dus tja ga maar van de banner uit... Maar of dat wat zegt.... Wachten het idd maar ff-ies af..nog 2 weke in onzekerheid leven.. bah wat heb ik een hekel aan w88...
Och, de eerste keer wist ik ook niet dat ik zwanger was, ik voelde niks en hield zelfs de cyclus niet bij. Is misschien ook geen goed voorbeeld want dat ging na 9wk mis.. Ach vergeet dat ook maar, dat zou je alleen maar in een dip helpen en dat is ook niet de bedoeling... Oww. zie net dat je weg bent.. tot later! Ik ga ook maar weer aan het werk haha!
kimmiej. succes bij fysio (helaas je bent al weg) Hmm Joaney, zo te horen is alles mogelijk in deze cyclus bij jou.... Ben benieuwd. Die van mij is nu voor het eerst super lang. Had een laat eitje, dus verschuift NOD ook. Wil alleen de banner niet aanpassen, want ik zou niet weten hoe lang de cyclus zou moeten gaan duren. Volgens FF kan ik a.s. weekend testen (vanochtend was het negatief)
'k moet iets bekennen... 'k ga morgen testen.... ik had mezelf verdorie zo voorgenomen dat ik nuchter zou blijven en ik pas vrijdag zou testen maar ik hou het gewoon niet meer... stom é... in plaats van gewoon met beide voeten op de grond te blijven, begin ik nu weeral hoop te krijgen... de ontnuchtering zal weer enorm zijn
tsja dan zou ik wel heel gevoelige testen nemen nessa als je niet kunt wachten . Ik hoop voor je dat deze dik positief is hoor meid spannend ik duim voor je
ik ga voor je duimen nessa.... bij mij was het nog te vroeg. maar wie weet heb jij meer geluk morgen. Heeeeel veeeeeel succes. wel gelijk laten weten hé?
thx... goh ja, goed bij voelen... ik heb niét het gevoel dat ik zwanger ben maar begin nu toch wel een beetje te hopen... wat 'n uitleg
Nessa, hopelijk een positieve test morgen. Mariska, jij mag vandaag naar de vk?? Laat even iets horen meid als je meer weet? Hopelijk een mooi kloppend hartje. Voor de nod'ers een dikke duim, en succes voor de testers. Liefs Moons
gelukkig ben ik nier de enige die zit te wachten, maar ben 't nu wel een beetje zat had vrijdag niet ongesteld moeten worden en zo is het inderdaad ook: nog geen , maar heb net een test gedaan en die was ook super nega !!! heb altijd (met en zonder pil) een hele regelmatige syclus, maar nu dus effe niet. heb nog wel een heel klein beetje hoop, maar ben bang dat ik die ook kan laten varen. succes allemaal met wachten ! kuzzzzzz Inge