thanks mariska.... voor de beterschapswensen. Krijg nu nieuw kuurtje hahahaha.. ennuh Mirre: we gaan van het beste uit hé!!! duim duim duim Maar als ik naar mijn lijstje/kaartje kijk zou ik ook innesteling al hebben gehad. maar ik heb tot op heden nog geen bloed gezien (hoop dat ze ook echt 9 maanden wegblijven)... Kan je cyclus ook vanwege ontsteking/infectie (blaas/schede) uit zijn hum zijn?
Hopelijk krijg je na dat kuurtje niet weer ergens anders last van . Ik weet niet of het invloed kan hebben. Misschien weet de huisarts dat.
oke mariska dat is mooi dan w8 ik het nog ff af..want heb namelijk nergens last van en op papier zou ik vandaag de innesteling moeten hebben.. Ik weet niet of ik mijn ei heb gehad..want dat voel ik niet..Nog te onervaren denk ik.vorige maand had ik een week pijn in buik..en dr tussen in een kleine beetje bloed.. en daarna werd ik ongie.nu voel ik helemaal nix.dus wie weet is t dan goed nieuws.. Jij alsnog gefeliciteerd!! denk dat ik dat nog niet gedaan had.. Al die namen ..pff... succes
Klopt. Bij mij gaf FF ook ineens een cyclus van 37 dagen aan..... Nog noooooooooooooooit eerder zoiets meegemaakt. neeeeeeeeee, ik moet er niet aan denken zeg!! Rachel: succes met wachten meid. Dan test ik ook weer!!!
neeeeeeeeee, ik moet er niet aan denken zeg!! Rachel: succes met wachten meid. Dan test ik ook weer!!![/quote:25bf5xn4] Spannend he, ik zie dat jij al 6 dagen overtijd bent, nou ga voor je duimen hoor!
Dank je Kimmiej. Ik hoop dat het een goed teken voor jou is. Wat duurt dat wachten lang he. Ik had daar ook last van hoor .
ja inge bij mij geeft hij nu al aan dat hij later is (2 dagen) maar ja het zal wel. ik snap niks van die kaartjes. ze zeggen ook dat je 3 maanden moet gerbuiken om inzicht te krijgen. ik hoop niet dat het nog zo lang duurt hahaha
ja het is verschrikkelijk mariska dat wachten.. PFf en c-ker omdat je nog niets weer..jij moet ook 9 maanden wachten voordat t schatje er is... Maar dan wacht je tenminste nog ergens op ... Maar ja er zit nu nix anders op..w8 w8 w8 w8 w8..
ja kimmiej! 9 maanden w8 is ook geen pretje hahaha vooral die laatste maanden hihihi maar dat is wel anders wachten
jaaah daar zou ik ook gek van worde hor kim om dan 9 maanden te w88 dat het 'klaar'is ..maar goed dan heb je wel een klein wondertje waar je op w8..Nu moet je maar w88 en vaak op een dooie mus... Hhaha maar goed... we zulle t zien wat onze lijfies gaan doen...
zo! heeft nog iemand iets leuks te vertellen? ik hoor net van mijn skatje dat mijn schoonouders morgen op mijn verjaardag komen (zie mijn verhaal bij de familie)
wat is er dan kim met je schoonouders?? Nou ja ik moet zegge die van mij moge ook altyd wel thuis blijven hor... Want dat werkt ook niet.gelukkig kome ze bijna tot nooooit langs..dat scheeld weer hoop gedoe..
ja inge, wie weet. soms moet je gewoon dingen doen die je niet wil doen maar waar je wel van weet dat het het best is. zo! dat klonk volwassen hahahaha ik zie geen zon, ow jawel eenklein straaltje! morgen 28 graden! speciaal voor mijn birthday
Komen ze!!!??? Wauw, hartstikke goed joh.. Het is jouw dag dus ze zullen het wel uit hun hoofd halen die te verzieken. Kimmie aan de MACHT!!! :viking:
[quote="Mirre Het is jouw dag dus ze zullen het wel uit hun hoofd halen die te verzieken. Kimmie aan de MACHT!!! :viking:[/quote] daar sluit ik me helemaal bij aan!!!! :queen:
hier ook weer een berichtje van mij.. Nog steeds geen gearriveerd.. En ook nog niet getest.. Als het zo doorgaat ga ik van het weekend testen..