NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Heb je helemaal nog niet getest?? Knap hoor, zoveel geduld. Ik zou morgenvroeg testen als ik jouw was, heb je ook geen kwaaltjes??

Succes,

Moons

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja best knap hoor petje af.
    Na het bericht van Britt die 5 dagen voor NOD licht positief test ben ik in de kruidvat geweest voor een test.....niet gekocht......toen de DA ingelopen .......geen test gekocht haha
    Maar oh god wat zou ik hard terug willen rennen.......
    Maar ik wacht nog ff af hoor tot maandag als ik zondag avond geen spotting heb test ik maandag morgen

3. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Jackie: goed dat je je hebt ingehouden. Is nog een beetje vroeg. Je hebt dan grote kans dat je negatief test, terwijl je misschien wel zwanger bent. Dat zou dan denk ik een grote telleurstelling zijn. Ik zou in ieder geval wachten tot minimaal je NOD.

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    inge en mirre jullie zijn schatten!
    ja ik wilde het eigenlijk niet maar die vader (natuurlijk!) belde leon op om te vragen hoe ik het wilde doen. ik heb toch ook een telefoon?

maar goed ik heb er lang en hard over nagedacht en heb gezegd dat ze mochten komen. ik moet toch een keer die stap zetten en beter nu met een verjaardag dat ik zeker weet dat ze geen gekke streken uithalen als met de kerst.
    ik ben nu op mijn terrein, in mijn huis en met mijn vriendinnen.
    zo!

hihihihi

supertallie, ongelofelijk dat jij nog niet hebt getest! ik vind het superknap van je!

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Enigzins opgelucht kan ik melden dat ik vandaag bruinverlies heb. :D

Echter nog geen krampjes..?? en dit keer weer een dag korter: half jaar een cyclus van 28 dagen, laatste keer 26 dagen en nu ineens 25 dagen?

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Juist!! Je bent op jouw terein en dit is een goede kans om een op iets betere voet te komen.
    Ik ben trots op je!! ;)

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Niemand wil ze hier!! Maar Terese wel!! hahaha :)

8. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland

9. Terese

Terese Fanatiek lid

8)

Het is ook meer, omdat ik voorzichtiger moet zijn MOCHT ik zwanger zijn. Ivm bepaalde dingen die ik nu doe en waar ik ben.

10. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi :D meiden
    En hier gaat alles rustig verder......nu 1 week overtijd en nergens last van, geen kramp, helemaal niets aan kwaaltjes....en ook nog geen :evil: :evil: te bekennen.
    Wel een enorme energie :bounce: (komt misschien door het mooie weer)!!!!
    Heb gewerkt, daarna de tuin gedaan, in huis opgeruimd, nog even gewerkt op de comp, heel actief!!!!
    Maar k ga wel op tijd naar bedje, was gister erg laat, wil wel kunnen slapen straks, morgen drukke dag

Heb mijn banner weggehaald, ga geen testen meer kopen, wacht maar gewoon op mijn ongie en dat zwanger worden: dat kan nog wel eens lang gaan duren.....als mijn lijf die hormonen van de pil kwijt moeten....

zucht :(

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hier ook alles hetzelfde. morgen ochtend maar testen weer. laatste was maandag. dus wie weet. spannend nessa ben benieuwd xxx ga naar mij zus mijn neefje weer begroeten ( en nichtje )
    neefje is nu dik 2 weken .. leuk man...... gaat alles weer kriebelen hmmmmmmmm.
    fijne avond

12. Charl

Charl Lid

15 mei 2006
    48
    0
    0
    Kleding maken
    Mijn NOD is 25 september.

Ik voel me niet veel anders dan anders..maar weet ook niet of je je ook anders moet voelen.
    En ja wat voel je dan? Of hoe voel je je dan?

Liefs

13. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    He meiden, weet je wat mij op valt?

Ieder keer als ik op dit forum zit, krijg ik spontaan last van buikpijn!!
    Kun je zien hoe je lichaam reageert. Echt stom. :confused:

Gr van Friezin.

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    weet je wat er mij opvalt, dat er niet zoveel nod'ers september overblijven,jammer, helaas, met gevolg dat er niet zoveel meer afgetypt wordt per dag, en ik niet meer zoveel moet bijlezen...

bij mij is alle hoop weg voor deze maand
    had tot gisteren zeer pijnlijke boobs, nu veel minder en heb ook lage rugpijn... heb ik altijd het wekend voor ik mijn :evil: krijg, dus ik vrees als ik nu die rugpijn voel, de :evil: zeker gaan komen.... :cry:
    helaas zal dit de start vd 5de ronde betekenen...

aan alle nod'ers en wie binnekort zal testen, succes!

groetjes
    flyke

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    flyke ik ben er nog!
    hihihihi

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@charl: geen idee wat je zou moeten voelen.
    @hairdresser: veel plezier vanavond
    @Terese: toch was het wel even lachen toen we je berichtje lazen. Alsof je ze echt graag verwelkomt. Maar je cyclus wordt wel heel snel korter nu....
    @friezin: grijns....... klinkt me erg bekend....
    @flyke: oei oei oei...... Dan hoop ik maar dat de volgende ronde jouw ronde zal zijn!!! Oktober is een hele goede maand (ik ben erin geboren!!) :D

Hier liep net een gillende meid rond (van de bijkeuken naar de kamer naar de bijkeuken naar de kamer)...... Plasje gedaan, zat waterig/rood bloed bij......... HELLUP is dit innesteling, ongi of een gesprongen aambei?

17. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    O Ingemoppie wat spannend! Ik hoop voor je dat het een innesteling is en niet die stomme :evil: :evil:!
    Heb je verder altijd signalen dat je ongi moet worden zoals akelige buikkrampen e.d.?

Ik dacht al dat ik niet de enige was, die spontaan buikpijn krijgt.
    Hahaha, het is toch wat. :)

Liefs van Friezin

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gillende Ingiemoppie
    Ikke ook niet weten!Ff afwachten, morgenochtend tempen ;)

Liefs,Mirre

19. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Kimkivits: ben er ook nog, es de andere topics en themas aan het bijlezen ;) heb nu wat meer tijd

Ingiemoppie: laat ons hopen dat je verjaardagsmaand geluk brengt, alleen mijn volgende nod volgens langste cyclus zal ongv 24/10 zijn, nog ver weg dus voor het moment....
    Ai ik zie het al voor mij, hoe je daar nu weg en weer loopt, niet weten wat of hoe, ik duim voor je dat het de :evil: niet zijn!

20. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Kimkivits: oei,ik besef net dat ik je antwoord dat je er nog bent anders opgevat heb :oops: maar ik zie nog 4 dagen te gaan, succes meid!

Deel Deze Pagina