hjahaha zit in de naam kim.. ik kan dage van te voren niet slapen als ik jarig ben.. hahah en dan ben ik 21 ..ow ow ow owow
nee dat meen je niet! ik ben net als jou! leon lacht me al dagen uit omdat ik elke dag wel 100x zeg dat ik bijna jarig ben. ik leef echt naar die dag toe! gezellig vind ik het, en leuk dat ik kadootjes krijg. ik heb vanacht ook geen oog dicht gedaan. enmoest vroeg op ivm werk. dus ik zie er vandaag op mijn verjaardag niet zo sjofel uit. vooral niet met die puistenravage op mijn gezicht. ik zie er elke dag wel eentje bij groeien
hahha ja weken van te voren loop ik al te azen wat ik krijg.en ik zeg elke dag wel 10x ik ben bijna jarig .hahahhaha.. Ja puisten rave.. Ken dr over mee praten..had ineens v,d week allemaal pukkeltjes..wat ik normaal nooit heb... Vaage bende... Maar ja jij bent nu lekker jarig!! en daar moet je van gaan genieten ... Ik moet nog 2 maanden w88...
Samcat.. het is heel herkenbaar meis. Ik denk dat veel meiden dat ook hebben (incluis me). Ik probeer er toch zoveel mogelijk humor bij te zien. Je lichaam reageert namelijk op alles. Je eigen gedachten, of je weer een ditje of datje voelt. Ik luister er momenteel niet naar (behalve dan, dat ik broekgluur) en ik lees veel verhaaltjes hier. Vooral probeer ik het deze maand met een grote dosis humor en tot nu toe gaat het goed. Het zorgt ervoor dat ik wat minder paniekerig ben... Iedere vrouw reageert anders, maar misschien heb je er wat aan Sam... dikke knuffel enheeeeeel veeel ommmmmmmmmmm ommmmmmmmm Ingrid
ja idd! nou ik ben over 5 minuutjes weg dus ik zeg alvast bye bye! succes met klussen, testen, wachten etc etc ik spreek jullie morgen weer!
uuuh Kimmiej en Kimkivits..... jullie heten dan wel Kim en zijn de 21ste van een maand jarig, maaruh... ikke heet Ingrid en ik ben volgende week zaterdag jarig. en ik hoop op heeeeel veeeeeel cadeautjes (één speciale).... Zit nu ook al daagjes te tellen (nog 9 dus).... iedereen heeft al een verlanglijstje van mij gekregen..... en ik ben al aan het uitzoeken welke taarten ik wil presenteren... hihihihihii................. dus nog zo'n verjaardagsgek hier!! gniffel gniffel
zal ik ff testen dan (ahum 3 dagen voor NOD) nee hoor lukt niet krijg me mannetje niet zover Dus wie wil???
Ow neej... Ben ongesteld geworden! Raar hoor, na 21 dagen. Ma goed, ik hoop voor jullie ladies die nog wachten dat het goed bericht zal zijn! Kim een fijne verjaardag he vanavond, krijg je veel mensen? Of hou je het een andere keer?
oh dat is snel joaney daar rekende je zeker niet op?? balen meid nou succes in de volgende ronde meid. Gezellig ingrid hou ook wel van feestjes gister nog voor me mannetje klein surprise party gehouden want die was geslaagd voor zijn 1e monteur diploma dus hing er een vlag met een autootje uit
Thanx Ingrid, Misschien moet ik dat ommmmmmmmmmmmm ommmmmmmmmmm eens gaan leren, ben namelijk een erg druk en ongeduldig typje. Liefs Sam
Hhaha ingrid.... Voel jeje buiten gesloten ...GRAPJE!! Nou dan is t voor jou idd ook dubbel spannend... Alvast gefeliciteerd..dan gaan we nu voor jou de dagen tellen... Over 9 dagen..Dan hoop ik te weten dat ik zwanger ben of niet..en jij bent dan jarig.owowow wat een feest dag zou dat zijn.!!!
Joaney WAT IS DIT NOU MEISSIE!!?? We liepen zo mooi samen op! Nou Op naar de volgende ronde! Succes (K)
@Jackie, ik rekende er idd niet op. ik had 1 september een 5wk mk, dus d8 ik na 28 dgn (wat normale cyclus is voor mij) zal het NOD wel zijn. Kan dat wel? Dat je op je NOD nog iets van zwanger bent en dat er dan toch weer een 28 dgn cyclus op gang komt? Weet iemand dat? Het is een beetje raar gerekend mahja.. @Kimmiej, tja... m'n lichaam heeft me dus toch voor de gek gehouden ! Maar Ik hoop voor jou dat het echt GOED RAAK is!!! Hoe is het trouwens met je rug? Ik las dat je er door heen was gegaan?
We doen ons best Ik had met mezelf afgesproken dat ik vanaf de volgende NOD ook zou gaan tempen, dus dat avontuur gaan we ook maar eens in, ben benieuwd of ik daar wijzer van wordt.
Hé Joaney, wat lees ik nu? Hoe kan dat? raaaar???? sjee..... dan wens ik je alvast heeeeel veeeel succes in de volgende ronde. En i kheb geen idee of en hoe en wat met je cyclus..... sorry . knuffel van hier. hey jackie: gefeliciteerd meid met je hubbie!!!!! Ha kimmiej: nee hoor..... gelukkig voel ik me niet zo snel buitengesloten. Vond het vreselijk grappig hoe jullie het tegen elkaar vertelden en herkende mezelf erin!!!! samcat: ikke ook ongeduldig hoor..... (trappel trappel trappel)