Ach ja...je moet toch een keer de draak met jezelf kunnen steken niewaar. Zwanger raken is een serieuse business maar het moet ook wel leuk blijven, toch
@ Gerrina Hadden je hubbie en jij nou morgen "de" afspraak, dacht t gelezen te hebben, maar kan t niet meer zo gauw vinden, iig Liefs Sam
Da's helemaal waar, maar als het allemaal wat langer duurt dan dat je hoopt...heb je weleens een offday. Voortaan denk ik maar aan jou, hoe jij het met je humor vol weet te houden. Was nieuwschierig naar hoe je er eigenlijk uitziet, dus heb ff in je album gekeken...jullie zijn een leuk stel! Liefs
Dank je Morgen hebben we idd een afspraak bij de HA om 16:20 Ben wel benieuwd of daar nog wat gaat uitkomen. Het is nl niet de HA van mijn man maar de mijne. Maar dat moet volgens mij niets uit maken. Hoop ik dan maar. Zodra wij wat wijzer zijn geworden dan zal ik dat ook melden in mijn topic.
voel me kei goed voel me kei goed waarom zou ik zeuren... voel me kei goed voel me kei goed wat gebeurd dat moet gebeuren.. Voel me kei goed voel me kei goed.. En ook al gaat t niet zo als ik wil... Bla bla bla bla bla maaruh gerrina..ja mag hope op de beeb deze maand.. ik voel helemaal nix.. echt helemaal geen verschijnselen nix.. we gaan gwoon afw88 ..> haahha ja ik ben lekker voor je LEKKER PUH!!! Hou Je op de hoogte meid .kiss
voel me kei goed voel me kei goed waarom zou ik zeuren... voel me kei goed voel me kei goed wat gebeurd dat moet gebeuren.. Voel me kei goed voel me kei goed.. En ook al gaat t niet zo als ik wil... Bla bla bla bla bla maaruh gerrina..ja mag hope op de beeb deze maand.. ik voel helemaal nix.. echt helemaal geen verschijnselen nix.. we gaan gwoon afw88 ..> haahha ja ik ben lekker voor je LEKKER PUH!!! Hou Je op de hoogte meid .kiss
Nah.... hier begrijp ik nou weer geen pepernoot van: gisteren bruinverlies, nu een heeeeel klein beetje bruin. geen krampen. Niets. Nada. En het was voorheen vanaf maart een cyclus om de 28 dagen, laatste keer 26 dagen en nu 27 dagen... maarrr... tja... is bruinverlies wel echt ongi? Ik ga morgenochtend maar eens mijn temp meten want hier word ik niet goed van...
nee. volgens mij moet er ook rood bij zitten. Maar ben niet echt een expert op dat gebied.... tempen is miss goed idee. wij hebben zo'n beetje dezelfde rare cycli kwa dagen lijkt het wel??
@Kimmiej: Haha nou heb ik dat liedje van James Brown in m'n hoofd: Whoa-oa-oa! I feel good, I knew that I would, now enz.... @Terese: Kan oud bloed zijn he...
telepatie Joaney... Heb vrolijke bui ineens.. heb vakantie maar zit al weer hele dag achter die pc te hange omdat ik nix te doen heb.. dus tja dan word je op gegeve moment wel beetje melig he..
haha zal je net zien gerrina dat jij strax zwanger bent en ik weer naar oktober geflikkerd word hahahha
Kimmiej jij gaat niet naar oktober hoor, trust me! En Gerrina ook niet! Ik vind het nog steeds bijzonder van jullie, Gerrina! Hoop dat je hubbie enigszins gerustgesteld wordt morgen.
Geen gekke dingen zeggen heh. Die spreekwoorden gaan hier niet op Jij gaat gezellig met mij mee zwangeren