NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Joaney... die k*t Duivels ware toch bij je gkomen... Of zijn ze gestop aangezien je banner nog zo is al die van mij :$

Ik hoop idd dat ik niet naar oktober gegooit word..maar ja ik w8 het maar af...

En gerrina.hahaha ja die is c-ker zwanger deze maand..

2. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    zou wel gezllig zijn gerrina samen zwangeren... Klinkt me nu al goed in me oren!! daar gaan we voor!!
    JEAH JEAH!!! \:D/

3. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    :oops: vergeten aan te passen kimmiej.. ook een beetje druk op het werk... :oops:

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    geeft nix hor Joaney... Vroeg t me all1 ff af...
    Nou op naar volgende maand!!

5. Niet meer actief

Ik hoop het ook, joany. En ik ben ook eigenlijk best benieuwd of hij ook een zaadcheck wil doen. Vind het eigenlijk best eng. Maar hoop ook dat hij ons verderkan helpen wat dat andere "probleempje" betreft. Ook niet geheel onbelangrijk voor mijn mannetje.

Of eigenlijk......hoop ik gewoon dak over 2 weken kan zeggen: JOEPIE!! Ben zwanger. Maar we zullen het allemaal wel zien. Vooralsnog heb ik nergens last van. Geen ongebruikelijke pijntjes en geen symptomen. Zou ook wel heel erg snel zijn. Heb pas 4 dagen geleden mijn ei gehad :)
    Ik hou jullie iig op de hoogte

Liefs,
    Gerrina

6. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Tadaaaaa: Een nieuwe.
    Allemaal hopenlijk NIET tot ziens in Oktober!
    Ik kom nog wel 's kiek'n.

Liefs, Jo.

Die gaat naar huis patatje eten bij hubbie, want die moet overwerken..

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Joaney succes!! en ik hoop dat ik je niet achter na ga...
    Succes.. en wie weet tot ooit ;)
    (lijkt wel een afscheid... snik snik.hahah )
    doei doei

8. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Meiden bedankt voor jullie steun. Helemaal top.

Mijn man snapt niet echt dat ik teleurgesteld ben. Ons moment komt nog wel, zegt hij.
    Hij bekijkt het positief, maar zo kan ik even niet kijken :cry:

:evil: :evil: zijn nu echt doorgebroken. Zit hier met ongipijn voor de pc. Au au Au

He ik ga door naar NOD oktober (helaas)

Succes allemaal!!!

gr van Friezin

9. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    jeetje wat KL#TE dat bij een aantal van jullie de :evil: :evil: zijn doorgekomen.
    bij mij nog steeds niet, maar ik ben al wel een beetje de hoop verloren. heb deze week al 2 keer een test gedaan en je raad het al: negatief !

dus zal wel binnenkort ongi worden.

vertel eens eerlijk: hoe klein is de kans dat je nu nog positief test ???

veel success allemaal in de volgende ronde en met wachten

kuzzz Inge

10. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Meid ik begrijp je volkomen iedereen word zwanger en je doet je best en toch komt elke maand ie verdomde rot :evil: en die willen we niet.
    Ik heb ook zon man hoor en die zegt hetzelfde onze tijd komt wel maar wij vrouwen voelen en denken heel anders.

Meid je mag hier best uithuilen en wij steunen en begrijpen je volkomen

Liefs Indey

11. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    ik ben kapot ... zo een raar gevoel van pijn in mijn buik, duizelig, kotsmisselijk, zooo moe en maar geen duiveltjes. ondertussen zit ik al aan dag 44 denk ik ... mijn lichaam is helemaal de kluts kwijt.
    Vanavond ga ik naar de huisdokter, dit kan niet langer meer ... volgens mij zit er iets serieus fout.

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ja, manner zijn daar veel nuchterder in hé... Het is misschien niet slecht om hun daarin te volgen. Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan hé.
    Hier nog altijd geen enkele kwaaltjes. Wel nog steeds zo'n beetje eisprong krampjes, die zijn nog steeds niet echt verdwenen. Maar ik begin me nu wel stilaan af te vragen of die niet gewoon in het koppeke zitten... Zou me niet verwonderen dat ik ze voel terwijl ze er gewoon niet zijn!!!

Maarja nog even geduld.

Groetekes, Larreke

13. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    He Julie, heel veel succes meid. Ik hoop dat de huisarts meer duidelijkheid kan verschaffen. Wat een rot situatie

He Indey: heel erg bedankt. Ik kan het alleen bij mijn man kwijt, want verder weet niemand dat we aan het proberen zijn. Mannen snappen het inderdaad niet zo. En ze blijven veel te nuchter!

Maar goed, morgen voel ik me vast weer een stuk beter. En anders klop ik hier weer aan.

Liefs van Friezin

14. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Of wel gewoon zwanger, lijken me toch de gebruikelijke kwaaltjes. Laten we het hopen voo je!!!! [-o<

15. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    kimkivits: gelukkige verjaardag en nog een leuke avond toegewenst!

Nessa: dikke proficat :)

alle anderen, veel succes met testen, genot met het klussen!

Bij mij rugpijn weg tov gisteren.
    IN topic zwangerschap: menstruatiegevoel, bevestigen meiden dat zij rugpijn hadden en toch zwanger bleken te zijn, dus ik heb nog een beetje hoop dat het deze ronde nog niet helemaal voorbij is.

Ik heb linksonder ook een zeurend gevoel, eisprongachtiggevoel, maar vind het raar dat ik dat nog nooit rechts gevoeld heb.

Vorige ronde dacht ik dat dit een goed teken was, had dit tot enkele dagen voor mijn NOD maar regels toch gekomen.

Dus ik veronderstel dat de :evil: gaan komen... afwachten maar

16. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    / sorry gemist, kan ik dit hier deleten?

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Hallo meiden,

Ik heb me bewust een beetje op de achtergrond gehouden hier op het NOD-forum, omdat ik er teveel mee bezig was... helpt dus ook niks he!
    Vannacht alleen maar dromen gehad waarin ik ongi was... en vanmorgen spotting... rest van de dag niets, tot een uurtje of 6, het lijkt echt wel door te zetten...

Ik heb ook nog geen idee wanneer de nieuwe NOD zal zijn.. ik wacht vannacht nog ff af om het echt zeker te weten (heb alleen een beetje (zeg, vingerhoedje) donkerrood slijm tot nu toe gehad), voordat ik een nieuwe datum ga uitrekenen...

Damn... had ik net een bestelling gedaan hier en die lieve meneer Jan aan de foon gehad vandaag, dat ik mijn bestelling zeker morgen in de bus kon verwachten... *zucht* heb ik het voor nu niet eens meer nodig... GRRRRR

@ Alle wachters, geduld is een schone zaak!
    @ Alle testers, POSITIEVE TESTEN GRAAG!
    @ Alle klussers... zet hem op!

Groetjes!
    Real

18. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    real

ja dat is inderdaad balen meid maar dan heb je het in elk geval voor volgende maand in huis

19. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Sja, ik wilde zaterdagochtend eigenlijk gaan testen... had de hele week al kramp enzo, maar geen ongi kramp... verder ook geen pijn in mn boobies of welke andere kwaal dan ook, maar dat hoefde ook niets te zeggen natuurlijk...

Ik liep ook al een paar dagen tegen mijn vriend te verkondigen dat ik me 'raar' voelde...
    Ik heb de afgelopen cycli telkens, achteraf gezien, last gehad van mijn darmen en had me voorgenomen elk krampje en pijntje daarop te gooien deze maand... en ik had dus toch weer gelijk... k*t-zooi :(

20. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Hallo allemaal, ik sluit me ook lekker bij jullie aan. Mijn NOD is 30 september dus ja duimen maar. ;)
    ik duim ook voor julie

Deel Deze Pagina