heerlijk toch dat er mensen zijn die zo zijn als ik ? ik heb ook een vent en hebben hier ook heel wat lief en leed meegemaakt en ik heb hem ook nog en nu nog berkroond worden met een kleintje dat zou moooi zijn
He meiden, kom even welterusten zeggen, ga mijn mannetje nog even verleiden en dan lekker slapen. Hopelijk hebben we morgen nog een paar positieve testers onder ons, en ik wil jullie eigenlijk niet terug zien in Oktober. heb trouwens net mijn 12e pendel binnen voor september bevruchting, kan toch niet meer missen?? Hopelijk hebben ze gelijk. Liefs Moons
Truste Moons... Ik duik er ook in... En ik zit al met 1 been in oktober... hopelijk weet ik morgen meer...
trusten meiden ik ga zo ook te bed en hopen op zwangere meiden morgen mocht ik van het weekend niet ongi worden ga ik maandag testen
trusten allemaal..... slaap lekker, mooie dromen. verleidsters: veel plezier komende teststers: succes, duim duim goodnight en dikke kus
Ik ga jullie nu toch echt verlaten meen ik ... Ben realistisch en verhuis nu dan toch maar naar oktober! Het is een hele lichte menstruatie nu al vanaf wo.ochtend..het komt en gaat,maar gezien m'n temp die vanmorgen nog daalde kan ik de innesteling uit m'n bolletje zetten. Liefs, Mirre
Hey meiden, Ik ga rond het middaguur weg, lekker een weekendje weg naar het strand, heerlijk uitwaaien!! 8) En dan gaan we volgende week weer een spannende week tegemoet!! :-k Nou nu nog eventjes werken en ik denk dat ik rond 11 uur nog een klein kijkje kom nemen of er nog testers zijn geweest......en anders tot na het weekend!! :sunny: Dikke kus Pat
fijn weekend gewenst pat je hebt iig lekker weer he balen mirre ik weet het ook niet maar zei al in temmp topic gelukkig is het met de zaadjes gelukt bij mij nog hoge temp dus begint wel spannend te worden hoor. Nu het weekend goed doorkomen en dan is maandag 'de' dag
@Ingiemoppie, jij houdt 't wel heel spannend @Terese, idd strange....ook nog nooit gehad @Indey, Let's hope they stay away... @Realtjuh, hoe is het nu met je? @kimkivits, leuke verjaardag gehad? @Supertallie, al nieuws??? Als ik nog wat vergeten ben...sorry echt niet bewust...wordt zoveel gekletst hier. Liefs Sam
Hmmm... vannacht ook geen doorbraak gehad... geen krampjes en in principe nu 1 dag over tijd, er vanuit gaande dat ik een cyclus van 28 dagen heb (de laatste keer 26dgn). Ik ben vergeten te tempen vanochtend... Buiten dat voel ik me voor de rest prima, voel me niet opgeblazen, niets is gevoelig, niet misselijk (terwijl een vriendin die gisteren met me zat te snacken wel een kwartier na het eten naar de wc moest rennen. We hadden allebei kipsate op dus ik kneep em dat het salmonella was...). Raar, raar lichaam van mij... (en je kunt nu wel stellen dat ik er de hele maand, afgezonderd nu dus de laatste week, er helemaal niet mee bezig ben geweest dus ik heb mijn lichaam ook niet echt beinvloed...)
oh spannend terese, je leest ook vaak van meiden die geen last van kampjes en dingetjes. Nog even afwachten ik duim voor je meid
Kleine update van mezelf...ik snap er helemaal nix meer van! Gisteren was m'n temp met 0,2 gedaald...nu is ie dus weer 0,2 gestegen....rarakanariepiet! Any idea Liefs Sam
en wat deed hij ervoor dan??? kijk bij tempkaartjes mijn temp ging ook naar beneden maar is weer omhoog en vanmorgen 1tiende gedaald
Ik snap niet veel van die temp. kaartjes maar hou m'n temp wel bij; Op dag 13, volgens mij eisprong, 36,7 dag 14 t/ 17, 36,9 dag 18, 37,0 dag 19, 37,1 dag 20, 36,9 dag 21, 37,1 (=dus vandaag)