O...is dat zo, nooit eerder van gehoord, ik heb steeds vaker in de gaten dat ik nog een hoop moet leren Liefs Sam
hoi lieverds! ik heb nog niks gelezen maar zie ff tussendoor dat mirre weg gaat. DAT MAG NIET! ik heb gisteren een geweldige verjaardag gehad! belachelijk verwend (staan foto's in mijn album). heb een collage gekregen waar ik al 2 x om heb moeten janken. zelfs vanochtend. zo mooi kadoo vind ik het. ik denk echt dat ik ongie wordt want ik kan weer om een scheet huilen.... ik ga ff verder lezen meiden
ja ben echt goed verwend he! heb zelfs lingerie gekregen hihihi nou ze heeft (schoonmoeder) geen woord gezegd. en nu is mijn schoonzusje weer overstuur. dus helemaal lekker is het niet gegaan. maar mijn verjaardag was toch TOP dus schijt aan! ben bijna bijgelezen maar poeh wat hebben jullie weer veel gebept! hoe krijg ik mijn banner weer terug? ik kan niet zonder dat ding hoor!
Laat ze dat maar samen uitzoeken, jouw TOP verjaardag nemen ze je niet meer af Volgens mij gewoon weer bij cyclus banner uitrekenen en in je profiel plakken.
Hey Kim, super dat je zo'n toffe verjaardag had en zoveel leuke cadeaus hebt gekregen!!! Geniet nog maar lekker na. Mirre: sjips sjips sjips...... dat vind ik niet leuk meid. Maar ik ben bang dat ik je achterna kom. Ik ga jou heel veel succes in deze ronde wensen. Ik las dat goed gelukt was met wegbrengen van zaadjes. Nu maar afwachten hé? Pat: een heel fijn weekend!! Het wordt hartstikke mooi weer, dus geniet er nog maar lekker van. Jackie: hoei hoei je maakt het spannend. Terese: mmmmmhh... spannend hoor meid. Ook al ben je er niet mee bezig geweest..... over tijd???? Samcat: hihih up and down and up and (dat herinnert me aan een liedje) Bij mij wil de ongi niet echt doorzetten. Begon eergisteravond al met lichtjes roze bloedverlies en gister de hele dag maar klein beetje. Vanmorgen heel veel ineens en nu weer niks (en in maandverbandje al helemaal niet)............ snap er neits van. Maar ik wacht nog even tot zondag....... dan is officieel NOD (volgens FF). Vanmorgen voor alle zekerheid nog even getest. Weer negatief. Ga straks nog paar testjes bijhalen voor het weekend voor alle zekerheid. (hoezo heeft er hier iemand erruge hoop )
nou inge ik hoop met je mee hoor! er gaan er weer veel te veel weg naar oktober, wat niet de bedoeling was!
Hoi allemaal, zo heee hier is weer lekker veel gebebt, hahahah @ kim: Hoe was je verjaardag!! Wat is zo lees helemaal top?? En wanneer ga je testen?? @ingiemoppie: Oww jij maakt het wel heel spannend zeg!! Ik geloof dat als ik zo lang overtijd was ik de winkels had leeggekocht met testen, hihi Maar ik moet nog effe wachten. Ik heb eigenlijk best goede hoop.maar mijn lichaam werkt tegen!! :x Eerst misselijk, pijn aan mijn boobs, licht bloedverlies, andere afscheiding. en nu?? NIKS!!!! Alleen lichte krampjes in mijn onderbuik. Hier word je toch gek van!! maandag mag ik weer gaan werken, dus dan heb ik een beetje afleiding ( hoop ik) groetjes sjaantje
hey sjaantje, ja mijn verjaardag was TOP! maar weet niet of ik wel ga testen. had vanochtend een kline dip in mijn temp (0,1) dus ik denk dat ik toch ongie ga worden. moet ook weer janken om een scheet dus het zal snel doorzetten. heb alweer hoofdpijn nml en wat lage rugpijn.
Meiden ik weet niet meer wat ik voel lichte misselijkheid kan ook de spanning zijn word ik ongi of niet en hele zere boobs en als ik ga testen word het maandag Liefs Indey
hai meiden, Indey welke cyclusdag zit je??? Spannend hoor! Klinkt wel hoopvol! Kim wat een cadeau's ben jaloers op je!! Ziet er wel gezellig uit op de foto's jammer dat je een beetje last had van een stemmingmaker...Ik heb het verhaal daaromheen een beetje gemist maar volgens mij niet de gemakkelijkste schoonmoeder als ik tussen de regels doorlees! Die temp dip van 0,1 is niet gek hoor dat kan!! Sjaantje kwaaltje zeggen niet altijd alles hoor dus er is nog hoop! Ingrid blaas die temp voor je weer omhoog en zondaag twee strepen!! Ik heb dus gisteren op cyclus dag 37 nega getest wanneer zouden jullie weer testen? Ik heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 33...temp is nog steeds hoog 37 graden Ik word echt gek whaaaa Liefs nina
Ik ga me nu wel zorgen maken.... behalve een halve dag bruinverlies nu helemaal niets meer.... vandaag ben ik officieel een dag over tijd....
terese spannend! nina bedankt! ja ben echt een verwend nest hahaha. ik wil niet dat die temp daalt hij moet moog hoog blijven en als het ff kan nog wat hoger hahaha
terese waarom doe je niet een testje? Heb je dat al gedaan? Ik snap dat je het wel spannend vindt!! Als het raak is ben je er dan wel blij mee? Of komt het echt helemaal niet uit??? Kus nina