NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ik zie hem nu larreke... je loopt ongeveer gelijk met me..jij loopt ff voor..Nou spannend hor!!
    wanneer wil je gaan testen?

2. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    voila hier is ie dan!!! Als je vier dagen op voorhand kan testen, dan zou ik dat morgen al kunnen doen!!!!!!!!!! dat wist ik niet. Weet wel nog niet of ik dat ga doen. Morgen namiddag vertrekken we tot zondag, een nachtje naar de Moezel. Niet lang maar kan toch even mijn zinnen verzetten...

Tja tempen bij mij was op dokteradvies. Omdat ik voor mijn cyclocur pillen een cyclus had van zeven weken. En dan is de kans op een eisprong vrij klein. Nu doe ik het dus om te kijken of ik er netjes elke maand ééntje krijg. Vorige keer mooi op tijd en ook dit keer mooi een eisprongetje!!!

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja er staat dat het 4 dagen voor je nod kan.maar dat het betrouwbaarder is vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden.

Kijk het kan zijn dat je gwoon niet zwanger bent.
    maar t kan ook zijn dat je nu dan negatief test..
    omdat er te weinig stof in je urine zit..
    en dat je later test en toch zwanger bent..

Dus tja kan 2 kanten op maar ik ben erg ongeduldig.dus ga gwoon testen en zie wel want heb hier gelezen van aantal meiden die ook voor hun nod posi getest hebben..
    je moet maar ff kijken:D

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    K ga toch maar wachten tot dinsdag of woensdag denk k als k ondertussen niet ongi ben. Ben daar al lang op ingesteld. als ik zolang kan wachten natuurlijk!!! heb trouwens geen testen in huis en wou die eigenlijk pas aanschaffen op het moment dat ik kan testen. Want als je ze eens inhuis hebt is het nog moeilijker om te wachten hé. ah ja we zullen wel zien!!! Ben er deze maand opzettelijk niet zoveel mee bezig... Alé dat maak ik mezelf toch wijs... :oops: !!!

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Mja... ik weet het niet. Ik laat het maar gewoon op me af komen.

Net trouwens een tampon in gehad en het puntje was bruin. Wat zegt dat? Heb nu afgelopen woensdagmiddag alleen wat bruinverlies gehad en donderdag was in principe mijn NOD.

6. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    hahah ja larreke heel verstandig om geen teste in huis te hebben..
    Ik heb er nu nog 4 hier liggen..
    Dus kan ff voort;)
    Nou iig succes en ik hoor t wel van je!

7. supertallie29

16 aug 2006
    72
    0
    0
    vanmorgen getest..
    Maar helaas een streepje in plaats van een plusje..

Dus niet zwanger..

Maar ook nog steeds geen duiveltjes..

8. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    gisteren naar dokter geweest, vond ook dat mijn buik raar aanvoelde. (ik heb er btw vandaag ook weer heel veel last van gehad)
    hij stelde voor om een echografie te laten doen om zo meer te weten te komen en eventueel andere onderzoeken. Ook het feit dat mijn wit-geelverlies zo raar is soms vind hij wel raar.
    maar ja, ondertussen zit ik hier nog wel als een patattezak. Alles, gewoon alles doet pijn. (zeurende pijnen) ben is benieuwd, ik heb alleen zooo veel schrik dat er dusdanig iets in de war of 'stuk' is geraakt ... pfft
    anyway, morgen een allerlaatste testje uitvoeren omdat mijn wederhelft op de vorige test een heeeel licht streepje zien staan heef (ik zag hetniet ...) maar ik ben er niet zenuwachtig voor hoor:)

@ alle overtijdmeisjes: veel succes en geduld!
    @ alle klussertjes: zet je beste beentje voor!

9. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Vreemd zeg.. Moet je nog langer in spanning blijven zitten, da's ook niet leuk voor je :(
    Misschien ben jij wel een van die dames die pas heel laat positief testen [-o<

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    oh ovetijdmeisjes. Dat is toch echt niet te doen. als je ongi wordt weet je tenminste nog waar je aan bent, maar zolang overtijd en nog geen positieve test das toch echt niet te doen. Maar ik wens jullie veel sterkte en vooral veel geduld!!!

11. averbaan

averbaan Lid

14 aug 2006
    45
    0
    0
    verpleegkundige
    rotterdam
    Hallo allemaal,

Volgens mij is het bij ons gelukt!!!!!!!!!!!!!!
    Kan officieel pas morgen testen, maar heb het net even gedaan en bij de clearblue een plus! Verticale lijn wel erg vaag maar dat schijnt te mogen.
    Ik en mijn liefie zijn alvast een klein beetje blij!
    Nu maar afwachten of het zo blijft.

Voor iedereen succes met wachten, klussen etc. Ik houd jullie op de hoogte

Liefs

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Proficiat averbaan, hoe licht het plusje ook is het is er dan toch!!! Zo zwanger als wat!!! PROFICIAT

13. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    @Averbaan Goed zo! Plus is Plus hoor!

14. averbaan

averbaan Lid

14 aug 2006
    45
    0
    0
    verpleegkundige
    rotterdam
    Ja, dat dacht en ik ook en zo staat het ook in de bijsluiter. Ik had het eigenlijk niet verwacht aangezien ik maandag veel krampen had en bruinverlies. Na een dag was dit echter over. Waarschijnlijk dan innesteling. Dus alle meiden met bruinverlies...er is nog hoop. Bedankt voor jullie felicitaties.

Liefs

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Averbaan, gefeliciteerd, geniet ervan.

Moons

16. supertallie29

16 aug 2006
    72
    0
    0
    ik wil ook een plus!!!

Ik ga weer afwachten..

Heb wel weer nieuwe testen gehaald.. maar ga pas testen volgende weekend als ik nog niet ongesteld wordt.

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Wanneer heb je voor het laatst getest?? Volgend weekend duurt nog zo lang, kun je zo lang wachten?? Volgens mij mag je toch bij een week overtijd en geen pos.test de ha raadplegen? Of had je dit al gedaan?

Liefs Moons

18. supertallie29

16 aug 2006
    72
    0
    0
    ik heb vandaag getest..
    En die was negatief..

Tja ik ben pas 2 maanden gestopt met de pil.. dus weet niet wat mijn cyclus is.. dus dat is e ven moeilijk..

Ben met een cyclus van 28 nu 10 dagen over tijd..
    Maar ja is mijn cyclus 28 dagen???

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ja is inderdaad lastig als je niet weet hoe lang je cyclus is, maar een cyclus van 38 is wel heel lang, de meeste meiden hebben een kortere cyclus. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen als ik jou was en anders even naar de ha bellen voor een bloedonderzoek. Succes.

Moons

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    is niet zo lang hoor als je net met de pil gestopt ben.. eerlijk gezegt kan je mestruatie zelfd tot 6 maanden wegblijven zonder dat er wat aan de hand is

Deel Deze Pagina