ik heb nu mijn eerste ongi zonder de pil het duurde bij mij 43 dagen, ik was 2 weken later dan mijn pilcyclus. de zijn deze keer erg heftig geweest, hadden jullie hier ook last van?
Heej wachtkamermeiden, tis vervelend he dat wachten! Er komt geen einde aan soms lijkt wel! Mijn eerste cyclus duurde 41 dagen. Dat was de vorige ronde... Deze ronde zit ik al op 51, en nog geen teken van de duivels... Ik snap toch niets van mijn lichaam. Vorige week vrijdag getest: Nega. Vandaag getest: nog steeds nega.. denk dat het nog steeds aan het ontpillen ligt... helaas.... Nu maar hopen dat de duivels maar snel komen, want het duurt wel lang hoor!!
hay hay Bij mij kwamen ze netjes na 26 dagen en ja het klopt ik had het iedee dat ik leeg liep Veel pijn en echt hoop bloed.. was dat met de pil niet gewent.. denk maar zo je buik had de opruiming nodig... Of dat zo blijft dat weet ik niet moet nu voor de 2e x ongie worden..Nou ja eigenlijk niet...Wil natuurlijk wel zwanger zijn... Nou succes!!
Hoi meiden, er is hier nog niemand wakker blijkbaar?! Hoe ist met jullie allemaal, al meer nieuws. Hier nog steeds niets, wel één klein ding dat me opgevallen is... Gisteren avond was mijn plasje super troebel... Daarna nog enkele keren geweest en niets meer aan de hand, deze morgen ook gewoon een helder plasje... Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen betekenen???? Groetekes Larreke
Goedemorgen Larreke, Dat kan van alles betekenen Ik heb t ook wel eens. En met blaasontsteking sowieso. Maar wie weet
Het gekke vind ik gewoon dat het maar eenmalig was. Natuurlijk ben ik gisterenavond nog op korte tijd naar het toilet geweest en dan kan het natuurlijk niet opnieuw troebel zijn denk k, blaas wordt dan te vlug leeg gemaakt. maar deze morgen ook gewoon zo helder als wat...
Goedemorgen meisjes, averbaan:van harte meis, lekker gaan genieten!!! hier zijn de nu toch echt door gebroken Ik ga jullie dus verlaten en naar de nod oktober. Meiden, ik wens jullie heel erg veel succes!!! Liefs, mussie
Wat jammer mussie, hopelijk meer succes in oktober!!! Al hoop ik dat ik daar niet moet komen, maar vrees dat ik je volgende week toch moet gaan volgen...
Mogge allemaal. Temp was hoog, namelijk 36,9. Test was negatief en ik veegde een heel klein beetje bruin weg. Ik weet het nu echt niet meer.
Terese, misschien een innesteling. Kan hé!!! Laten we hopen dat het dat is!!! Met een hoge temp kan het toch bijna niet anders!!!!! Duim voor je meid!!!!!
Mariska, succes met lezen. Ps je banner is weg, je moet hem even opnieuw aanmaken en in je profiel plakken. Moons
@averbaan: alvast een van harte gefeliciteerd van mij. veel plezier de komende maanden @supertallie: ik hoop toch echt dat de bij jou wegblijvenhoor. Alle anderen veel succes. Kimmiej en KimKivits: ik blijf jullie in de gaten houden, dus geen gekke dingen doen en ik hoop zo weinig mogelijk van jullie in oktober weer te zien. Jullie merken wel aan de tekst. Ja.... gisteren zijn ze helemaal doorgekomen hoor. Ik mag door naar oktober. Hopelijk heb ik dan weer eens een normaal kaartje en niet zo'n rommelig ding als deze maand. Had nu wel een cyclus van 34 dagen terwijl altijd rond 28 zit. Ik ben even naar een paar verjaardagen! Veel plezier nog allemaal dit weekend.
averbaan gefeliciteerd meid hoop dat je morgen dikke + hebt bij mij nog steeds hoge temp moet nog tot maandag wachten maar kan het haast niet. Misschien morgen al testen?????