Hij is er weer . Moons bedankt voor het zeggen van die banner. Ik heb een hoop bijgelezen en ga niet op iedereen nu persoonlijk reageren. Nessa en Averbaan: ontzettend gefeliciteerd. Er zijn er weer een hoop naar oktober gegaan. Meiden ontzettend veel succes in de volgende ronde. Ik vind het erg jammer dat jullie weer verder moeten. Alle testers: veel +++++++++++++++++++++ Iedereen veel succes.
haaa allemaal, @ averbaan: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Hopelijk gauw een dikke + @ Mussie: Baah wat oneerlijk. Nou op naar de volgende ronde, hopelijk meer geluk!!! @ Ingiemoppie: Oww jee, jij ook al, die rotte blijven maar niet weg op de site. Hier gelukkig nog niks te zien, hopelijk blijven de hier weg! @klussers: klus ze!!! @wachtende : heel veel engelengeduld @testers: SUCCES!!! IK wil alleen maar ++++ zien!! Groetjes sjaantje
hoi mariska, Ik denk dat ik pas over 4 dagen ga testen. mijn cyclus was altijd netjes 28 dagen,maar de laatste was 34. Dus een gemiddelde van 30 heb ik aangehouden. Ik mag dus nog een paar daagjes in spanning zitten, (aaaaaah) Maar ben zelf ook steeds meer aan t twijfelen, zal ik of zal ik niet testen. Waarschijnlijk toch veel te vroeg. word een beetje gek van mezelf Maar heb hier een flessekitten(kater) die nog netjes om de 3.30 uur de fles krijgt. Kan ik alvast oefenen en afleiding he!! Groetjes sjaantje
Erg he die spanning. Is moeilijk om je dan in te houden. Hopelijk hou je het nog een paar dagen vol. Leuk zo'n kitten. Kan je idd oefenen . Wij hebben een kater van 4,5 jaar. Lijkt op een felixkat. Ook zwarte voetzooltjes.
hoi mariska, Ik vang ze op voor een stichting. Als ze 8 weekjes zijn dan zoeken we een baasje voor ze. Kijk maar eens op www.zwerfkat.com. Hennez, Mauritz en swiebertje zitten bij mij in opvang. De kitten die de fles krijgt staat er nog niet op ivm de rust. Ik zelf heb 6 eigen katten. mupke,witje,lucifer,jessy,pp en buzzy. "maar" nog vier daagjes wachten, zuchttt. groetjes sjaantje
Ik zal eens kijken op die site. Wat goed van je dat je dat doet. Lijkt me alleen moeilijk om ze weer af te staan. 6 eigen katten is ook veel. Wel gezellig denk ik. Sterkte de komende 4 dagen. Keep my fingers crossed.
ow ja, mariska, Heb even op je album gespiekt, hahaha Mooi kereltje heb je zeg!! mooi die foto toen hij net geboren was. Niet te geloven dat dat in je buik zit he, hihi groetjes sjaantje
Is idd niet te geloven. En hij was nog een stuk kleiner dan het gemiddelde babietje. Hij was 44 cm en 2081gram bij de geboorte. Het is een schat.
de site is verkeerd. De punt achter com moet weg. hihi jaaa slimme ik het moet zijn: www.zwerfkat.com jaaaa afstand is soms heel erg moeilijk, zeker als je ze vanaf dag een hebt grootgebracht. Waarom denk je dat ik 6 katten heb, hihi(gniffel) groetjes sjaantje
Liever niet juist Ik had juist even pauze tot het einde van het jaar. Maar ja, die test is gewoon negatief, het is nu 28 dagen geleden sinds laatste ongesteldheid. Vanaf maart altijd om de 28 dgn gehad, de laatste keer een cyclus van 26 dagen. Woensdag dus wel enkele vegen bruinverlies in mijn onderbroek. Vandaag heeeeeel klein beetje op mijn wc papiertje. Ik denk dat het aan de stress ligt die ik thuis nu heb...
@Sjaantje: ik had de goede site al gevonden. Ik heb je 2 opvangkatten gezien. Erg leuk. @Sophie: dank je. Het is inderdaad een lekkere knul (ik ben bevooroordeeld natuurlijk )
He balen inge....Heel veel succes in oktober! Hier zijn er nog geen duivels te bekennen....zit nu op dag 40 normaal 31/32??? Terese als ik je verhaal lees hoop ik dat je snel ongi wordt een beetje raar om dat op deze site neer te zetten.hihihihi Je had toch ook een nieuwe baan? Komt daar de stress ook een beetje vandaan? Voor alle andere dames succes....duim met jullie mee! liefs nina
hey meiden, ik ben er weer ff, ik wordt ECHT ongie! ben zo chaggerijnig als de pest (waardoor ik weer ruzie heb met menne schat) en de buikpijn is al minder. ik voel gewoon dat het een kwestie van tijd is. en FF heeft me dus denk ik een verkeerd kruis gegeven. mijn temp is weer 0.1 gedaald....
hoi hoi hier nog niks heb geen buikpijn of iets van het moet komen niks en zien wel hoe het lopen gaat meiden die testen gaan sterkte ermee meiden met wachten ook sterkte en meiden die moeten klussen veel klusplezier Indey 8)