Hey Moons, Ik hoop dat het voor jou ook snel weer spannend wordt en dan met een goede afloop! Veel liefs
Hhahah gekke meid ook he Ik moet nog paar dagen w88 .dus laten we hopen dat t allemaal goed gaat ik ga morgen ochtend een test doen
hoi meiden Jeee.het wordt steeds rustiger hier.maar ja de maand schiet ook al op.ik duim voor nog een paar positieve ++++ testers in de laatste week van september. Dan hoeven jullie niet door naar oktober. Ikzelf blijf ook hangen hier.terwijl mijn NOD 13 sept was. mijn cyclus is helemaal in de war (heb ik uperhaupt wel een cyclus?) volgens mij ga ik straks in 1 keer door naar 2007 ! Hahaha. Ben dus nog steeds niet ongie.voel ook niks dat er op lijkt. Ga ook niet meer testen, tempen of wat dan ook. even helemaal niets! Gelukkig heb ik andere dingen waar ik me nu op kan focussen, dat helpt.dus even niet meer zo bewust ermee bezig zijn.Klinkt heel stoer. (maar bij de buren is een baby geboren, dat kriebelt wel. ) groetjes een even 'alleen meelezende' Nicole
heeey dames, Ik kom ook weer eens even kijken. Gister een laat feesje gehad. Ben beetje zeurend misselijk, en moe moe en nog eens moe. Van de nog niks te zien , gelukkig! Hopelijk blijven ze deze keer weg! @ testers: aleen maar ++++ wil ik zien. @ wachtende succes @ klussers:heel veel klusplezier en raak he! Ik duim voor jullie! Groetjes sjaantje
Ongi meid? Je was toch overtijd of niet (kan het niet allemaal meer bijhouden, sorry) Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en hopelijk is oktober ook voor jou de laatste ronde en ga je met mij naar het zwanger forum. Dit geldt natuurlijk voor alle oktober meiden Liefs Moons
Hey iedereen! Ikzelf heb vandaag mijn NOD, dus nu maar duimen dat de duveltjes wegblijven! Zal ook voor jullie duimen! Groetjes Linda
Ook ik ga helaas naar oktober Blijkt maar weer eens dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden, het leek er aardig op dat ze deze keer weg zouden blijven! Veel succes voor diegene die nog wachten, hopenlijk hebben jullie meer succes
Hier nog een NOD'er van september! Mijn NOD 29 sept. Nog even wachten dus. Wat ik denk, ik hoop het! Heb hele gevoelige borsten, maar dat had ik vorige maand ook. En toen werd ik gewoon ongi. wat ik wel heb is dat ze zwaar aanvoelen en hard. Dus wie weet. Ik verheug me maar niet teveel, want we zijn pas 2 maanden bezig. Succes allemaal met wachten en jammer van de teleurstellingen. Tot snel. Liefs
heey dames, Nu heb ik diarree! Geweldig en nog steeds krampjes in mijn onderbuik. Heb eens horen zeggen dat dat ook een teken kan zijn dat je zwanger bent. Weet iemand daar iets van? Of heeft iemand zowat meegemaakt? groetjes sjaantje
Hoi dames, jaja demi ik moet ooknog een paar dagen wachten om te testen, je bent niet alleen. Hoi kimmiej, spannend ik ben benieuwd morgen, Zorg maar dat ik je kan feliciteren morgen! Ik durf het nog steeds niet aan om te testen. Ga echt wachten tot nod. woensdag morgen hou ik urine bij. als ik door de dag niet ongi wordt test ik dan samen met het mannetje. Laten we het hopen. Moet trouwens ook nog een test gaan halen. Groetekes
Hello ladies, Ook ik zit bij jullie op de wachtbank, had eigenlijk niet het idee dat het deze maand raak zou zijn.maar nu m'n NOD nadert wordt ik toch zeer zenuwachtig. Ow ow ow, ik maak mezelf gek. Laat het maar gauw donderdag zijn. Liefs Sam
Hoi dames, ik ben bewust deze maand niet zoveel hier geweest, en waarschijnlijk heeft het z'n vruchten afgeworpen. Ik was vanmorgen vroeg wakker en ik dacht, laat ik eens testen. Het was nog donker en we hebben niet echt goed licht in de badkamer, maar ik dacht: Ik zie niks dus nega. Toen ik later weer in de badkamer kwam zag ik de test liggen en zag iets vaags, ik snel naar het raam van de logeerkamer gerend en in het daglicht gehouden.en ja hoor, een hééééle lichte tweede streep. Ik ga morgenochtend nog een keer testen en dan weet ik het zeker, hoop ik. [-o< Zou sonja en nog een anoniempje dan toch weer gelijk hebben? Ik laat het morgen gelijk weten.
dank je dames, ik zal mijn best doen om te slapen, maar ik denk dat dat wel lukt, ik ben nu al erg moe. Ik ga zo ff nog wat foto's inplakken van onze bruiloft. Elke dag ff een paar doen.
Patje, spannend, maar een streep komt natuurlijk niet zomaar. Hopelijk komen je pendels uit, ik heb 12 pendels voor september, waaronder 1 van Sonja en 1 van annoniem. Wie weet. Liefs Moons
Hoi september loopt langzaaaaaam aan op zijn einde. Aan de overblijvers, hopelijk hoeven we niet te gaan naar oktober! Ikzelf, al vaak ong.gevoel gehad, maar tot nu toe nog niets te zien. Vandaag trouwens ook twee maal geklust, doe ik ook ipv de tampontest, hihi, ervaring leert dat mijn dan sneller loskomt. Ik ben 's morgens wel erg benieuwd want meestal word ik 's nachts. Ik had gisteren af en toe pijnscheut in de linkerzij, en voor de eerste maal, één steekje aan de rechterkant. Gisteren had ik ook pijnlijke borsten, maar vandaag niet meer. Eerste ronde toen ik stopte met de pil: cyclus 28 dagen, sindsdien 24,25,26, hou ik die 26 aan dan zou ik nu al kunnen testen, maar gezien die steeds langer wordende cyclus zou ik best maar van 28 dagen uitgaan. Succes met het testen! groetjes flyke
Nou meiden na 10dagen overtijd ga ik toch ook weer door naar oktober pfffff.echt even flink uitgehuild.maar ja zit niets anders op door naar oktober! Ik ga morgen wel even huisdokter bellen met de vraag of ze een paar routine testjes wil doen zoals hormonen en zaadjes van mijn man.ik denk dat me dat na 9 maanden wat meer rust zou geven! Liefs nina