af en toe is het nog wel moeilijk hoor. maar denk ook... de eerste keer was het binnen 3 maanden raak...waarom nu niet?? en tja....een nieuw wondertje moet een positieve mama krijgen he... ik ben ook erg blij dat ik weer lekker aan het werk kan, als je zo maar alleen thuis bent, want vriendlief was weer aan het werk, dan denk je de hele tijd, ben ik wel.....of ben ik het toch niet.... maar ik ga lekker met jullie mee doen en ik ga er helemaal voor. Ga nu even terug lezen....lijkt me wel handig, dan weet ik een beetje wie jullie zijn. groetjesss
marloes80 bij de ene is het gelijk de ander na 3 maanden ik was pas na 1ste mk heeft het 7maanden geduurd eer ik van nr 2 ook die is helaas in een mk geeindingd we zijn nu pas weer in ronde 2 en beginnen er positief aan al is het nog steeds best moeilijk soms maar net als je zegt een kind verdient een positieve mama maar ook papa is belangrijk gr maria
inderdaad maria, een positieve papa is ook belangrijk... gelukkig zit dat wel goed... nou heb snel even de berichtjes gelezen... hopelijk gaan we met z'n allen voor de mei baby!! wij gaan trouwens voor ons 1e kindje!!
haloha dames, Weer de duivels op bezoek gekregen, helaas helaas.. Op naar de laatste IUI... 25-8 eerste foll meting en denk zelf 16 september NOD, maar dat moet ik nog ff afwachten.. IIG 28-9 eindevaluatie IUI en op naar de IVF. liefs mandy ___________________________________ * poging 6 IUI (laatste) * pendel:Sonja: maart 2007
De klachten zijn nog steeds onveranderd, ik denk dat ik dit weekend even ga kijken voor een test eerder heb ik nog geen tijd en een dag meer of minder zal niet uitmaken denk ik he. Groetjes, Astrid
mammairis je hebt gelijk die ene dag doet het ook niet we duimen voor je dat hij positief is we zijn hier bijna net zo ongeduldig als jij gr maria
Dankjewel Maria voor je ondersteunende woorden. Ik kon alleen niet het wachten opbrengen en heb dus net de testen besteld hier bij de zwangerschapspagina, nu is het alleen nog wachten wanneer het pakketje komt . Groetjes, Astrid
hoi meiden Manuala en tigger: weet niet goed waarom ik nog zou testen...... vandaag opeens weer wat rzo/rood!! Snap er ff niets meer van...... Eigenlijk was mijn NOD dinsdg, maar werd dus al zondag ongi. Maar kan tuurlijk door die sterkere hormonen komen...... Als ik me nu nog zo belabberd voel volgende week, gooi ik er misschien nog een testje tegen aan, maar denk dat het zonde geld is, want na zo ongesteldheid kun je toch niet zwanger zijn??! twinny
hoi meiden Manuala en tigger: weet niet goed waarom ik nog zou testen...... vandaag opeens weer wat rzo/rood!! Snap er ff niets meer van...... Eigenlijk was mijn NOD dinsdg, maar werd dus al zondag ongi. Maar kan tuurlijk door die sterkere hormonen komen...... Als ik me nu nog zo belabberd voel volgende week, gooi ik er misschien nog een testje tegen aan, maar denk dat het zonde geld is, want na zo ongesteldheid kun je toch niet zwanger zijn??! twinny
Twinny, in principe niet, maar het wonder der natuur is onvoorspelbaar. Als je laatste ongi geen "echte" ongi was, kan het zo zijn dat de conceptie ervoor al heeft plaatsgevonden. Maar als jij vindt dat het zonde van je geld is, moet je het zeker niet doen. Wellicht heb je die klachten door een griep oid. En testen kun je idd volgende week ook nog. Hopelijk voel je je snel beter! Liefs Manuela
hoi manuela Maar ben wel erg ongi geweest, zal je de details besparen, alles was allemaal heel veel en snel!!! Mijn temp. is overigens weer laag, zoals bij aanvang cyclus, blijf alleen ziekjes voelen. wie weet inderdaad een griepje onder de leden!! Twinny
mammairis meestal na 1 dag dus kan je vrijdag in huishebben twinny het zou wel kunnen er zijn meer vrouwen die in de eerste maand als nog een ongi hebben en als je ineens best veel bloed verlies hebt ben je er goed belabberd van we wensen iedereen heel veel klus plezier gr maria
Hoi allemaal! Alle meiden die weer ongi geworden zijn: STERKTE!!! ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) En over een paar weekjes weer lekker er tegenaan zodat het deze ronde hopelijk raak is! Mijn ei zou nu zo ongeveer eraan moeten komen... Maar vorige maand was m'n cyclus ineens 6 dagen langer dus het kan ook dat m'n ei pas over een week komt. Ik probeer goed op te letten of ik iets merk, maar ik merk niks! Voel me net als anders, ook geen steekjes ofzo, wat sommige toch hebben? Nou we klussen maar gewoon verder en we zien wel...
Hoi.hoi, Weer een nieuwe voor september!! Komend weekend wordt ik ongi en dan gaan we er helemaal voor......MIjn nod zal rond 16,17,18 september zijn...... Mijn bloeddruk is inmiddels onder controle, slik nu lang genoeg de juiste medicijnen....... Binnenkort gaan we trouwen, eerst wilde we wachten tot na het huwelijk, maar we hebben besloten er toch nu al voor te gaan..... We trouwen over zeven weken dus een dikke buik kan ik niet hebben ivm mijn jurk! Allemaal heel veel succes deze maand! Gr Tamar!
En ook ik voeg me hier erbij. Ik hoor sinds zo'n twee weken geleden al hier te zijn, maar ja was ff op vakantie.. Nu ben ik er weer! Ik heb de 31e mijn duivels op bezoek gehad. Was verbazingwekkend kort ongi en ben nu in de race voor september. Deze keer was het 41 dagen, dus dat betekent 10 of 11 september, maar het kan net zo goed eerder zijn. Banner klopt niet helemaal, want hij gaat maar tot 38. Maar je moet wat he? Succes allemaal iig!