Nou zeg dat wel, ik weet nu niet meer waar ik vanuit moet gaan. Ik ben nu bijna een jaar van de pil, maar heb nog zulke onregelmatige cyclussen. Ik ben begonnen met tempen, niet omdat ik het zo graag wil, maar ik hoop toch hierdoor ietjes meer inzicht in mijn cyclussen te krijgen. Bij weer een cyclus van 49 dagen, beland ik met mijn nod al in november, maar het kan dus ook wel zijn dat ik een hele korte cyclus heb en toch in oktober mijn nod kan verwachten.
ik heb sinda gisteren last van gevoelige borsten en heb ook wat krampen in mijn buik. nog 5 dagen dan kan ik testen. vind het wel spannend allemaal hoor. en moeilijk al dat wachten maar ja en patje van harte gefeliciteer met je zwangerschap geniet ervan
ja moons, ik hoop het ook. maar heb deze keer ook de eerste keer geen drang om te testen. echt bang voor de teleurstelling. ik wil nu echt pas testen als ik overduielijke symptonen heb of een paar dagen overtijd ben. het probleem is dat ik niet weet wanneer mijn ei was. dus ik weet ook niet of we op de goede dagen geklust hebben. maar ach, anders gaan we toch gezellig naar oiktober? ik heb immers 2 pendels voor oktober (geintje)
Okeej ik werd vanmorgen wakker om 7 uur. dacht ff testen.dus zo gezegt zo gedaan. en zoals ik al d8 negatief. Maar ja tis ook nog te vroeg.(dus rekende ook wel op een nega maar toch stiekum is t een beetje teleurstelling) Dus hoop dat ik de duivels niet ga ontmoeten en dat ik na mijn nod nog een x test dan een posi test heb. Heb verder geen klachten op buikpijn nix.dus wie weet. @ patje: GEFELICITEERD MEID! ik zei t je toch! super geniet er van! @ kim: Laten we hopen meid voor je dat ze wegblijven.!
Hallo meiden, Patje, onwijs gefeliciteerd. Geniet ervan! Kimmiej, kijk uit voor teleurstellingen. Probeer nog even te w88, ik weet dat het moeilijk is. Demi, Sterkte en ik duim voor je. Zelf kan ik aankomende vrijdag testen. Ik wacht dan tot zaterdag, want dan kunnen mijn mannetje en ik samen testen. Liefs en tot snel.
Danielle balen! Ninetje, nog een week geduld! Ik moet helaas ook nog tot zaterdag w88 en anders naar oktober. Liefs
@just4love : ja dat is het ook. Ik voel helemaal nix raars en tis pas de 2e maand dus ben gewoon uit gegaan van 28 dagen.maar voor t zelfde geld is mijn cyclus wel veel langer nu. dus 8 t kan nu dus probeer t met in me achterhoofd dat de kans wel heeeeeeel klein is zovroeg al testen.En dat was helaas ook zo Nu wacht ik netjes een paar dagen en gwoon hopen dat de duivels wegblijven zodat ik volgende week kan testen. voor jou is t ook spannend! je kan officieel gelijk met mij testen Maar ja ik w8 t nog ff af . succes meid!
Hihi, dank je voor je meeleven Ingiemoppie en Samcat! Kijk, al was ik zwanger, het was geen ramp. Maar ik wilde gewoon graag weten waar ik aan toe ben. En nu met bepaalde zorgen die ik heb, wil ik liever nog even wachten met een kleintje, totdat ik stressvrij kan zijn. Is beter voor allemaal
Meid, veel succes.idd is het beter om zorgenvrij aan een zwangeschap te beginnen. Ik hoop voor je dat jullie "bewolking" snel wegtrekt Liefs Sam
hey terese, wat fijn voor je dat het is doorgezet! wel gek om dat hier neer te zetten hahaha kimmiej, ja je had het al wel kunnen raden. een paar dagen voor je NOD testen gefet vaak een negatieve test. maar. nog geen duivels dus we duimen door! van de zenuwen moet ik om de 30 minuten plassen hahaha
neej precies kim.maar ja eigenwijs he. nou we w88 het nu wel af. voor jou ook spannend wanneeer ga je teste?
ik heb me voorgenomen niet meer te testen tenzij ik echt overduidelijke symptomen heb of echt overtijd ben. het kan nu nog echt alle kanten op nml. maar wel voor het weekend in elk geval. laten we hopen dat het zo lang niet hoeft te duren. want wordt gek van de zenuwen. naja meer de onzekerheid. ik ga er van uit dat de duivels vnv gewoon weer komen.
ha kim nou spannend hoor. Ik heb jullie al verlaten hiero vandaag gewoon ongi geworden. Wilde het niet natuurlijk maar o wat ben ik blij met een regelmatige cyclus. Meiden die over zijn 'succes' nog hier met wachten en ik heb de bodyguards nu voor jullie voor de deur van oktober gezet. JULLIE KOMEN ER NIET IN
@kim: okeej spannend hor meid. Nou ik w8 het netjes af. Laten we hopen dat ze niet doorkomen bij je En bij mij natuurlijk ook niet bij mij is t gwoon beetje wenne want vorige maand 1e pilloze maand en toen 26 dus ben nu uitgegaan van 28 . maar als je die verhale leest kan t nog wel is zo zijn dat me cyclus helemaal niet zo hoeft te blijven maar daar gaan we niet van uit. We moeten nu maar w8 w8 w8 w8 meid!
Ik ben nog niet echt heel nerveus voor het testen. Het is wel zo dat het w88 lang duurt. En ik elke dag bedenk of ik iets voel. Ik ben me ervan bewust dat we nog maar kort bezig zijn en het misschien niet zo hoeft te zijn. Ik heb alleen hele zware borsten met een soort schijven erin. Of dit een teken is weet ik niet. Verder voel ik me juist heel erg goed. Misschien is dat wel een teken. Ik weet het niet. Liefs