NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Flyke en kinkivits of wat spannend allemaal.

bibi78 van harte meid, probeer er lekker van te genieten.

meiden die ongi zijn geworden chips allemaal, zet hem op de volgende ronde.

ga nu eens lekker wat eten, want verrek van de honger. Ga ook mijn banner maar weghalen, want is misschien wat verwarrend. Plaats ik van de week wel een nieuwe.

ik duim voor ieder

Twinny

2. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Kimkivits,ik hoop echt dat je zwanger bent,ze.ik ben persoonlijk blij voor jou dat jou regels er nog niet zijn,maar als test toch negatef is wees niet te hard voor jou als er geen regels zijn dus er is kans dat je toch zwanger bent,he .
    ik heb me getest voor ik in het ziekenhuis was opgenomen en test predictor wees dat ik niet zwanger ben ,
    wat was ik toch triestig.pffff maar de volgende dag temperatuur 38.5 en de volgende dagen 40,pfff dat was effe verschrikkelijk,en in het ziekenhuis feliciteerden ze me met zwangerschap.en hebben me ontslagen :( ,dat is in antwerpen. :evil: we zijn dus daarna naar huis gegaan,naar brussel en thuis heb ik 39.7 gehad en mijn man zei dat ik bewustzijn verloor en die heeft me naar ziekenhuis gebracht en ja dus 5 dagen vast aan die bed.en constant temperatuur 40 dat is lelijke begin van zwangerschap,hoor
    Maar nu moet ik nog gedurende 10 dagen antibiotica nemen en over 2 weken voor controle gaan,zwangerschapscontrole en nierencontrole,plezant,hoor.maar ik ben blij dat ik zwanger ben. 8)
    Ik duim voor jou Kimkivits en voor iedereen die nog geen resultaten heeft.

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ooeeh t word nu spannend voor je hor kim!
    Ik [-o< voor je!

bij mij nog geen klachten.de duivels zijn nog niet te bekenne. vorige maand was het deze dag dat ze aan kwamen waaien.
    Wie weet wat het mij deze maand brengt. 8)

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    het word hier wel heel erg rustig. :confused:
    Lijkt wel of iedereen naar oktober is. :(
    zijn toch vast wel meide die nog bij september horen.?

5. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    ja hoor kiemmeij ik hoor ook voorlopig nog hier.
    mjn NOD is zaterdag dus even geduld. al heb ik een voorgevoel dat ik niet zwanger ben. :cry:
    al hoop ik het wel natuurlijk.

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

nee hoor kimmiej. ik ben er ook, alhoewel niet meer bij september babes. maar ik zei toch dat ik jullie nog wel eens kwam bezoeken. Ik zie dat bij Kimkivits de spanning niet meer te houden is.

en jij en sharelis nog maar 3 dagen wachten.
    en er wordt verschrikkelijk snel en veel gebept op alle rubrieken. Kan het zowat niet meer bijbenen hihihihi

(vandaag ook errug druk op werk. chef ziek, iedereen moet mij hebben. zucht)

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    haha ja ingrid. Dat is waar jij waakt over ons ;)
    Ja kimkivits daar is t nu c-ker spannend. hopen dat de duiveltjes niet komen bij der :D

Bij mij ja ook nog ff-ies w88.
    Had gister al gestest maar helaas.
    maar ja was ook wel erg vroeg.
    dus wie weet.

En bij jou ook nog alles goed?
    ook al moet je best lang w88 nu.
    maar ja je kan lekker klusse ;)

8. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    ik ben terug van vakantie en had gehoopt op goed nieuws maar jammer ze kwamen toch kijken bij me
    me laatste was 19-08 en nu werd ikke 18-09 weer ongi

dus me balkje klopt ook niet meer

ps de vakantie was super leuk in turkije heerlijkweer

9. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    hij is aangepast

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Balen van je ongi, hopelijk wordt oktober onze maand. Goed dat de vakantie wel leuk was.

Liefs Moons

11. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @sharelis : ja ik moet net zolang w88 als jij. Maaruh ik heb ook niet t gevoel zwanger te zijn.
    heb nergens last van. Geen krampen geen pijnlijke borsten nix.
    Dus laten we hopen dat geen klachten een goed
    teken is.

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey kyra, hoe was je vakantie?

en siken, wow wat een verhaal! wat heb je precies dat je zo ziek bent?

twinny, ik denk dat ik je vnv ga na doen meet een zak chips, al heb ik de hele dag al niet zo'n honger. komt ook beetje door de zenuwen. ben ook zo gaarrrr

heb vorige week een 6 daagse werkweek gehad en ben nu echt kapot! we gaan vrijdag verhuizen naar een nieuw pand dus hoop dat de stress dan wat minder wordt.

kimmiej! hey nog 3 daagjes! hoe voel je je? echt spannend is het hé.

inge, jij krijgt van mij een dikke zoen! en laat iedereen die jou moet hebben maar in de str*nt zakken hahaha

just 4 love, met een tampontest kijk ik of er bloed achterblijft om de tampon. zo weet ik of mijn ongie door breekt.

de rest, ook dikke knuffels etc etc
    ik ga weer ff verder lezen

13. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja idd nog 3 daagies kim.
    MOet zegge voel me gwoon goed nergens last van
    geen kwaaltjes nix.
    vorige maand kwamen ze nu na 26dagen.
    En tot op heden zijn ze nog nergens te bekennen.
    GELUKKIG!

Maar hoe voel jij je? je bent nu al 2 dage overtijd spanned meid!
    wanneer ga je testje doen?

14. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Hey,kimkivits ik heb pelonifit,ik het is een nieraandoening,weet nie zeker wat het inhoud maar pijnlijk plassen en veel pijn aan mijn nieren en hoge temperatuur dat is er wel.pff yo ambetant.verschrikkelijk.

15. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    moons ik hoop het ook hoor

kimkivits

het was super alleen zat het hotel wel vol dus hebben we moeten uitwijken naar een ander maar volgend jaar zeker kadikale hoor wat een mooi hotel zeg

ja we hebben het heerlijk gehad heerlijk zou wel weer terug willen hoor

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    siken, bah wat naar! ik heb er nog nooit van gehoord maar het klinkt niet helemaal lekker. ik heb zelf erg veel last van blaasontstekingen door ene vernauwde plasbuis dus wat betreft pijn een je blaas kan ik je hand schudden! ik wens je heeeeel veel beterschap!

kimmiej, nou ik ga tot vrijdag w8. want ik ben te bang voor een teleurstelling. ik heb daar eerlijk gezegd niet weer zin in. dus wil echt VET overtijd zijn deze keer. maar het is wel spannend, want ben nog nooit eerder overtijd geweest.

ik heb ook niet echt standaard zwangerschapssymtonen, misschien heb ik daardoor de drang niet zo om te testen.

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kyra, waar zat je nu dan?
    heb je kadikale wel gezien?
    was echt een superhotel! echt om voor je rust heen te gaan. maar heb nog wel een andere tip voor je, hotel club paradiso, alleen die ligt in alanya.

18. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    neej precies. misschien is dat ook wel t verstandigste.

Ik had natuurlijk gister test gedaan.en ondanks dat ik wist dat de kans klein was en ik geen klachten had . Was ik toch wel beetje teleul gesteld .
    Met t iedee van.Nou deze maand is t ook al niet raak.

maar ja wie weet als die duivels wegblijven dat t wel raak is. Tis moeilijk misschien heb ik wel een lange cyclus wie zal t zegge. Pff gedoe zeg je kan der beter niet voor bezig zijn en ineens zwanger zijn als verrassing.SUPRISE hahah

Maar wel goed dat je zo lang kan w88 met testen.lijkt me heel moeilijk.maar goed hopen dat je w88 word beloond!

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja want geloof mij. ik ben GEEN geduldig type!

maar wil mezlef gewoon behoeden voor een teleurstelling. morgen kijk ik ff wat mijn temp doet. kan goed zijn dat die toch daalt en dat ik morgen alsnog ongie wordt.

maar kimmiej, bij jou zijn er nog geen duivels dus ik houd mijn duimen draaiende hoor! '-)

20. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    is goed meid we houden elkaar op de hoogte!
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Deel Deze Pagina