NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Lieve Kim,
    Errug balen dat ze er toch zijn!
    Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je niet getest hebt.
    Hier een :) voor jou! Om je op te vrolijken. Zocht eigenlijk een boeketje maar die zat er niet bij. hihi.

Ik ga denk ik ook door naar oktober. Heb sinds vanavond :evil: :evil: :evil: . Het gekke is alleen dat ik helemaal geen pijn ervan heb terwijl ik normaal op bed lig van de kramp.
    Ik w8 het allemaal rustig af.

Er is wel weer heel veel geschreven sinds vanmiddag. heb soms een beetje moeite om het bij te houden.

Siken, de aandoening die je hebt heet pyelonefritis en in de NL volksmond heet het nierbekkenontsteking. Kan errug link zijn als je er te lang mee door loopt. Het komt vaak van een verwaarloosde urineweginfectie/blaasontsteking.
    Knap maar snel op!

Voor de mensen op het w8bankje. Sterkte!
    Ik hoop zo min mogelijk mensen te zien in oktober. Dat betekent namelijk goed nieuws.

Liefs en weltrusten voor straks.

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hoi jammer, ik lees dat er een paar meiden :evil: geworden zijn.

ik ben door omstandigheden niet bij apo geraakt, dus als ik morgenavond niet ongi ben haal ik een test, en test ik donderdagmorgen

maar denk niet dat het nodig zal zijn
    voel mij nu zo belabberd, soms pijn zoals eisprong, dan voel ik weer helemaal niets, dan echte buikpijn zoals ongi gevoel. ik kom er zot van, en vooral ook doordat ik begin te fantaseren, stel dat het toch zo is .

aan alle overblijvende nod'ers september veel succes!
    en de rest natuurlijk ook!

groetjes
    flyke

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Just4love. jij ook al naar oktober? dat was allemaal niet afgesproken hoor!

Flyke: geen bloed = geen ongi = nog altijd hoop! duim duim

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    K doet ook weer ffkes mee meiden!

Kimmeke toch! Das niet leuk meiske! En dat terwijl je dan ook nog eens over tijd bent! Wat een klote streek van je lijf dan he? Bah!
    Dikke smakzoen voor jou wijffie!

Just4 Ook voor jou balen meiske! Smakkerd 4 u 2

Wat een skatteke he die ingie! Komt steeds heel lief hierheen om ons te steunen! Zo lief!

IK ben niet van plan om naar oktober te gaan komen hoor ingie maar kom jou daar natuurlijk ook wel steunen! ;)

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    goeiemorgen,

ben vanacht niet ongi geworden, oef!
    nu vandaag afwachten en eventueel vanavond test halen, ik zou eerst morgenochtend testen, maar zou ik vanavond ook kunnen testen?

Mijn man moet morgenvroeg weg, en ik zie het niet zo zitten om dan half in mijn slaap, plasje en test te doen.
    Ik zou het liever, als ik nog niet ongi ben, vanavond doen, maar dan is de kans dat het zwangerschapshormoon niet genoeg aanwezig is in de urine?

succes iedereen!

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Die kans is idd aanwezig als je van nature weinig hcg aanmaakt.

Maar ik denk dat ik het toch zou proberen hoor.

Ik duim voor jullie!

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Bedankt vr je reactie Ninetje,
    misschien test ik inderdaad vanavond wel eens, ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar ik heb nogal veel hormonen, heb vroeger moeten verzwaren van pil, omdat mijn ongi erdoor kwamen, dus ik hoop dat mijn hcg, ook zo een sterk hormoon is.
    Alleen ben ik er nog niet uit of ik op mijn eentje test, of wacht tot mijn man thuis is rond 20u . enerzijds wil ik hem verrassen ermee en anderzijds wil ik hem aan mijn zij, bij ontgoocheling of geluk, kan ik meteen bij hem terecht, ik kies voor de laatste optie dus ;)

binnen drie dagen testen, Ninetje! Ik duim voor je!

Sinds gisteren snap ik die banner, het is de eerste keer dat ik zover geraak in de cyclus en pas nu snap ik NOD :oops:

Ik begreep niet waarom ik gisteren 1dag overtijd was, (op mijn NOD-dag) omdat ik ervan uitging dat ik op NOD :evil: moest worden. Maar Nod is eingelijk je ongi dag + 1 dag erbij,besef ik nu. Alleen snap ik niet, wanneer stond er dan vandaag kan ik testen? Heb dat precies niet gezien?

groetjes
    flyke

8. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi meiden. :(

T was alweer te raden. Vandaag NOD en hupla. Die stomme stomme stomme :evil: :evil: zijn van de partij. Niet bruin maar rood, roder dan rood!
    Verdikkeme toch, kan nu ook naar oktober.
    Ja Kimkivits, weet helemaal wat je doormaakt. t is ff een zure appel waar je doormoet hé! Maar voor jou is er nog hoop zolang het bruin is hé. Ik zal jou rood er bijnemen, ik ben nu toch al bezig :)

K ga hier wel nog ff blijven rondhangen, want ben ook wel super benieuwd naar de rest hier, samcat had ook vandaag nod hé, niet? Enne kimmiej, schuif jij je :evil: :evil: ook maar naar hier, dan hoef jij ze niet te krijgen!

Groetekes
    (oh wat een stomme dag.)
    Moet banner trouwens nog aanpassen, dag 1 wat gaat dat nog lang duren zeg.

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Larreke; jammer dat je ongi geworden bent, is inderdaad grote teleurstelling altijd, ik probeer mezelf beetje te beschermen door te denken ik word ongi, ik word ongi, maar eigenlijk zo negatief denken kan ook niet gezond zijn, ik wens je veel succes in de volgende ronde!

ik dacht gezien te hebben dat samcat ook ongi geworden, is, maar zou es moeten terugkijken,ben niet zeker!

groetjes
    flyke

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Meiden met de :evil: Ik baal met jullie mee :cry:

Flyke voor jou spannend vanavond. Ik duiuiduiduiduim!

Ninetje, hoe is t met jou?

Kim, hoe is t nu, zijn ze opgerot die beginnende :evil: ?

liefs,
    Sophie

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahah larreke je bent grappig! nou van mij mag je me rood hebben hoor!

nou meiden, ik ben nog steeds chaggie ondanks dat inge en kimmiej me ENORM hebben opgevrolijkt gisteravond.
    ik dacht met een nachtje rust kom ik er wel overheen. NIET DUS. ben helemaal op! zo moe.

vanochtend was mijn temp nog steeds wat aan de hoge kant maar wel weer 0,2 gedaald. en vanochtend alleen nog bruin maar bij de volgende tampontest zal dat wel rood zijn denk ik.

12. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Balen!
    Ik hoop voor jou volgende maand beter.

Ik heb net iets gepost op het forum zwanger worden.
    Had misschien ook hier gekund bedenk ik me nu.

Liefs

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    KimKivits, hopelijk blijft het bij bruin en zie ik je niet in Oktober. Ik blijf duimen hoor!

Moons

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dank je moons, je bent een schat.
    ik ga NU kijken of het is doorgebroken.
    dan kan ik weer verder.

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goed Kim, we wachten af.

just4love, wat had je gepost dan? (wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor ;) )

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Kim, ik zie dat je je banner aangepast hebt :cry: :cry:
    Een dikke x,
    Sophie

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dank je sophie!
    nou meidenik ga verhuizen. maar blijf hier nog gewoon neuzen hoor!

18. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

20 sep 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    hallo dames,
    ik ben nieuw hier en wil jullie allemaal veel sterkte toewensen met testen voor de de meiden die de :evil: verwachten, laat maar weg.
    En alle testers veel succes.
    ikzelf ben al 57 dagen overtijd en heb eeb urine test gedaan die neg was en bijna vijf weken gelden een bloedtest gedaan, maar hcg was 2.
    nu moet ik weer testen voor de zekerheid en anders mag ik met menstruatieopwekkers beginnen.
    Ben al vijf jaar niet meer aan de pil en gebruik clomid, alleen de afgelopen twee maanden niet, ivm een pauze.

19. just4love

just4love Actief lid

13 sep 2006
    123
    0
    0
    Hoi Moons,

Dat ik er niets meer van snap van mijn lichaam!
    Ik heb op dag 15-16-17 en 18 heel erg last gehad van mijn eisprong, dacht ik!
    Nu is het echter zo dat ik vanaf gisterenavond ineens bruinig "bloedverlies" heb, zonder pijn in mijn buik.
    Echter vanmorgen was het alleen nog wat bij het afvegen.
    Ik denk dat het mijn :evil: :evil: :evil: zijn die eraan zitten te komen. Ik had hele gespannen borsten, maar dat is ook weg sinds gisterenavond.
    Wat ik raar vind is dat ik helemaal geen pijn in mijn buik heb, terwijl ik normaal gesproken dubbel lig van de kramp.
    Zou het dan toch nog kunnen? Of is het gek. Aan mijn temp kan ik het niet zien, want ik heb geen curve bijgehouden.
    Maar het is toch raar als ik denk dat ik die dagen mijn eisprong heb ik nu al ongi word. Is toch te snel!
    Maar wat heb ik dan gevoeld die dagen?
    Ik vind het allemaal zo raar. Helemaal niet zoals ik mijn lichaam ken.
    Wat denken jullie?

Liefs

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Even snel alles bijgelezen, helaas veel door naar oktober. Hopelijk hebben jullie meer succes in oktober meiden!

Hoi Esmeralda, ik hoop voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn, wel spannend allemaal hoor. Wanneer ga je nu testen? Of krijg je een bloedtest via de HA. Ben benieuwd!

Kimkivits: ik las dat je veel blaasontstekingen hebt door een te nauwe plasbuis, ik heb 2,5 jaar lang chronische blaasontsteking gehad, veel antibiotica gehad (erg slecht), na lang doorzeuren uiteindelijk een doorverwijzing naar de uroloog, die heeft mn urethra (plasbuis) onder narcose opgerekt, sindsdien nooit meer een blaasontsteking gehad :D De uroloog had me ervoor gewaarschuwd dat het bij veel vrouwen niet helpt, maar bij mij dus wel. Misschien zou je het eens met de uroloog kunnen overleggen?

Deel Deze Pagina