Geplaatst: Wo Sep 27, 2006 10:16 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Hoi Esmeralda, ik hoop voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn, wel spannend allemaal hoor. Wanneer ga je nu testen? Of krijg je een bloedtest via de HA. Ben benieuwd! hoi ik ben al bij de ha geweest en die zei dat ik zelf een test moet gaan doen, dus dat doe ik vrijdag. ik heb wel soms erge krampen onderin buik. vooral als ik druk geweest ben.
o o o wat moet ik toch veel bijlezen zeg pppfff nou ik zie dat er weer heel wat meiden door naar okt zijn jammer ik mag daar ook gaan aanschuiven en hoop dat het dan voor de laatse keer is net zoals voor jullie ik blijf duimen me laatste ongi was 19-08 en toen kwam die 18-09 weer kijken gggrrrr nu maar weer hoop gaan klussen iemand nog tips met data's doeidoei klusse meiden
mijn nod is 28 september mn eerste ronde dus spannend vraag me echt af of er zowiezo mensen zijn met een regelmatige cyclus van elke keer 28 dagen...aja we zien het wel..ga nog niet testen want zal vast wel niet in 1 ronde gelukt zijn maar ben dr wel mee bezig hoor hahaha
hallo meiden o er zitten nog een paar spannende gevallen bij, ik blijf duimen hoor. Flyke jij vanavond, ninetje in het weekend en zag er nog een paar die het potje en testje vast al klaar hebben liggen. Degene die ongi zijn geworden, balen hoor, succes in de volgende ronde. Bij mij zijn ze vandaag dan eindelijk ook gekomen. Heb de afspraak voor de opstart echo al staan voor vrijdag. Als alles oke is kunnen we opstarten met de hormoontjes. O hoop toch zo dat oktober ook onze maand mag worden, ppppffff. grtjs Twinny
Hi lydia, ik heb wel een cyclus van 28 dagen, zaterdag is mijn NOD. vind het wel spannend hoor ik heb gisteren een test gedaan die was nega maar ja het was ook veels te vroeg . zaterdag ga ik weer testen succes allemaal die nog moeten testen.
heh zeg jammer dat er terug enkele naar het oktober forum moesten verschuiven Hopelijk brengt oktober jullie een vette zwangeschapsstreep mee! Knuffel
Kim meid wat is dit. Kom ik van me werk zie ik dat je ook al bent verhuisd Ikkuh weet t niet had tampon in naar me werk Voor t geval dat.en heeeeeeeeeeel klein beetje bruin druppeltje dr op.dussuh laten we hope dat t niet doorzet.
Kim en Ingrid! wakker worden daar achter dat bureau van jullie deze harde werker is thuis En leest al1 maar ellende van Kim.Bah!
hallloooooooooooooooo meiden! ik was er weer. mijn chef kwam vandaag plotseling opduiken (is eigenlijk ziek). poeh poeh. kreeg ik me ineens een hoop op mijn dak. Maar goed. even weer on-topic. Kim, je gaat dus def over naar oktober? Welkom, maar ik had je er liever niet gezien. We gaan voor deze maand okay? En kimmiej? jij nog steeds niets. een klein bruin druppeltje telt niet. heb je gewoon gisteren te heftig geklust hihihihihi.
hahah ja ingrid dat zou natuurlijk kunne hahahah. Nou we w88 t wel af! meer zit dr niet op hè. Maaruh kim zie ik nergens. die ligt vast op der bureautje te slapen met dr koppiej in t werk.
ja goed plan. denk dat ik ook ff op me bed tv ga kijke ben moei joh. dat vroege opstaan weer en ure lope renne vliegen was dat niet meer gewent hhahah word een oud wijf.
is dr hier niet iemand die zich geroepen voeld om ff voor mij wil en kan pendelen offuh kaartjes legge .of weet ik t 8) maar iemand die de vibes heb en misschien wat meer kan zeggen .Want al dat onzekere gew8 word dr Crazy van ](*,)
eey ingrid ik duik ff me slaapkamer in .ff lekker tv kijke op me bed. ben nu nog 2 uurjtes all1. me vriend komt strax weer thuis is t over met de rust moet ik weer koken je kent t wel. Dus ben dr later weer.En anders vanaaf op msn Kisskiss
just4love Kan het geen innesteling zijn? KimKivits, hopelijk mag je nog in september blijven, zolang ze er niet helemaal zijn is er nog een klein beetje hoop of niet? Heb volgens mij mijn ei gehad hoor vanmorgen mega ovulatiepijn, is nu bijna weg, alleen als ik hoest voel ik het nog. Nu maar weer wachten, bah. Dat is altijd het ergste. Liefs Moons
Ik hoop ook op een superei, voel elke maand wel wat steekjes rond mijn eisprong, maar vanmorgen deed het echt pijn, werdt steeds erger en zakte later weer wat af. Dit gaat hem worden, dat moet gewoon.