ik ben niet in slaap gevallen! ben er nog steeds! alleen op en af het is hier een gekkenhuis! heb bijna geen haren meer op hoofd vd stress lopen hier allemaal als kippen zonder kop!
Hoi Meiden, Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest, ivm met huwelijksreis (het was geweldig). Tijdens deze huwelijksreis hebben we heel erg ons best gedaan , maar het heeft niet mogen baten geloof ik. Het was mijn eerste ronde maar ik werd na 28 dagen een soort van ongesteld. Heeft nog geen drie dagen geduurd en was heel licht. Voor de zekerheid getest maar die was negatief. Maak me alleen een beetje druk over de mate van die Alles zou toch wel goed zijn? Of is het hier nog te vroeg voor?
Ha kim, bij jou ook al? Hier ook. net alsof ik de enigste op aarde ben die weet hoe de fax, de printer en de pc werkt. en die weet waar het papier, de enveloppen etc. staan. Moons, ik vind het gaaf wanneer iemand zijn eisprong kan voelen. Ik voel nl. nada niets. helaas Ha fransje. nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Ik denk dat het nog de omstelling van de vakantie is. Of het is een innesteling geweest, maar dan kan je aan de vroege kant zijn geweest. Als de duvels er nog niet zijn, zou je over een paar dagen nog een keer kunnen testen. Nam je hiervoor de pil? kan nl. ook het ontpillen zijn. succes.
Ja, ik hoop op innesteling. Volgens mij wordt er echter teveel achter gezocht. Er zijn namelijk meer vrouwen die geen dan wel innesteling hebben. Maar om de positiviteit erin te houden ga ik voor de innesteling. Ben sinds vanmorgen ook misselijk, maar volgens mij ga je ook alles verzinnen. liefs
Kimmie, zo'n klein druppeltje stelt toch nites voor. Niet bij de pakken neer zitten hoor! Suc6. Ik zal een schietgebedje voor je doen. Moons, Pasen is pas over een paar maanden hoor met je superei! hihi. Misschien wel superveel geluk! Kimkivits, Ik denk dat ik je in oktober nog wel zie, wil niet al te negatief zijn, maar ik heb er geen goed gevoel over. Fransje, Waar is de reis naartoe geweest? liefs
hey fransje, ik weet wel dat ik je zie in oktober. het is voor mij nu alleen nog wachten tot het rode echt doorzet. dus ondertussen tralalala ga ik de meidne hier nog een beetje vervelen hihihi
nou dames kim gaat er vandoor sorry vandaag niet veel kunnen kleppen, het is hier nu eenmaal ff flink stressen! vnv kom ik nog wel ff langswippen! ook op msn dikke x!
hoi ik ben nog altijd niet ongi, heb eindelijk een test gehaald. Ik was supernerveus. Heb het merk predictor, en er staat op dat je elk moment van de dag mag testen, en het is een dubbel controlesysteem. Nu nog wachten tot mijn mannetje thuis komt, kunnen we samen huilen van geluk of verdriet. En die test wil ik ook niet verknoeien door verkeerd gebruik, twijfel, enz. liever met 2 dus Ik voel me vanavond zo misselijk, belabberd, ben normaal grote eter, maar heb nu precies geen honger. Daarnet ff op bed gaan liggen, kreeg een mega pijnlijke steek in mijn linkerzij, denk teken dat mijn er toch aankomen. we zien wel en als het zo niet is test ik rond 20u deze avond, succes iedereen!
@ flyke Heel veel sucses ! Laat je het ons zo nog wel even weten, ben erg benieuwd! Hoop dat ik je snel mag feliciteren. ! Xx Tan xX
Ohhhhh wat spannend Flyke. Over 25 minuten testen Ik duim! En stuur allemaal positieve energie je kant op. xxx Sophie ps Misschien heb ik t mis hoor, maar volgens mij gelezen dat Predictor niet zo gevoelig is voor HCG. Dus mocht je neg. testen, waar we niet van uitgaan dan kan t daar ook mee te maken hebben. Maar andere meiden weten dat misschien iets preciezer te vertellen. Maar waarschijnlijk gewoon een dikke vette +
thx tanja en sophie! Ja ik had vanmorgen een tampontest gedaan, halfuurtje geleden ook, maar nog niets, afwachten tot mijn man thuis komt nu. Eh denk wel dat ik 1 probleempje heb, momenteel heb ik echt nog geen plasgevoel dus wie weet moet ik nu nog wachten tot ik voldoende urine heb, hehe, typisch ik, ben al aan het uitdokteren of ik geen potje heb of zo, want zo mikken op dat stokje Ja, ik heb geen kennis over die predictor, ik vroeg een zw.test en ze gaf meteen deze, stelde anders niets voor, was iets van 15 euro. Staat wel duidelijk op dat je elk moment van de dag, kan testen vanaf de dag dat je 1dag overtijd bent, en zelfs als er licht roos bolletje tevoorschijn komt, je toch zwanger bent. we zullen zien, maar ik verwacht er niet teveel van, hou er rekening mee dat deze maand mijn cyclus veel later kan zijn, lees je wel vaker
hoi meiden Ben dan toch ongie geworden, de zijn vanochted gearriveerd! Had al zo'n voorgevoel gisteravond laat. Ben aan de ene kant wel enorm opgelucht! Had toch niet het idee dat ik zwanger was. Heb wel een lange cyclus gehad 45 dagen, vorige keer 31 dagen, dus nu maar het gemiddelde genomen 38 dagen, jeeeeee dan ga ik meteen door naar november! Jee dat is nog ver weg Is er daar uberhaupt wel een forum van!?!?! Maar ben wel blij, gewoon weer ongie.nieuwe (lange) ronde nieuwe kansen! Ik ga jullie dus verlaten.maar voor iedereen die nog in september zit.suc6 en ik duim nog voor wat positieve testen! Ik lees nog wel ff mee haha! groetjes Nicole
ai nicole, jammer en dan nog pech dat je cyclus zo lang duurt, ik begin ook een beetje te vrezen dat mijn cyclus verlengt, ik wil je toch megaveel succes wensen in de volgende ronde en wie weet mag ik je dan feliciteren! groetjes flyke
zal ik zeker doen, maar niet alleen Eigenlijk moet ik nog koken, maar mijn hoofd staat er niet naar! Weet je hoe ik altijd denk, gisterenavond dacht ik, dit moment moet ik in mijn geheugen prenten, dit is de dag voor de onzekerheid, en morgen op het zelfde tijdstip zal ik weten hoe het zit
Ja stom he, nu kan ik straks testen, en kan ik niet plassen, grrr . Ik dacht daarnet om wat extra water te drinken, maar dan maar besloten dit niet te doen, misschien is het 'mogelijke' hcg, dan nog minder aanwezig. Nee, mijn man is er nog niet, kreeg wel smsje dat hij op komst is tot straks! steeds zenuwachtiger wordend flyke