amai! net getest, en middelste venstertje is licht roze stip staat op de bijsluiter dat ook al is deze licht roze, je zwanger bent! ik kan het niet geloven bijna.
Flyke.......................GEFELICITEERDT Was stiekem al een drie kwartier aan het spieken wachtend op jou berichtje Toppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
heel erg bedankt, ik wens jullie heel veel succes toe en dat jullie zo snel mogelijk dit moment mogen meemaken! Nu mijn man en ik erop letten, ik heb blauwe aders op mijn boobs, gisteren nog niet.
Jaaaaahoeoeoeoe! Gefeliciteerd flyke! Eindelijk weer eens een september nod-der die positief test! Ga er lekker van genieten!
Balen Nicole! Tjee, dat is een lange cyclus. Nou veel sterkte! Kop op Kimkivits! Laten we hopen dat het niet doorzet! Ik blijf heel erg hard voor je duimen!
Ja ik ben een paar dagen niet on line geweest en heb heel vlug alles doorgelezen. Sorry... Maar ook jij VAN HARTE meid, Zijn er toch nog meer september nodders zwanger dan ik dacht! Ben je al aan het weg zwijmelen? Ik zou me nergens meer op kunnen concentreren geloof ik hihi...
Ja ik ben bijyonder blij....maar ben ziek geweest als een hond,5dagen in ziejenhuis,zware nierinfectie,pelonifrit,koorts 40 en antibiotica.....enz haha
Ik had en heb nu nog een echt ongi-gevoel, steekjes links onder, en deze ronde de eerste keer een steekje rechts. De ene dag had ik gespannen boobs en lage rugpijn en soms voelde ik niets. Vandaag echt belabberd gevoel, soms beetje duizelig, en vooral gisteren en vanavond, overdag heb ik dat gelijk niet,. Nu heb ik een beetje blauwe aderen op boobs, maar vooral opgeblazen gevoel, ook alsof er iets vastzit in mijn slokdarm, maagoprisping. Er is nu nog een licht roos stipje te zien op de test, maar ik ga morgen vr de zekerheid nog eens een goedkope test kopen vh Kruidvat en kijken of die ook klopt, groetjes flyke
Och ja, dat heb ik inderdaad wel gelezen ja! Bah dat is wel heel erg rot zeg! Gaat het nu wel al een stukje beter?