hoi meiden Flyke: van harte meid, geniet er maar lekker van en morgen verschijnt er gewoon een dikke blauwe streep op een van die andere testen......... Alle andere meiden natuurlijk ook succes. Kimkivits ik hoop voor je dat ze niet alsnog echt doorbreken, ga duimen hoor. Meiden die ongi zijn geworden zie ik dadelijk wel bij oktober verschijnen, de door mij als vruchtbaarste maand uitgeroepen, hihi............ ben net terug van me werk. Me vriendinnetje is nog niet thuis, moest uit Arnhem komen nog om 2145u! Dus dacht, ga nog ff beppen! grtjs Twinny
Hallo meiden, Ik voel met K*T. Sinds vanmorgen en ik ben misselijk en heb kramp. Heb vannacht niet geslapen! Flyke, gefeliciteerd met het goede nieuws. Vandaag even opnieuw testen of morgenochtend. Ochtendurine schijnt toch het beste te zijn. Meiden ik ga naar oktober! September is niet lang meer, maar ik hoop nog wel voor de meiden die op de w8bank zitten dat het raak is. Kim, Wachten duurt lang he. Het zou me niet verbazen als het bij jou ook stiekem raak is. Of heb je wel vaker dat je eerst 3 dagen bruin verlies hebt? Heel veel liefs!
O wat jammer, veel succes in oktober, het is daar ook weer heel gezellig Flyke GEFELICITEERD Ik wil ook zo'n banner! KimKivits, hoe is het? Ik las net dat het bruine weer gestopt is, jij moet gewoon ook zwanger zijn! Succes en laat even iets horen. Liefs Moons
hey lieve meiden! ik ben er maar ff vandaag denk ik. want we gaan vandaag inpakken! morgen gaan we naar het nieuwe pand nou na gistermiddag geen bruin meer gezien. nog wel krampen en het begint echt goed door te trekken naar mijn liezen. dus ik ben het nog steeds niet....... maar temp was vanochtend wel gedaald dus ben nu echt aan het wachten. ik heb wel voor de zekerheid een test meegenomen naar het werk. maar durf nog steeds niet te testen hahaha
Hi ladies, Ben hier al een tijd niet geweest ,maar ik zie dat er al weer wat zwangeren bij gekomen zijn ! Enne wat mijn NOD betreft, zie BANNER ! (DO I NEED TO SAY MORE) Nu maar hopen dat het deze keer goed gaat ! Voor alle ladies die nog in de wachtkamer zitten ! GOOD LUCK ! IK DUIM VOOR JULLIE
Kimkivits, wat spannend zeg! Hopen dat je niet naar oktober komt hoor! Duim voor je dat het raak is! Wij krijgen morgen de sleutel van ons nieuwe huisje....dus zal het wel even druk hebben en wat minder hier bijlezen en beppen. Succes allemaal!
Als je heel goed kijkt wel he? Hier voor me neus issie duidelijker *vaag* hoor K zit nu 2 dagen voor me nod. . .
Silla en Jade Gefeliciteerd, geniet ervan Ik zie ook een streep hoor, heel vaag, maar hij is te zien. Gefeliciteerd. Liefs Moons
Silla, was dit je 4e ronde na de mk? Ik zit nu ook in mijn 4e ronde na mk dus hopelijk mag ik 12 oktober ook zo'n mooie banner aanmaken.
@ Moons Dit is idd de 4e ronde na de MK En het frappante is, de eerste keer werd ik ook in de 4e ronde na het stoppen met de pil zwanger hihihhii Tevens is het ook vreemd, in mei had ik gedroomd dat ik zwanger was (= dus 4e ronde na stoppen met de pil) en in september heb ik wederom gedroomd dat ik zwanger was (= dus 4e ronde na MK) snap je hem nog hihihihihi Ik ga voor je duimen meis!
Bovennatuurlijke krachten misschien? Ik geloof wel dat je dat soort dingen kunt voelen ofzo. Zweverig he!