hey hey hey, wat leuk zeg dat er weer enkele zwangeren bij zijn... en euh, ik zie ook een streepje dus volgens mij mogen we jou binnenkort ook officieel bij de zwangeren welkom heten Maar er kunnen er nog meer bij... Kim dorie, ik duim me suf dat je er ook nog bij bent!
Dat is inderdaad toevallig. Ik was direct in mijn 1e ronde zwanger, maar zit nu dus in de 4e ronde, en ik hoop echt dat ik nu zwanger wordt, of eigenlijk al een beetje ben, want ik heb mijn ei al gehad gisteren, had heel veel ovulatiepijn, echt superpijnlijk, ik voel hem altijd wel, maar dan zijn het kleine steekjes, maar nu deed het echt pijn, de hele morgen, en 'smiddags zakte het weer af. Is vast een superei, haha. Hopelijk hebben de zwemmers hem gevonden, we hadden gelukkig die avond daarvoor geklust. Liefs Moons
Moons, volgens de pendels zou het deze maand inderdaad raak zijn - de duimen gaan hier omhoog voor je super-eitje
Jade en Silla, joepie! Gefeliciteerd meiden! En Ninetje...jij houdt het wel spannend! Ik zie ook heel vaag een steepje, en dat op 2 dagen voor je nod! Kimkivits..goed dat het nog steeds niet heeft doorgezet, ik duim voor je!
en kim? weet je al meer...? Had je nog getest vanmorgen? denk t niet anders had ik t goeie nieuws wel moeten lezen Hier nog weinig nieuws..Heb all1 ongie krampen... net tampon er uit.. heeeel klein beetje bruinig met 1 klein rose druppel dus tja of dat nou beginnende ongie is ... weet t niet... Hoop dat t niet doorzet [-o< tis ff afw8..
Ninetje! wat ontzettend spannend dit! Ik zie wel een vaag streepje! Over 2 dagen nog maar weer testen? Dan feliciteer ik je.... Liefs
Wat spannend ook voor de kim's onder ons: hopen dat het niet doorzet en dat jullie gewoon zwanger zijn! Veel succes en sterkte iedereen en ik blijf gewoon door-duimen! Liefs
Bedank meiden, hopelijk gaan mijn pendels gelijk hebben. Kimmie, ik hoop voor je dat het niet doorzet. Succes. Moons
Oooohhh Kimmies Waar zijn jullie, hoe is het met jullie? Andere dagen zijn jullie "bijna de hele dag" online.... nu is het spannend...geen Kimmie te bekenne hiero
Ja spannend, ongelooflijk. Ik zou niet kunnen wachten met testen denk k... Hou de moed er maar in! Het zal wel lukken!
KimKivits was hier vanmorgen heel even, ze had het druk want ze gingen van haar werk verhuizen naar een ander pand, misschien is ze er vanavond nog? Ze melde volgens mij dat het bruinverlies weer weg was, maar haar temp wel was gedaald, als ik het goed heb onthouden. Liefs Moons
@ moons ...maar goed dat er iemand is die alles bij kan houden hier....laten we nu dan maar duimen voor de kimmies....en natturlijk ook voor alle andere meiden hier!!!!!!!!!!!
Heb morgen mijn NOD en hoop zo dat het niet komt he.... We zijn nu in de 7e ronde en van mij mag het wel gebeuren! Test iedereen inderdaad op de NOD of paar dagen daarna? Meestal heb ik al krampen en wat afscheiding paar dagen voor de NOD, maar nu nog niet, dus ben benieuwd. Voel me echter niet zwanger.. liefs Daffie
silla en jade: dikke proficiat! we lopen gelijk! alle anderen die reageerden op mij, sorry dat ik julie niet persoonlijk bedank, maar bedankt! Ik wens jullie veel succes toe! Ik ben vandaag naar twee verschillende winkels van Kruidvat geweest, en telkens was de zwangerschapstest, merk Kruidvat, uitgeput . Heb dan uiteindelijk maar een clearblue gekocht, 13 euro, straks nog even testen voor de zekerheid groetjes flyke
IK ben hier hier hier ! Hhahaha Had vakantie dus dan kan ik wel op de pc hangen.. maar nu me werk weer begonne is word dat nix. het gaat goed met me hor.. Beetje last van ongie gevoel... verder nog geen nieuws... w8 nu nog ff af tot morgen ochtend als ik dan nog geen op bezoek heb gehad . gooi ik dr testje tegen aan dus ff afw88 nu en hoe is het met jou?
Silla en Jade, hoeraaaa! Gefeliciteerd En Ninetje, wauw zeg, ik zie een streepje joehoe. Voorzichtig gefeliciteerd alvast. Enne, dit is helemaal een wonder. Je mannetje was er toch niet in de buurt van je ei? Wauw, echt gaaf hoor. xx Sophie
Spannend meid... we lopen gelijk op... ik heb beetje last van ongie gevoel verder nergens last van of last van gehad heb dus ook niet t gevoel zwanger te zijn maar je weet t nooit Ik ga morgen ochtend mocht ik nog niet ongie zijn een test doen en jij?
Alle zwangere meiden: van harte gefeliciteerd! Jippieeeeeeee. En Ninetje, meisje, ik zie echt een streepje hoor! Echt spannend. Ik ga KNEITERHARD voor je duimen. Liefs, mussie