ninetje, Silla en Jade, gefeliciteerd ! kimmiej NEE dat hadden we NIET fgesproken! nou ik ben nog steeds obertijd. ben nu ook droog dus komt niks meer uit al hele dag niet. geen bruin geen rood gewoon afscheiding. heb de dokter gebeld omdat ik gek wordt van die buikpijn. had 2 weken geleden ook al aangegeven dat het me niet lekker zat. had btw een negatieve test vanmiddag. dus ik ga dinsdag langs, onderzoekjes, kijken wat we kunnen doen om die cyclus op gang te krijgen en of er iets anders mis zit. want al 4 weken buikpijn is niet leuk meer. sorry meiden, had echt gehoopt dat ik jullie beter nieuws kon brengen.
Ja kim tis drama.. maar je leest t wel in je mailtje... ik ga nu ff hete douche nemen..En dan duik ik lekker me bedje in denk ik... voel me echt kut.. Raar joh...had mezelf nog zo voorgenomen van als t komt komt t en als t deze maand dr niet is komt t de maand dr op. maar toch erg hard aangekomen.. Nou nu ga ik dubbel zo hard duimen voor jou want Jij moet t deze ronde wel halen hor!
Ha Kimkivits: jeetje joh..... is het zo erg geworden met die buikpijn? Dan ben ik blij dat je dinsdag terecht kan. Morgen lukt niet meer? Hoe is het met de andere dames hier?
Nee Kimmie, jij ook naar oktober, ik zie je daar. Veel succes in de volgende ronde. Hopelijk is 3x scheepsrecht voor jou. Liefs Moons
KimKivits, hopelijk krijg je duidelijk over je buikpijn. En misschien als je zaterdag of zondagmorgen nog een keer test is hij wel positief. Wel eerst laten uitsluiten dat je niet zwanger bent voordat je je ongi laat opwekken hoor! Liefs Moons
vanmorgen negatief getest. Ben nu begonnen met de provera en verhuis naar oktober. Verwachte menstruatie 6 oktober.
Balen Kimmiej en Esmeralda23...Ik zie jullie wel in oktober... Kimkivits, vervelend zeg die buikpijnen! Goed dat je naar de HA gaat. Maar zolang je nog niet ongie bent, blijf ik wel hopen! Ninetje....? Heb je al een tweede test gedan?
Ja Ninetje, ik zit ook in spanning te wachten op nieuw bericht van je. Hoop, hoop, hoop, hoop Kan toch bijna niet missen.... Kimkivits, ik blijf voor je duimen en inderdaad goed dat je naar de ha gaat. xx Sophie
Heh Kim, hoe vervelend Maar zoals hier al aangegeven, ik zou toch wel eerst maken dat je zeker bent dat je niet zwanger bent, voor je je cyclus in gang laat zetten...
Hallo meiden zijn er nog mensen in september die nog een test moet doen? morgen is mijn NOD dus ga ik morgen testen. ik heb nu wel ongesteldheidkrampen. ik hoop dat de wegblijven. als dat zo is doe ik morgen een test. ik duim voor al degene die ook nog moeten testen. en voor andere balen maar hou goede moed voor oktober. ik hou jullie op de hoogte voor morgen en kim ik hoop voor je dat je toch nog goede nieuws krijg. [-o<
Mijn ei is al geweest afgelopen woensdag, had toen 's morgens mega ovulatiepijn. Is vast een super ei. Gelukkig dinsdagavond geklust, dus hopelijk ben ik nu aan het broeden, haha. Liefs Moons
Jade, Silla en Flyke en alle anderen die zwanger zijn heel erg gefeliciteerd ga er maar lekker van genieten. Ninetje ik denk dat ik jou ook wel kan feliciteren? Echt super! Ik zie je banner wel verschijnen Alle wachters weer veel succes, degene die ongi geworden zijn veel sterkte! Kimkivits jij succes bij de HA, hopelijk weet je snel waarom je zo'n buikpijn hebt.
Hallo meiden, Kimmiej, Balen voor je! Had het zo voor je gehoopt. Kim, Wat vreemd! Eerst een paar dagen bruine afscheiding en dan niets meer, maar ook geen positieve test. Vreemd! Ik hoop toch nog op goed nieuws van je HA. Misschien maak je wel heel weinig HCG aan!? Succes meid! Moons, W88 duurt lang, maar wel sterkte. Ik hoop het voor je. Een superei dat moet toch wel. Liefs