Ninetje, wat geweldig voor jullie {|= van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en je mannetje ook gefeliciteerd met het papa worden lekker genieten met ze 2 \/ \/ \/ \/ \/ \/ heel veel succes gr maria
flyke jij ook van harte gefelciteerd met je zwangerschap genieten ervan met ze 2 mocht ik nog meer zwangere vergten zijn sorry en van harte gefeliciteerd gr maria
hoi meiden Zover ik weet was kimkivits midden in een verhuizing, dus misschien vandaar dat ze er ff niet is.......... grtjs Twinny
Hallo meiden , van harte gefeliciteerd ninetje. genier ervan ik ga maar verder naar oktober. ik heb zaterdag bezoek gehad van de helaas maar was de 1e ronde dus mag ik nog niet klagen.
Hey Ninet, meteen even gekeken vandaag of er nog nieuws van je was en ja hoor, en wat een mooie digitale test in je album... onwijs gefeliciteerd en lekker op die roze wolk klimmen he.... Liefs, Daan
hey dames! twinny wat heb jij een goed geheugen zeg! en de rest vd dames bedankt dat jullie zo aan me gedacht hebben dat vind ik SUPER! ik zat idd midden in een verhuizing. heb al 2 weken ook in het weekend moeten werken dus gebrek aan tijd! maar vanaf vandaag zit ik op het nieuwe kantoortje dus ik ga weer gezellig meeschrijven ik ben zaterdag ongesteld geworden helaas.... ik ga nu door naar de 5de ronde in oktober. dikke xxxxxxxxxxxxxx
Kimmmmmmmmmmm........ zijn ze toch nog gekomen. jammer lieverd. Helaas was ik het weekend weinig tot niet op msn..... hebben verjaardag van hubbie's jongste gevierd.... Hoe is het nu met je? Ben je al een beetje over het dipje heen? Dikke knuffel en tot gauw bij NOD oktober.... Ennuh.... zou wel grappig zijn als we samen naar de juli-mama's mogen...
nou ingris ik hoop het. samen met kimmiej (en de rest) nou het is heel raar maar ik ben er al wel overheen. ik ben eigenlijk heel erg blij dat het is doorgezet. ik had zo'n buikpijn maar was gewoon aan het droogmenstrueren als ik het zo dan maar moet noemen. dus ben blij dat ik nu weer aan een nieuwe cyclus kan beginnen. ik ga deze maand ook geen tempkaartje meer bijhouden. misschien als ik er minder mee bezig ben dat het dan beter zal gaan. ovulatietest ligt in de la en was te duur om niet te gebruiken dus die ga ik gebruiken als ik na deze ronde niet zwanger ben. heel raar maar mijn oma is paragnost. die vertelde mij al dat door de stress die in het afgelopen jaar en heden ik niet zwanger was en niet snel zal worden. dus ik wist al dat ik overtijd was door een lichaam dat niet helemaal 100 was. maar ze zegt wel dat ik het kan worden! dus dat is een hele geruststelling! en dat ALS ik het ben ik heel erg misselijk zal zijn en dat dat 1 vd dingen is waar ik op zou moeten letten. dus we zien wel. ik ga in elke geval met frisse moed oktober in!
Gelukkig maar meis. En nou maar afwachten op de signalen die je oma heeft voorspeld! Je hebt idd ook een beroerd jaar achter de rug. Zijn de wogen nu een beetje glad gestreken of het is nog steeds zo'n chaos...? (mag je ook in NOD oktober beantwoorden hoor).
het is hier kalm geworden, waarschijnlijk omdat het al oktober is ... ik ga ook naar oktober verhuizen ...maand september is over
Ninetje, van harte gefeliciteerd hoor meid, zo zie je maar, licht posi is posi! Enneh, ik noemde je naamgenootje omdat ik ook weleens Ninetje wordt genoemd. Ik heet geen Ninet x Nienke