Nou dames, ik heb net mijn kosmobiologische cyclus berekend en het blijkt dat ik vanaf vanavond 21.02 uur tot zondagochtend 10.47 uur mijn 2e (ofwel kosmobiologische) eisprong heb... Ik ga dus vanaf nu vast flink aan de klus met het mannetje Toedelssss!
Ik zal de spanning nog even opvoeren, hahahahaha. Ik heb sinds gisteren ontzettend last van misselijkheid, maar ook winderigheid. Nu is de grote vraag natuurlijk is het van een griepje of van een zwangerschap . Groetjes, Astrid
Astrid, spannend!!! Meiden met eisprong: veel plezier Mijn man stond gisteren op knappen (niet mijn ei). Hij heeft elke minuut van de dag zin, maar eraan toegeven is natuurlijk niet altijd goed heh. We zouden een dagje overslaan en vandaag volop verder, maar ik werd zo gek van zijn geplak 8) Zo of ma is ws ovulatiedag Marloes, FF werkt handig! Alhoewel ik (nog) niet alles invul hoor. Je kunt namelijk ook symptomen, klussen en afscheiding e.d. noteren. Ik let er natuurlijk wel op maar laat t nog even bij temp.
goedemorgen mamairis het kunnen zwangerschap tekens zijn je darmen zijn goed in deweer dus de rest veel plezier mat klussen gr maria
hoi meiden ik ben weer terug van de vakantie,we hebben het erg leuk gehad,en de kids ook,maar zijn ook weer blij in ons eigen bed geslapen te hebben,nou we kunnen weer aan de klus!dus hopelijk binnekort ook een andere banner,we zien wel! gr maluno sterkte voor de gene die moeten gaan testen,en een ei hebben en gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn!! fijne dag vandaag!!
He Ladies, Mijn eisprong komt er aan. Nou hebben mijn vriend en ik elke dag geklust de afgelopen week. Is het nu verstandig om even 1 of 2 dagen over te slaan? Ben bang dat ik dan misschien mijn ei mis. Wat denken jullie? Liefs Mickey
Mickey06 het is wel verstandig om om de dag te klussen anders is het meer vocht dat zaadjes dat is hier ook om de dag of 2 dagen om zo de kwaliteit te behouden terese we duimen dat je temp hoog blijft gr maria
Marloes, wat vreselijk een miskraam.. Fijn dat het en plekje hebt kunnen geven.. Welkom en heel veel succes! Jeetje m&m 2 miskramen? Dat wist ik niet... Ik vind dat zo verdrietig.. Mandy80 Ik hoop dat het nu wel gaat lukken! en da je niet voor Ivf hoeft te gaan! Twinny, Ja daar zit ook wat in.. Maar je zal niet de eerste zijn die gewoon ongi is geworden.. maar dan gezien je temp... Ik weet het niet... Voel je je al beter? Tamar, wat gaaf dat je gaat trouwen! Spannend! Veel succes met beebs maken... Dafje, ik hoop dat die 41 dagen snel korter worden! Was dit de eerste kee rongi na je laatste pil? Geeke, welkom hier en succes! He Vissie, wij gaan ook een weekendje weg! 3 daagjes naar ameland... Veel plezier! Maluno, welkom terug van vakantie! Ehm, Mickey, zou nu juist aan de klus gaan, om de dag en even volhouden...
Thx Mark en Maria! Ik sla nu gewoon 1 dag over en dan hopen dat t niet te laat is.... De rest ook veel succes!!
heb hier een vaag vermoeden dat ik een korte cyclus van 28 dagen heb inplaats van 34 ik hoop dat deze maand zwanger mag geraken dan ben ik rond mijn vaders verjaardag uitgerekend en dat is best leuk vond ik zelf gr maria
M & M, eind volgende maand is mijn vader jarig en dan zit ik, mocht ik zwanger zijn, op 6 weken. Dan zou ik het graag willen vertellen
hoi terese ik snap niks van je kaartje. Leg eens uit.... klopt het dat je nu pas op dag 4 bent gaan tempen? En dat kruis, geeft die nou aan wanneer je je eisprong hebt gehad? En die zet FF zelf neer of moet je dat zelf doen? Sorry voor de vragen maar wil het graag weten!
Ja ik ben wat later gaan tempen en dat kruis wordt door FF neergezet, dat dit je verm. ovu dag is. Dit baseert ie naar aanleiding van dat kruis. Deze wordt neergezet als je na je vermoedelijke eisprong 3 dagen achtereen een hogere temp hebt genoteerd. Ik heb begrepen dat je zelf een blauw kruis kan neerzetten, maar ik ben er nog niet achter hoe dat gaat