Ja, omstreeks die dag had ik steeds last van steken linksonder in mijn buik, was sjacho en ook mijn ovu test gaf positief aan. Ik heb wat dat betreft ook een goede regelmatige cyclus, dus het is goed in te schatten wanneer die eisprong kwam
Ik had zo gehoopt afgelopen maand zwanger te worden... Ik zou dan op 20 april uitgerekent zijn, mijn moeder is 19 april jarig, dan wordt ze 50... Ik denk dat ik daar het meest van slag van was... Ik had het zoo gaaf gevonden.... Maar goed deze ronde is ook spannend, mocht het raak zijn dan kan ik op de dag dat mijn ouders 30 jaar getrouwd zijn (14 spet) vertellen dat ik zwanger ben.. Maar ik ben nu al in de fase dat ik er niet meer in geloof... erg he?
we gaan er voor hoop dat de rest dan ook met ons mee doet is wel erg leuk dan maar dat is afwachten wilde het zwembad leeg laten lopen en schoonmaken opruimen maar het regent en word denk naar vanmiddag geschoven gr maria
heel veel plezier en mooi weer erbij ja moet ook weer aan het werk wil het huis voor het weekend lekker opgeruimd en schoon hebben schoon is hier eventjes maar ja opgeruimd dat duurt wat langer gr maria
Hallo Meiden, Hier nadert de eisprong ook weer, en dan ga je weer meer achter je pc tje zitten he? Deze maand zou zo leuk zijn voor ons want mijn nod valt rond 2 a 3 september en wij zijn 2 september a.s. een jaar!! alweer getrouwd. Dat zou toch een leuk kadootje zijn voor ons... oooh het word zo spannend deze maand, en mijn mannetje word zich ook steeds bewuster van dat we maar een paar dagen in de maand kans hebben en dan om de dag, zo schattig hoe hij ermee bezig is. Nou ik wens iedereen succes deze maand en dat ie vruchtbaar mag zijn.... Groetjes Pat
zoo, hier wordt veel geschreven. moeten we goed bijhouden, haha. wel leuk trouwens al die speciale data... toen ik het las dacht ik aan mijn nod...die ligt tussen 8 en 10 september...en 9 september zijn vriend en ik 3 jaar samen... zou ook wel mooi zijn!!! ga nog even nadenken over dat tempen..doe je dat ook elke ochtend(?) op hetzelfde tijdstip?
Hey meiden, Sjeees wat hebben jullie veel getypt!!! Ik ga niet nu alles terug lezen hoor. Mannetje en ik zijn flink aan het oefenen, dinsdag is hij jarig en dan zit ik rond mijn ei. Reden temeer om de deurbel en alle telefoons uit te zetten en ons op te sluiten op de slaapkamer. Hoe gaat het hier? welkom alle nieuwe september NODers. kus Angela
Goedemorgen meiden, Nou mijn zus is niet zwanger, is helaas ongi geworden, dus samen met mij naar de volgende ronde. Even een vraag, Ben zondag ongi geworden, gistermorgen bijna weg, gistermiddag bij het plassen ineens een dikke klodder heel donkerrood bloed wat erg stonk, daarna was mijn ongi volledig weg. Heb blauwe aders op een borst, gevoelige borsten, puisten op mijn voorhoofd, duizelig als ik buk en dan opsta, honger, en steeds plopjes ter hoogte van baarmoeder, net als dat je wel eens een spiertrekking in je arm hebt. Wat moet ik hier van denken? Zal ik er toch nog een testje aan wagen? Ik vind het wel heel vreemd. Heb in juni mk gehad, 1e cyclus na mk was ook al heel raar, maar dat kwam waarschijnlijk nog van de mk, maar nu toch niet meer? Liefs Moons
Moons ik denk dat het nog wel van de MK kan komen, ikzelf heb in maart een MK gehad en nu ben ik ook heel anders ongi dan dat ik gewend ben. Ik was ook altijd precies om de 28 dagen dat word elke maand een dag langer, ik zit nu op 32 dagen. Groetjes Pat
Ik heb mijn vraag al even aan de verloskundige van dit forum voorgelegd, dus ik wacht even op haar antwoord. Blijf het vreemd vinden. Voor een innesteling lijkt het me een beetje te veel bloed, maar je weet nooit natuurlijk. Liefs Moons
Goeiemorgen (bijna middag alweer), Leuk al die grappige data! Wij hebben ook een keer gehad dat mijn NOD op de verjaardag van mijn man was. We zouden dan als ik 's morgens nog niet ongi was een test doen, ook omdat het dan misschien een heel mooi verjaardagscadeau zou zijn! Maar helaas was de test negatief en werd ik een paar dagen later toch ongi. Mijn volgende NOD is geen bijzondere datum, maar toch hoop ik op iets moois!!! Gisteren in ieder geval al flink geklust, van 't weekend waarschijnlijk ook weer, en dan over 2 weken hopelijk twee streepjes! Heb nu al genoeg testen gezien met 1 streep
ik doe met je mee: jebentwelkom!!!! ik ga alleen niet voor 2 streepjes, maar voor de tekst: zwanger!! ik heb de digitale cb test klaar liggen... was vorige keer 3 dagen overtijd.. dus die had ik voor de zekerheid al gekocht
Angel Eyes zou een leuke verjaardags kado zijn pat en marloes80 natuurlijk ook al is het voor iedereen die bezig een welkome geschenk moons je hebt gelijk dat je de vk op hebt gebelt we hopen natuurlijk op goed nieuws we wensen je veel succes gr maria
Nou hier even een in dip zittend Ninetje... Ik ben deze maand voor het eerst gaan tempen en nu had ik vanaf maandag een kleine daling en veel waterige drap...gisteren had ik dat bekende felbegeerde eggwhite en vanmorgen was mijn temp flink gestegen...van 36,4 naar 36,7...Het had donderdag al een kleine stijging gehad van 36.3 naar 36,4... Ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat mijn eitje waarschijnlijk woensdag is geweest, ik heb normaal het slijm altijd NA mijn eisprong...dan komt het er in 1 keer allemaal uit... Manlief is vanaf maandag tot vanaaf niet thuis geweest dus we konden niet *klussen* Ik ben sip omdat ik nu al weet dat het een verkeken ronde is! En het duurt nog zoooooo lang tot de volgende ronde...en dan maar hopen dat mijn lief wel doordeweeks thuis is...wat er niet vaak inzit...Jah...als ik niet in de vruchtbare week zit....zucht. Ik ben best down en weet dat ik dat aan jullie kan vertellen... Zo fijn he dit forum...door dik en dun...
he getsie Ninetje Kop op meis is is niet leuk nee maar blijf positief he. Vanaaf ff lekker klussen wie weet voor de troost en voor je eigen geruststelling Heb ook nog wel eens gelezen dat iemand alleen maar geklust had vlak voor de nod en die was uiteindelijk toch zwanger raar maar waar?! liefs
begrijp het hartstikke goed, het is echt vervelend en wachten duurt erg lang... zorg goed voor jezelf en probeer jezelf te verwennen met iets lekkers! wijntje, chocolade, dvdtje, boek... of wat je maar wilt. sterkte! hug, female
dank voor jullie medeleven en lieve steun... Natuurlijk gaan we vanavond wel gewoon samenzijn! Ik heb hem een week niet gezien...ik sta op springen! Ik haal ook een lekker wijntje en wat te snacken in huis en probeer tegen de tijd dat hij thuiskomt al wat minder sip te zijn...het is niet anders ik moet me erbij neer leggen... Volgende maand weer nieuwe kansen hoor en anders de maand erop. Het schrijft zoveel makkelijker dan het is... Desalnietemin blijf ik natuurlijk voor jullie hopen en mee duimen en stooi wat engelen geduld in het rond...ook voor mezelf!