NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hey ladys!

Ik heb net boodschappen gehaald en de tas puilt uit van de verwennerijtjes! Voor mezelf natuurlijk,hahaha

K heb dropjes/chocolade en ijs!...

Echter de kramp in mijn buik is nog echt aanwezig, hoewel mijn slijm van droog naar waterig naar droog enzovoorts varieerd...en ik meen deze pijn wel te herkennen van de vorige periodes...denk ik/hoop ik dat mijn eitje nog braaf aan het wachten is...

@ twinny...of wie er verstand van heeft...zou het echt kunnen dat een uur of anderhalf al invloed heeft op de betrouwbaarheid van je temp?
    Ik heb de wekker niet eens gehoord ben wel een keer om 6.00 wakker geweest maar goed toen ben ik er niet uitgeweest ofzo en direct weer in slaap gevallen...

Desalnietemin ga ik niet alleen mezelf vanaaf verwennen met lekkers maar ook zeker mijn menneke als ie thuiskomt...en dan heb ik het niet over de overheerlijke macaroni die ik voor hem ga koken! ;)

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

ninetje

ik weet wel van bij mezelf dat mijn temp vak na een uur al 0.1 gestegen is en na 2 uur soms al 0.2 graden

Soms hoef ik als ik om 625u temp. nog niet op te staan en heb ik als ik daarna wakker werd voor de flauwekul nog wel eens getempt om te kijken of ie niet kapot was, hihi......

Dit zijn dus mijn bevindingen......

Lijkt net alsof lichaam opwarmt voor de dag.......... 's avonds is ie bij mij vaak 0.6 graden hoger dan 's morgens......

Twinny

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, vorige ronde ;)

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninetje, veel plezier :) :p
    Misschien komt het onverwachts juist helemaal goed!

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Veel plezier Ninnetje....
    Mijn Vruchtbare dage zijn nu ook..
    Dussuh zal ook mijn mannetje eens lief aan kijken ;)
    we zullen ons in ieder geval niet vervelen..
    Succes :)

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninetje, misschien dat dit je nog kan helpen:
    ik heb net even mijn temp. kaartje bestudeerd en heb op dag 11: 36,0 graden gemeten, dag 12: 36,3, dag 13: 36,3 en vanochtend 36,4.
    Dit is dus ook al drie dagen stijgend terwijl ik pas zondag of maandag eisprong verwacht (vorige keer voelde ik t ook).
    Wel heb ik op dag 1, 5 en 9 al een piek van 36,5 graden gehad (tussendoor weer gedaald).
    Naar mijn idee zakt mijn temp. na vandaag weer iets en gaat ie na eisprong aantal dagen boven gemiddelde van circa 36.35 zitten.

Ik hoop, hoop, hoop voor je dat t bij jou ook zoiets is.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    iemand hier die de persona gebruikt... heb nl een vraagje: als je er een koopt, geen nieuwe, kun je hem dan gewoon resetten en 2 pakjes testen kopen, omdat je de eerste keer 16 staafjes nodig hebt... of moet ik dan ergens anders op letten?

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lieve sophie,

Ik verwacht *hem* ook pas zondag...14 dagen voor mijn NOD.
    Helaas kunnen die 14 dagen er wel een paar schelen maar kan die fase ook 17/18 dagen duren?
    Ik dacht het eerlijk gezegd van niet...

Desalnietemin had ik donderdag wel rekbaar slijm en nu is het zo goed als droog...afwisselend met waterige slijm rond de baarmoeder..dus tja twijfelgeval

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien heb je t al gelezen, maar zet t hier toch maar even neer. Op www.fertilityfriend.com staat:
    The length of the follicular phase may vary but the luteal phase length is generally constant from cycle to cycle for the same woman, lasting 10-16 days.

Als je een regelmatige cyclus hebt (?), zou ik niet verwachten dat je eisprong woensdag al geweest is, toch?

Wat interpretatie van cervixslijm betreft, ben ik niet zo ervaren :oops:

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tante Pollewop; welkom hier! En succes met het zuur, hoop voor je dat dat snel over is. Ik heb helaas geen tips voor je want ik heb er denk ik 2 keer in mijn leven last van gehad (gelukkig)

Ninetje; heeeeel veel plezier vanavond met al dat lekkers ;)

Kimmiej; jij ook heel veel plezier uiteraard :D

Mijn ventje en ik gaan vanavond ook weer lekker aan de klus... niet geschoten is altijd mis zeg maar :rolleyes:

11. bengel

bengel Niet meer actief

ik kom me ook hier aansluiten, ronde 6 alweer :cry:
    nod op 22 sept, dag na mijn vaders verjaardag...hopend dit keer op een wondertje in mijn buik.........k was wel teleurgesteld, heb deze maand geen spotting gehad, pats boem ongi...en misselijk ook nog nooit gehad, en deze cyclus wel..lichaam heeft me in de steek gelaten deze laatste paar dagen. snik..
    MAAR we houden goede moed he, 80% raakt toch in het 2e half jaar zwanger wordt gezegd, en ik ben het 2e half jaar ingegaan...

bengel

12. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    het is bijna weekend en wat ik gehoord heb is dat deman s'morgens op zijn best is
    dusssss dat word morgen ochtend
    is zaterdag dus kan best koppie koffie erna :D

gr maria

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Kijk! Daar heb ik wat aan!

Vond het ook al wel erg lang hoor 17 of zelfs 18 dagen..zou het dan toch komen door dat ik 1,5 later heb getempt...

Het slijm kan kloppen je kan het 2 dagen voor tot 1 dag na je eisprong hebben. Nou jaaaaaaaaa ik denk maar zo * zolang er buikkrampen zijn is er iets aan de *gang*..toch?

Ik zet de wekken morgen om half 8 en dan weer de temp erin...als ie wederom zo hoog is dan ga ik er vanuit dat ik mijn eitje echt wel heb gehad..

@Manueel....Ik ga zeeeeeeer zeker genieten van al dat lekkers EN van me menneke :)

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihi ik bedoelde ook niet alleen het eten/snoep met dat lekkers hoor! Je mannetje valt toch ook onder die noemer :D

Bengel; welkom hier!!

15. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi dames
    een vraagje: wat is dat pendelen dat ik onderaan jullie berichtjes zie staan? Er staat dan een naam en erachter jongen/meisje en een maand.
    Kan iemand mij uitleggen wat dat inhoudt....ben nl heel nieuwsgierig!!! :D ;)

bedankt alvast!

groetjes
    Nicole

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Nicole,

Dat betekend dat wij hebben laten pendelen voor welke maand en het geslacht dat we volgens de pendel zwanger raken. Pendelen is een soort van voorspelling (spiritueel/paranormaal). Het gebeurd met een pendel, een kettinkje met een metalen of stenen gewichtje eraan waardoor er als er een vraag wordt gesteld de pendel een bepaald antwoord geeft door heen en weer te gaan of rondjes te draaien.

Het is erg leuk, maar ga er niet vanuit dat het uitkomt hoor!

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Liefs
    Manuela

17. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    nou dat wordt ook klussen vandaag,vanmorge ook al hihi,maar vandaag is de vruchtbaarste dag dus ja!!!

allemaal succes!!

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zow...

Daar ben ik weer...ondertussen al wat minder sip...

Zit ik klaar met al dat lekkers...ben ik me toch misselijk! NAH! Lekker dan!

Dat kwam spontaan opzetten na het heerlijke samenzijn met mijn menneke dat overigens zeer deed...Net of de ingang minder lang was..:oops: als jullie snappen wat ik bedoel...

Nou heb ik wel eens gelezen dat rond je eisprong je baarmoeder juist *verstoppertje* speelt...en ik juist t idee dat hij er *tegen aan* zat...wie herkent dit?

@bengel welkom hier...

@nicole ook welkom...

@manueel dat heb je keurig uitgelegd meis ;)

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Nienetje,

Ik ken het ik had het nl. ook van de week!
    De laatste keer dat ik dat had (Mei '06)bleek ik zwanger te zijn.
    Maar goed het zal me niets verbazen dat het ook kan zijn als je in je vruchtbare dagen zit...

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nou...laten we dan maar hopen dat het bij mij kwam doordat ik nog steeds vruchtbaar ben...dan is mijn ei toch nog niet geweest! :rolleyes:

Misschien...heel misschien zijn we dan nog NET op tijd...

De buikpijn is er ook niet minder op geworden...precies in het midden boven mijn schaambot zit zon soort van ongie kramp...

Jeeeeeeees....ik dacht dat ik mijn ei had gehad gezien dat rekbare slijm en de temp stijging...dacht nou ronde bekeken dus ik hoef deze 2 weken mezelf niet gek te maken...

Dacht ik dat ff fout... :oops:

Ach morgen weer op de normale tijd tempen..dan zien we wel of de stijging kan komen doordat ik anderhalf uur later dan normaal heb getempt..als ie nu weer gezakt is...dan zat ik wellicht toch nog voor mijn eitje...

Ik ga een weekendje weg dus ben er na het weekend weer meiden...ik probeer morgen nog even mijn temp hier neer te zetten zodat jullie in elk geval weten of ik nu wel of toch misschien geen ei heb gelegt ;)

Deel Deze Pagina