ja, zo staat het er wel ja... maar ik vertaal alleen he, weet er verder ook niet zo veel vanaf!!! heb er nog geen ervaring mee ofzo...
hoi vanmorgen heb ik voor het eerst getempt.... hihi, werd er wel een beetje melig van moet ik zeggen Ik had echt zoiets van...ehhh, oke...dan doe ik hem er nu maar in.......... Maarja als je wat wil moet je er ook wat voor doen, toch? haha Na verloop van tijd zal de lol er wel vanaf gaan denk ik. Mijn vriendje weet het niet dat ik temp want hij vind dat grote onzin, en ik niet dus doe ik het lekker stiekum. Hij is toch altijd eerder op als ik (tenminste in ieder geval 6 van de 7 dagen)
haha silly, dat ken ik zo'n vriend... die zegt steeds: het heeft z'n tijd nodig...aaaaaaaaaaah... maar ik wil nu... heb net als jij een MK gehad en ben nu 13 weken zwangerschap gecurriteerd... heb nu ovu testen en heb ook een persona gekocht voor de volgende maand...hoop ik niet nodig te hebben..maar hij was maar 15 euro op marktplaats.. dus ja, die kans laat ik niet gaan.... en anders is hij voor na de zwangerschap...
curettage is als je een miskraam hebt en het vruchtje en het weefsel komt niet allemaal naar buiten dan gaan ze je in het ziekenhuis curetteren. En dat houd in dat ze onder narcose je baarmoeder even helemaal schoon gaan maken. Ik geloof met een zuigertje ofzo (was er niet bij toen ze DAT gingen doen ) Het klinkt eng en het was ook HEEL eng. Totdat het allemaal voorbij was toen viel het wel weer mee.
terese ze doen niet standaard een curetage hoor bij mij is het de eerste keer wel gedaan omdat ik inverwachting van een 2ling was en de eerste liet uitzichzelf los en de tweede niet die werd gecureteerd bij de twede mk hoefde ik gelukkig ook niet gecureteerd worden is echt geen pretje meestal wachten ze of het misschien zelf opgang komt zo niet dan helpen ze gr maria
inderdaad, ik kwam er pas met 10 weken achter dat ik een miskraam had, want achteraf was het vruchtje al overleden met 6 weken en 3 dagen en omdat het dan al zo lang heeft gezeten en dus niet loskomt curetteren ze je. Maar bij heel veel miskramen komt het gewoon vanzelf los en dan hoef je helemaal niet te wordeb gecuretterd
Hallo allemaal! Voeg me bij jullie en verlaat NOD aug. Late eisprong gehad dus nu -NOD in sept Spannend!!!!! Mirre
Dank je wel Sophie!! Heel lief van je!! Duim ook hard voor jou (en de rest) hoor. @Juanita Volgens mij gaan we gelijk op spannend!
Hoi! Terug van weg geweest, was even een paar daagjes niet online!! Er is een hoop geschreven, heb alleen niet alles terug gelezen, sorry!! Ik denk dat ik m'n vruchtbare dagen achter de rug heb, ik heb de afgelopen 2-3 dagen af en toe wat steekjes in m'n buik gehad, maar of dat nou echt met m'n eisprong te maken heeft gehad : Ik denk het haast van wel, tja nu maar weer afwachten he! We hebben in ieder geval ons best gedaan de afgelopen dagen, en dit weekend gaan we daar ook nog maar even mee door! Iedereen succes met wachten, eisprongen, wachten, wachten, nod's, wachten etc. etc.!!
Er wordt hier heel wat afgekletst ja Weer spannend voor iedereen....t is zo september duim - duim - duim - duim - duim - duim {|= \/ =D> [-o<
M'n ventje is nu weer naar de voetbal (hij moet zelf spelen, voorbereiding op het seizoen), zal weer laat zijn als hij thuis komt, MAAR MAAR MAAR ik ga hem niet zomaar in slaap laten vallen hij moet eerst nog wat klussen en dan mag hij wegdommelen m'n vruchtbare dagen zijn immers aangebroken, dus ... we zullen ons eens goed gaan geven!!
Haai allemaal! Er is hier heel wat afgekletst zeg! Ik ga in de nacht van zondag op maandag op vakantie en hoop dat als ik terug kom er al veel mei-mama's zijn! Klusze allemaal en sterkte met wachten, zal aan jullie denken in Zuid-Frankrijk, of Italiƫ of Spanje (daar waar de zon schijnt)....
een mei-mama dat klinkt me als muziek in de oren zeg. * droomt even weg* @patries38, jammer patries veel geluk in september Ik zelf hou nog even de wachtkamer bezet.