NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terese

Terese Fanatiek lid

Het gaat hier steeds drukker worden! 8)

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik kom me ook toevoegen... bij 24d NOD 10 september.. en bij 27 NOD 13 sept... ik schommel ergens tussenin ... op één of andere manier geraak ik maar nt overtijd ! :)

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo het is lekker druk hier in de wachtkamer!

Welkom aan de nieuwelingen! Hopelijk wordt het vervelende wachten wat verzacht door alle lieve en bijzondere meiden hier! En dat we allemaal maar snel die 2e streep of die plus te pakken hebben :D

Ik heb trouwens al bijna de hele dag een misselijk gevoel. Nu ook weer, net of zo naar de wc moet gaan rennen... het erge is dat ik daardoor denk, zou het toch??? Pfff lastig zeg, het zal wel gewoon ontpillen zijn maar je weet het maar nooit...

Trouwens vandaag het boekje van Kluun; Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaak gekocht voor mijn vriend, echt een aanrader; is zo'n leuk boekje!

Dikke knuffel voor jullie en marieke; voordat ik het vergeet, een hele fijne vakantie gewenst!

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    t`Wordt inderdaad gezellig druk hier.... Klinkt mij ook als muziek in de oren, "mei-mama" Zou wel leuk zijn alst raak zou zijn wij zijn afgelopen mei getrouwd ;)

Geduld is een schone zaak he ;)

5. Terese

Terese Fanatiek lid

Leuk klinkt dat he? Een mei-kindje krijgen :D

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Zou ook wel goed uitkomen hier want in april hebben we al veel jarige... haha..

Lekker hoor zo vooruit dromen, hihihi

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames, ik heb hier nog niks gelezen, maar ik kom me nu al even half aanmelden.
    Mijn ongi komt eraan maar wil nog niet echt doorzetten. Ik denk dat dat morgen gebeurd, maar dat denk ik al 2 dagen elke dag :(
    Mijn banner begint vanzelf opnieuw dus morgen zal ik 'm even aanpassen...

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Candijtje,
    Wat leuk! Wij zijn ook in mei 2006 getrouwd (begin mei) :)
    En ontdek net dat we erg dicht bij elkaar wonen ;)
    Nog een overeenkomst: mei-mama's \:D/
    haha

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ooooh wat heerlijk... een mei-mama :)

Ik ben in mei jarig, dus zou een prachtig cadeau zijn!!

Patje; welkom hier... hopelijk zet je ongi niet door vanwege iets anders he?! ;)

Poessie; welkom terug! Zijn jullie lekker een paar daagjes weggeweest?

Ik heb net al het boekje van Kluun dat ik voor mijn ventje heb gekocht helemaal uitgelezen *schaam schaam* hihi

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Manuela79 :)
    hier nog zo eentje!
    Gisterenochtend het boekje van Kluun ff uitgelezen en nu ingepakt voor m'n lief (is een cadeautje voor als ik (MEI!!?? ;) :oops: :D ) mama wordt (zou fijn zijn he Terese ..... :D )en hij papa!! Laten we het hopen en anders bewaar ik het nog eventjes, maar leuk is ie zeker!

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jaa Mirre; hij is erg leuk he!! Ook die verklarende woordenlijst achterin, echt super!

Maar begrijp ik uit jouw verhaal dat je het boekje geeft aan je mannetje als je een pos. test hebt gehad? Of gaan jullie samen testen?

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet oppassen dat ik niet al te erg aan 'mei-mama' ga wennen hoor ;)
    Zou wel tof zijn als we met zn allen door gaan naar ander topic 8)

De andere boeken van Kluun zijn ook gaaf. Kennen jullie die?
    'Komt een vrouw bij de dokter' en 'Weduwnaar' (wel een zakdoek bij nodig).

'Jullie' boek ga ik ook snel aanschaffen. Ben benieuwd! Leuk idee om die aan je hubbie te geven.

13. corine

corine Lid

17 jul 2006
    56
    0
    0
    juf
    Sliedrecht
    Hoi allemaal,

Tjonge, het is hier nu even heel erg onwijs balen. Het is al even geleden dat ik op dit forum te vinden was. Dat komt doordat mijn mannetje 5 weken weg is en we de augustusronde dus overslaan. Als ik gewoon op de 'normale' tijd ongi was geworden, dan kwam mijn kerel precies op het goede moment terug. Maar, wat is er gebeurd?!!! Je raadt het al!! De :evil: :evil: zijn nu al gekomen!! Drie dagen eerder!! BALENBALENBALEN. Waarschijnlijk komt hij nu te laat voor de klusperiode van september. ohohohoh....niet leuk. Ik hoop heel hard dat hij iets eerder terugkomt!
    Zo, dat moest ik even kwijt, zo midden in de nacht.... :) :cry:
    Meiden, succes allemaal!

14. patrien

patrien Niet meer actief

balen corine, hopelijk heb je in de septembermaand meer geluk

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen!

Ja, Sophie ALLE boeken van Kluun zijn super en heb ik gelezen (en leen ze nu dan ook enthousiast uit aan vrienden en vriendinnen :) ) Zelfs m'n lief die nooit een boek leest (17 jr geleden de laatste..) vond "komt een vrouw bij de dokter"...ontzettend goed!!

@Manuela79,
    Afgelopen do zag ik het boekje liggen bij de Bijenkorf en moest het kopen haha
    Dus gelezen en idd zodra ik een positieve test in handen mag hebben...krijgt hij het cadeau als symbool van zwanger zijn!
    Toen ik eerder zwanger was heb ik kleine slofjes op z'n been neergezet om het kenbaar te maken en nu ligt hier het plan voor klaar.
    Nu alleen nog snel zwanger worden!!! ;)

@corine
    Balen voor je meis!
    Op naar sept als geluksronde voor je..duimen!!

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen allemaal, nou ik ben nu echt oficieel een september NOD-er.
    Ik probeer deze maand ff niet zoveel hier te posten, ik lees wel een beetje mee denk ik, maar ik ga m'n gedachten maar eens even ergens anders opzetten, want ik moet nog wat dingen regelen voor een bruiloft van een vriendin.

Heel veel succes dames,
    gr patje.

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    patje welkom!
    Jij ook succes he deze nwe ronde!

Mirre

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Heej Sophie kijk aan leuk dat je ook in mei getrouwd bent. Zoals je kunt lezen in mn onderschrift zijn wij op de 11e getrouwd, en jullie?

Waar kom je vandaan dan, gokje... Hilversum?

k`ga die "kluunboeken" toch ook maar eens halen. Hoor er wel vaak goede recensies over...

19. Female

Female Niet meer actief

goeiemorgen allemaal!! goh wat is het hier rustig vandaag zeg... moet zeggen, forum hier is erg verslavend.... maar het maakt me niet dat ik er overdreven veel mee bezig ben... vind het erg leuk! 's morgens is het bijna een ritueel aan het worden... opstaan, even temp. opnemen, kopje verse koffie en... BIJLEZEN!! heerlijk...
    xxx & liefs female

20. geeke

geeke Lid

14 aug 2006
    50
    0
    0
    Belgisch Limburg
    :x t Is vannacht op niks uitgedraaid, met boos gevoel in slaap gevallen!!

M'n ventje kwam thuis na z'n voetbal, lekker gezellig romantisch filmpje gekeken, en toen wou hij nog voetbalverslagen zien op tv ==> JAKKES!

Mijn goesting daalde tot ver onder nul en dat was vanmorgen nog niet helemaal verdwenen!

Hopelijk is t vanavond weer op en top zodat we er toch tegenaan kunnen gaan!

Seffens is ie weer weg met de voetbal paintballen!!

Deel Deze Pagina