NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hallo allemaal,
    ben hier redelijk nieuw... wel heel veel gelezen, maar vrijwel nix gepost... en dan ook mijn eerste berichtje bij de verkeerde maand... :( ompidompie.... :(
    maar goed, sinds eind juli gestopt met de pil en mijn eerste NOD zal hoop ik 1 sept zijn.....maar ja, dat weet je natuurlijk nooit zo'n eerste keer.

tja en gisteren in bed zijn mijn lief: "jeetje je hebt een opvlieger, ben je zwanger ofzo.... ?"
    nou ja als dat zou kunnen.... :p

ohja enneh gewoon nog een vraagje.... houden jullie het voor je dat je aan het klussen bent voor een ukje of vertellen jullie dat.
    Vind het namelijk in sommige gevallen echt moeilijk om mijn mond te houden en heel vaag te doen... (naar mijn beste vriendin bv en natuurlijk ook mijn mams)

ben benieuwd....

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik heb mezelf er ook bij gezet:

Terese - 29j - 2e ronde - 1e kindje - NOD 28/8
    Kaylie - 25j - 1e ronde - 1e kindje - NOD 28/8
    Jingels- 30 j - 3e ronde - 1e kindje - NOD 31/8
    Mariska75 - 31j - 2e ronde - 2e kindje - NOD 31/8
    Beebje-27 j- 8e ronde- 1e kindje- NOD 1/9 of 2/9
    Jebentwelkom - 25j - 4e ronde - 1e kindje - NOD 02/09
    Velobabe-28jaar- 2e ronde-eerste kindje-NOD 02/09
    Mickey - 24j - 3de ronde - 1e kindje - NOD 02/09
    Miza - 23j - 3e ronde - 1e kindje - NOD 03/09
    Poessie1 - 27j - 3e ronde - 1e kindje - NOD 03/09
    Pat- 26j - 6e ronde(na mk)- 1e kindje - NOD 04/09
    Sophie - 33 j - 2,5e ronde - 1e kindje - NOD 04/09
    Toontje80- 26j - 2e ronde - 1e kindje- NOD 05/09
    Tigger - 25j - 4e ronde - 1e kindje - NOD 06/09
    Esdepes-22j-2e ronde - 1e kindje- NOD 06-09
    Pip - 32j - 7e ronde - 1e kindje - NOD 06-09
    Mammairis-31j-9e ronde-2e kindje- NOD 07/09
    Marieke - 28 j - 3e ronde - 1e kindje - NOD 07/09
    Manuela - 27j - 1e ronde - 1e kindje - NOD 08/09
    Marisha - 26j - 2e ronde - 1e kindje - NOD 10/09
    Dora - 31j - 5e ronde - 1e kindje - NOD 10/09
    marloes80 26j 3e ronde 1e kindje nod 10/09
    Angel Eyes- 29j - 2e ronde - 1e kindje - NOD 11/09
    Vissie - 28j - 1e ronde - 1e kindje - NOD 11/9
    Moons - 28j - 3e ronde (na mk) - 3e kindje - NOD 12/09
    Candijtje - 28jr- 1e ronde- 1e kindje- NOD 12/09
    Noesje- 24j - 3e ronde - 1e kindje - NOD 12/09
    Josien - 25j - 3e ronde - 1e kindje - NOD 13/09
    SandraK - 39j - 6e ronde - 2e kindje - NOD-14/09
    Roses - 21j - 2e ronde - 1e kindje - NOD 14/09
    IngieMoppie - 37j - 6e ronde - 1e kindje - NOD 14/09
    maria - 30j - 2e ronde -1e kindje -NOD-16/09
    gemke - 4e ronde -NOD-17/09
    Franciska - 28j - 3e ronde - 1e kindje - NOD 19/09
    Fransje77-28j-1e ronde moet nog starten-1e kindje-NOD 24-09

Groetjes, Ingie

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hele dikke reep chocolade met noten net naar binnen zitten werken!! :oops:
    Velen zullen denken: Ach ja je zal er maar trek in hebben, maar dat is het rare:
    IK BEN GEEN FAN VAN CHOCOLADE!!!! :(
    (Ben helemaal geen zoetekauw!)..kaas is mijn ding!

Heeeel apart hoor voor mij, temeer omdat toen ik in juni zwanger was en we op vakantie waren TIG ijsjes at...terwijl ik (je raadt het al) NIET van ijs hou :(
    hahaha de mormoontjes spelen met me! :idea:

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo Liefzonnetje, welkom bij de groep.

Mijn ouders en schoonouders weten het wel, omdat mijn man zijn sterilisatie heeft ongedaan laten maken (vorig jaar) en daardoor 1 dag in het ziekenhuis heeft gelegen.

Verder hebben we het niet verteld...... Maar het is wel moeilijk om het voor je te houden (zeker op mijn werk). Daar wordt constant gevraagd of geen kindje willen..... (we zijn vorig jaar getrouwd).

Groetjes, Ingiemoppie

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik heb het alleen aan mn beste vriending verteld waarvan ik weet dat zij haar mond wel houd :) Verder is soms wel ff lastig nix te zeggen. bv tegen mn moeder enzo... Maarja ze merken het hopelijk snel genoeg dat we met leuk nieuws komen ;)

6. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    tx ingiemoppie...
    bij ons in de vriendengroep zijn er heel wat zwanger, of net bevallen. tja en dan vraagt mijn mams of we al aangestoken worden...... (volgens mij wil ze gewoon graag oma worden ;) )
    en het lijkt wel of ik nog nooit zoveel uitnodigingen voor de sauna heb gehad... heb gelezen dat dat niet goed is als je zwanger wilt worden...
    dus ja dan maar weer een of ander vage smoes verzinnen, terwijl ik normaal altijd sta te springen....

we hebben in ieder geval saampjes afgesproken dat het ons geheimpje blijft....

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi allemaal

heb vandaag een beetje bij gelezen, omdat ik gister geen tijd had.......

welkom aan alle nieuwe, jammer dat jullie zich hebben moeten toevoegen, succes in de volgende ronde.....

Verder alle klussers succes en alle afwachters: SPANNEND hoor......

Hier een flinke verkoudheid, wat lastig is voor het tempen, aangezien ik verhoging heb gehad en tabletjes heb geslikt!!

Eens kijken wat me temp. de komende dagen doet, want ik hoop toch echt nog mijn eisprong te kunnen detecteren!!

Twinny

8. Niet meer actief

heb het erbij gezet in de qoute maria hihihi
    het word mijn 2e kindje

9. Niet meer actief

iedereen in mijn naaste omgeving weet dat we bezig zijn met een kindje dat hebben we bewuast verteld
    tis ook wel grappig want zo spannend als mensen hier op het forum meeleven zo spannend vinden ze het in mijn omgeving ook
    ik vond het dan ook helemaal niet erg om vanmorgen tegen iedereen te zeggen dat het niet raak was want je krijgt meteen steun net zoals hier eigenlijk
    mijn schoonzusje stuurde nadat ze het op mijn log had gelezen vanmorgen meteen een mail dat ze het heel erg vond en dat ze dahct dat ik echt zwanger was omdat ze dat gevoel had hihihi
    schat van een meid
    en een andere vriendin die stuurde me ook meteen een berichtje zo van oh nu mag je dus gewoon weer lekker een toppertje nemen whahahahaha
    keileuk vind ik dat vooral nu nu ik zelf ookd acht dat het raak was

10. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    oke thnx gr maria

11. Niet meer actief

oh heb mijn leeftijd er ook niet bij staan dat is nu nog 26 maar vanaf 13 september 27 hihihi

12. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ha Gemke,
    dat is wel super dat iedereen in je omgeving zo meeleeft. Zet me wel weer wat aan het denken.... misschien toch alleen mijn beste vriendin vertellen.... die komt vanavond eten... maar eerst maar eens met mijn lief babbelen.
    Trouwens ik vind het hier ook onwijs tof om te lezen dat iedereen zo ontzettend met elkaar meeleeft!! Dan is het wel makkelijker om denk ik mijn mond te houden, aangezien ik hier alles kwijt kan.. :D

anyway ik hoop gewoon dat ik snel heel mooi nieuws kan gaan vertellen..... missy ongeduld (en dat in ronde 1 al... eigenlijk wel errug... sorry voor iedereen die al heel lang bezig is!)

13. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0

heb mezelf er ook ffkes bij gezet

14. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    we hebben het ook een paar vertelt dat we een baby wens hebben en hopen dat het zo mag zijn deze maand
    maar zijn er met vrienden niet echt super mee bezig om voor ons zelf een terleurstelling te voor komen
    we hebben iedereen ook gezegd jullie horen het vanzelf
    mogen we in blijde verwachting zijn
    om een bepaalde druk van mezelf ook af tehalen

maar we zijn allemaal anders

gr maria

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    wij zeggen er voorlopig nog even niets tegenover familie en vrienden dat we een kinderwens hebben. We willen het voor ons zelf houden, totdat het daadwerkelijk raak is.

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Wij ook, Jingels :)

17. Juanita

Juanita Lid

25 jul 2006
    20
    0
    0
    Wij hebben het aan mijn ouders en mijn vriendin vertelt en aan de moeder en zus van mijn kereltje en aan een vriend van hem. Op voorwaarde dat zij niet elke keer vragen of we al nieuws hebben...

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Halloooooooooo, meiden

Wij hadden ook niet verteld dat we voor een derde kindje gingen toen ik in april stopte met de pil, maar omdat ik direct in de eerste ronde zwanger was hebben we het wel verteld, helaas is dit een mk geworden, dus nu weten ze het wel. Mijn zus is ook in april met de pil gestopt, dus dat ik dubbel leuk, het is soms net een wedstrijd, haar nod is vlak na die van mij, het zou wel super zijn om samen zwanger te zijn.

Liefs Moons

P.s. Welkom aan de nieuwe meiden, moge het een vruchtbare maand worden.

19. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Hallo :p

Ik heb het alleen aan mijn 2 beste vrienden verteld, de een wordt over 7 maanden papa en de andere is vorig jaar gestopt met de pil, dus heel spannend allemaal! Mijn mannetje heeft het wel aan zijn moeder verteld maar mijn ouders weten nog van niets, wil daar toch even mee wachten totdat het zover is, wil ze niet in spanning laten zitten en het lijkt me ook veel leuker om hun reactie te zien op het moment dat we met t goede nieuws komen terwijl ze zelf nog helemaal geen flauw vermoeden hadden :D

groetjes,
    Jaslynn

20. Pip

Pip Actief lid

15 jun 2006
    141
    0
    0
    Ik had me voorgenomen om het helemaal niemand te vertellen, maar ben uiteindelijk toch gezwicht. Ik kan voor mijn beste vriendin nu eenmaal geen geheimen bewaren....vind het nu wel erg prettig dat zij het weet, ook omdat ze er erg goed mee omgaat.

Verder is het een geheimpje tussen mij en mijn kerel en dat vind ik best iets speciaals

Deel Deze Pagina