NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij hebben het aan niemand echt specifiek vert, maar m'n collega's /en vriendinnen waren wel op de hoogte van de kinderwens.
    Heb een mk gehad en nu weet eigenlijk bijna iedereen wel dat we bezig waren!..., maar ik vind het niet erg.
    Er vraagt niemand verder iets aan me...gelukkig.

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    leven met een geheimpje is eigenlijk ook wel heel erg leuk.....
    en veel klussen is ook wel heeeeeeeeeel erg leuk, maar soms wel erg vermoeiend... ;) tja misschien een beetje teveel geklust de laatste tijd, maar ja, zin zet je ook niet zomaar aan de kant he en vriendlief is veel minder moe de laatste tijd... :oops:

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ach liefzonnetje, als ie z'n best maar doet he, daar gaat het om!!! :)

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    niets te klagen... :oops: nu alleen maar hopen dat er goed gezwommen wordt.... :D normaal is zijn richtingsgevoel ook niet zo goed.... :confused:

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai Meiden...

Hier weten mijn schoonmoeder en zusje, mijn ouders en broertje en mijn beste vriendin het.
    Ik vind het wel fijn, want nu kan je er gewoon over praten.. Zeker met mijn mams en vriendin vind ik dat prettig...

6. Nana

Nana Lid

15 aug 2006
    44
    0
    0
    hulpverlener
    Tilburg
    Hoi allemaal,

Mijn NOD valt pas op 12 september als mijn cyclus tenminste regelmatig is ! Ook ik ben in juli (eind juli)gestopt met de pil.Mijn vorige cyclus was precies 28 dagen.Vindt het allemaal erg spannend is heerlijk om op dit forum met andere te kunnen praten ! Succes allemaal ! :eek:

Liefs Nana

7. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Wij hebben bij de eerste niks gezegt Tegen niemand. Wel zo leuk vind ik zelf. Bij de tweede hadden we ook tegen niemand wat gezegt. Heel veel mensen vroegen er wel naar. Ze verwachten het volgens mij ook een beetje als de eerste 1 jaar is. Maar dan zei ik altijd. Een tweede? Nee joh voorlopig niet hoor, het is met 1 al zo druk. Maarja na mijn MK (wat we verteld hebben tegen vrienden en familie) weet nu iedereen dat we bezig zijn voor een tweede. Iets dat ik eigenlijk helemaal niet leuk vind. Achteraf twijfel ik ook of we er goed aan hebben gedaan om het aan zoveel mensen te vertellen.

8. Nana

Nana Lid

15 aug 2006
    44
    0
    0
    hulpverlener
    Tilburg
    Hoi allemaal,

Ook ik wil me graag aansluiten voor september.Als het goed is valt mijn NOD op 13 september. Dat duurt dus nog wel even ! Ben pas in juli gestopt met de pil dus zal waarschijnlijk nog veel moeten oefenen met geduld hebben!Succes allemaal !

Liefs Nana

9. Niet meer actief

wat grappig 13 spetember zijn er best veel heb ik gezien in de lijst hihihihi
    dan ben ik jarig hihihi
    een week later vier ik het en dan is mijn nod op de 17e zou een leuk verjaardagskadootje zijn he een positieve test hihihi
    mar erop hopen pff ik durf niet meer had afgelopen maand zoveel symptomen dat het wel raak moest zijn maar het was gewoon mis zo zie je maar ken niet op je eigen lichaam vertrouwen meer

10. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    heel voorzichtig sluit ik me hier bij aan voor sept.
    gisteren een nieuwe cyclus gestart we wachten af

kus

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ik hoor hier niet maar lees alvast met sep mee
    er zijn al een hoop doorgegaan
    mijn nod is 30 aug zoals ik had berekend maar ff zegt dat ik me ei 2 dagen later had??!!
    dus we zien wel

succes met w88 dames

12. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

t is pas mn 2e ronde en heb dus misschien weinig recht van spreken, vooral als ik zie dat sommige van jullie al zo lang bezig zijn maar blech wat word ik gek van dat wachten zeg, eerst op je eisprong en dan op je NOD. Wachten wachten wachten.. :rolleyes: Maar ja, dat is iets waar we nu allemaal last van hebben, daarom vind ik het ook zo leuk om jullie verhaaltjes te lezen..toch fijn om te weten dat je niet de enige bent

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Zo is het Jaslyn,

Het maakt niet uit of je in ronde 1 of in ronde 20 zit. Alleen hoe langer het duurt hoe ongeduldiger men kan worden (zucht...). Ik zit nu in ronde 6 (waarvan ik sinds ronde 3 aan het tempen ben).

Op dag 3 van mijn nieuwe cyclus en het eitje laat nog wel even op zich wachten. tja...... maar we beuren elkaar hier op!!! en dat maakt het wachten weer minder lang

groetjes, Ingiemoppie

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi hoi

Bij ons weten bijna al onze vrienden, collega's en familieleden het. Wilde het geen geheimpje houden.
    Waarschijnlijk ook niet, omdat we 2 vrouwen zijn en ik alle commentaar liefst voor me zwangerschap wilde incasseren, hihi....

Gelukkig is iedereen zo wat kei positief en leeft nu met ons mee........

Praat er ook vrij over, vind dat belangrijk, omdat toch al een andere situatie is.........

Twinny

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    ik lees gewoon super de luxe mee hier in september, bij mij kan het nog alle kanten op 8)

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @jaslynn
    Volgens mij zijn we allemaal ongeduldig hoor ..hoe lang of kort je ook bezig bent!

Zo deze kluns zit weer ff, ben een beetje onhandig vandaag!

Zo net ineens ff Pssssssssst ...voelde gewoon binnenin m'n vagina alsof er ff een kraantje opengezet werkt ..een moment.
    Dus ik ff voelen ( :oops: :p sorry voor het detail)...een straaltje witte vloed/afscheiding. Had het gisteren even minder, maar nu is het er weer!

Het regent als een gek hier!! Blij dat ik binnen ben ;)

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zo goedemiddag all,

Ben ik ook weer ffkes.

Hier weten meerdere mensen het wel alleen onze vaders nog niet...dat komt wel als het zo ver is, die gaan toch vragen....en en en...dus daar wachten we even mee tot het niet meer te verbergen is doordat iik misselijk ben maar het liefst hou ik het voor hem beide stil tot ik zwanger ben in de 13de maand...

Daarbij JULLIE weten het en ik vind het heerlijk dat ik alles bij jullie kwijtkan.

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Al mijn schoonzusjes weten dat we er mee bezig zijn, maar dat komt ook omdat er net twee zelf voor de eerste keer mama zijn geworden en de andere na een miskraam ook dolgraag weer zwanger wil worden. Dus we leven allemaal heel erg met elkaar mee.
    Ik heb het mijn moeder niet bewust verteld, maar ik denk dat ze het wel aan me kan merken, omdat ik het nu wel in eens heel veel over baby's rond om me heen heb en hoe leuk ik alles vind..

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ninetjeeeeeeeeeeeeeeee :D

Gezellig meis dat je er ook weer bent!

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hahaha dankjewelllllllllll alleseter! ;)

Deel Deze Pagina