Mirre... Ik begrijp t schema ook nog niet maar dat zal vanzelf wel komen,hihi...die meiden daar helpen me vast wel en joh ik doe gewoon netjes elke dag temp invullen en hoor vanzelf wel of en wanneer t goed is. baadt t niet dan schaadt t niet...lol
Loeki2, Dat is lief van je! Zodra ik een schema zie raak ik in de knoei (soort handicap is dat, excel is ook een probleem voor me) Ik ga zo nog eens kijken hoe en wat...mocht ik er niet uitkomen dan ga ik morgen een beroep op je doen Mirre
Owh mirre... op FF is het best makkelijk als je een beetje engels kent hoor, en kom je er niet uit dan is er altijd hulp... dat is het leuke aan dit forum! Liefs
Hoi, Ik lees iedere dag alle berichtjes door en ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen. (nod aug volg ik ook, want die zijn natuurlijk eerst aan de beurt!) Nu weet ik een beetje wat me te wachten staat! Ik moet deze week dus ongie worden. De eerste na een pilloze maand. Vanaf dan gaan we echt aan de klus. Ik heb vanmiddag wel de krampjes al gevoeld! Dus ik hoop dat ze in aantocht zijn. Dat zou trouwens de eerste keer dat ik echt blij ben dat ik ongie wordt! Als je al die verhalen leest van het ontpillen...brr! Maar goed er is nog niks te zien...nog even afwachten dus en dan gaan we er tegenaan! Iedereen succes!!! -x-Vissie-x-
Ook ik sluit me hier aan. Mijn NOD is zo rond 5 september. Ben na mijn miskraam vrij snel weer ongesteld geworden (staat 4 tot 6 weken voor). We gaan er weer voor deze maand!
Hai meid... we zitten in het zelfde schuitje...de zijn er nu.. en dan moet ik nog 'ontpillen' dus voor mij is het nog ff afw88 ... ik hoop voor jou dat de snel komen zodat je wat duidelijkheid heb... Succes allemaal.. Kisses (K)
Hai meid... we zitten in het zelfde schuitje...de zijn er nu.. en dan moet ik nog 'ontpillen' dus voor mij is het nog ff afw88 ... ik hoop voor jou dat de snel komen zodat je wat duidelijkheid heb... Succes allemaal.. Kisses (K)
dag dames, ik kom me hier ook melden, netjes na 29 dagen ongewenst bezoek gekregen. mijn NOD ligt nu als ik het goed heb op 5 september.
Hallo allemaal, Super heh als die voorbij zijn en de eisprong weer nadert en we gericht kunnen gaan klussen Sprak gisteren een vriendin die geen voorbehoedsmiddelen gebruikte, maar rekening hield met vruchtbare dagen, op 1 maand na. Ze is toen zwanger geraakt en er wel heel blij mee. Super verbaasd was ze toen ik gister vertelde hoeveel (weinig) kans je per maand eigenlijk hebt om zwanger te raken. Ze dacht dat als je op je vruchtbare dagen sex hebt, het bijna zeker is dat je zwanger raakt. Heb haar toen precies verteld hoe vaak wij afgelopen maand geklust hebben met als resultaat Ze beseft nu dat ze gewoon heel erg veel geluk heeft gehad.
NEE NIET ECHT,EN JA EEN BEETJE IK HEB EEN ECHT BROER KLINKT RAAR HE! ENDRIE HALF BROERS EN EEN HALF ZUSJE,MAAR DAT ZEGGEN WE DUS NOOIT HE GEWOON BROERS EN ZUSSEN DUS! MAAR OPGEGROEIT ALLEEN MET ME ENE BROER DIE 3 JAAR JONGER IS DAN MIJ!! MAAR IK BEN EEN GROTE KINDER LIEF HEBSTER HOOR,PAS OOK ALTYD OP DE KIDS VAN MIJN VRIENDINNEN! DAN ZEGGEN ZE JEETJE MEIS OF JE ER NU 4 HEBT OF 6 MAAKT JOU NIET UIT HE!! GR MALUNO
Hé meiden, Ik kom ook gezellig meekletsen. Miskraam gehad in juli en na 32 dagen weer ongi geworden. Op naar de volgende ronde! Joos