NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

o jongens......ik bedoel meisjes maarja het klinkt zo lekker.
    ik heb zo'n gevoel dat m'n ei eraan zit te komen (van die steekjes en krampjes in mijn lies) dit gevoel had ik vorige maand ook.
    alleen wat wil nou het probleem.... mijn ovutesten zeggen dat het nog niet in aankomst is.
    grrrgrrrgrrrr wat is dit vervelend.
    iemand tips voor de pijn?

2. Kaylie

Kaylie Lid

15 aug 2006
    41
    0
    0
    onderwijzeres
    Aalter
    Hello meiden,

Ik heb het alleen maar aan mijn schoonzusje verteld. ze zit nu ook vol spanning te wachten. de anderen wil ik verrassen.

Ik voel nog niet veel aan mijn lichaam alleen dat mijn onderbuik af en toe steken geeft.
    Ik voel mij wat mottig maar dat zal waarschijnlijk wel zijn omdat ik een beetje ziekjes ben geworden.
    we zijn toch al weer een stapje dichter. het afwachten is bijna gedaan.

groetjes Kaylie

3. Terese

Terese Fanatiek lid

Een warme kruik er tegenaan? Of in bad of douche gaan?

4. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi meiden
    Ik ben weer helemaal up to date, na het lezen van al jullie berichtjes. Ben even 1 dagje niet geweest en er zijn weer wat pagina's bijgekomen! :) :) FF bijlezen!!!!
    Nu vroeg ik mij af (tijdens het lezen) hoe je eigenlijk je eisprong kan voelen! Misschien een domme vraag van moi (groentje) :oops: maar ik voel niks (van die eisprong) of vanalles in mijn lijf (als je begrijpt wat ik bedoel ;) )
    Misschien kan iemand me uitleggen hoe dat gevoel van je eisprong is......?

bedankt
    groetjes

5. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi Nicole,

Ik voel het als een soort menstruatiekramp alleen dan korter. Een paar uur maar. Het wordt ook wel gevoeld als steken.

6. Kaylie

Kaylie Lid

15 aug 2006
    41
    0
    0
    onderwijzeres
    Aalter
    Hey Nicole

Ik had een aantal dagen steken in mijn onderbuik en als ik telde kwam het ongeveer overeen met mijn eisprong.
    Het was ook de eerste keer dat ik zoiets voelde.

groetjes Kaylie

7. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Inderdaad, als menstruatiekramp. Maar wel een dag of 2, 3. Ben er alleen nog steeds niet helemaal achter of ik de krampen nu voor of tijdens mijn ei krijg. :(

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi, welkom alle nieuwe NOD-ers

Ik voelde vorige ronde mijn eisprong heel duidelijk. Daarvoor nooit bewust gevoeld. Ik liep buiten en voelde onder in buik van die kleine, scherpe krampjes. Een aantal seconden en t was weer weg. Dag later had ik duidelijke temp. stijging en precies 14 dgn voor NOD.

Deze ronde moet ie gister of vandaag zijn geweest. Ik heb mega opgezwollen borsten, pijnlijke tepels en gisteravond gigantisch emo. Een paar dagen voel ik onder in buik wel wat druk. Maar niet ineens zoals vorige keer.
    Vandaag ben ik trouwens enorm dizzy. T is dat ik niet slechts enkele dagen voor NOD zit, anders zou ik nu echt denken dat ik zwanger ben ;) Ook doordat ik gister in bed zomaar in janken uitbarstte.
    Het lijkt of mn hormonen op ontploffen staan :eek:

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat betreft vertellen:
    veel mensen om ons heen weten t, behalve op t werk. Daar weten ze vaag dat ik wel plannen heb.
    Ik vind t erg leuk om t er met anderen over te hebben. Een stel kwam zelfs vanwege onze plannen met champagne aanzetten onder het motto 'nu mag je t nog drinken'. Lief heh. De kurk heb ik bewaard :p
    Met mijn ouders maken we er ook echt geintjes over. Ze weten zelfs de namen die we in gedachten hebben al.

Ik hou me echter wel erg in en overlaad ze er niet mee. Dat is t heerlijke van dit forum. T is zo super om er met jullie over door te kunnen ouwe ...... :) :)
    THANX

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo lieve meiden!!

Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst vandaag zeg, ik had het helaas te druk op het werk om bij te lezen/te reageren.

Welkom dus aan alle nieuwelingen! Dat ook voor jullie dit een vruchtbare ronde mag zijn :D

Ik heb mijn ei ook nooit gevoeld. En ik heb nu al sinds ik ben gestopt met de pil de hele dag een ongi gevoel en steekjes en krampjes vlakboven mijn lies...

Wij hebben het trouwens ook aan bijna niemand verteld; een paar vriendinnen weten het, eentje begint net met IVF dus we zitten heerlijk samen te mutsen en hopen dat het bij ons allebei snel raak is zodat we samen kunnen zwangeren en jullie weten het natuurlijk. Daar ben ik ook erg blij mee dat ik er hier lekker ongegeneerd over kan kletsen!

Twinny; wat fijn dat jullie zoveel positieve reacties krijgen. Het is inderdaad toch een (voor veel mensen) wat aparte situatie maar ik vind het geweldig!

Mirre; ik sluit me bij jou aan, we zijn allemaal ongeduldig ;)

Noesje; wat vervelend dat je vriendin zo reageert zeg... dat is echt balen en ook zielig eigenlijk voor haar dat ze het niet kan opbrengen met jou mee te leven en je bij te staan. Enne klagen is geen probleem hoor, dat moet kunnen toch hier?! We zijn er toch voor elkaar 8)

Nou liefjes, een heerlijke avond en misschien nog tot strakjes!

ik [-o< voor jullie!

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi Hoi :D

Aangezien ik in maart een miskraam heb gehad(12 wkn) hadden wij het iedereen al verteld behalve op het werk.
    Nu weet natuurlijk ook iedereen dat wij druk aan het klussen zijn!!
    Wij hadden het overigens niet verteld voor de zwangerschap.

Ik heb ook elke maand veel last van mijn ovulatie(nu dus)Steken onderin mijn buik en dan met name linksonder.

Weet iemand trouwens of dit voor, tijdens of na de eisprong is? Ik had gisteren een klein beetje last en vandaag veel meer. :rolleyes:

Nou iedereen die nog moet klussen VEEL SUCCES!!!
    Iedereen die nog in afwachting is ik duim voor jullie!!

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Heb ik ook, steken linksonder maarja of dat nu voor of tijdens is.... geen idee, ik temp. nog niet dus ja ik weet het gewoon niet.

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb steken ervoor tijdens en erna...

Ik heb deze maand wel getempt...de krampen begonnen op maandag mijn ei is naar alle waarschijnlijkheid donderdag geweest en ik heb tot zaterdag krampen gehad... en nu net begon het gewoon weer...

Dus die krampen hou ik me ook niet zo aan vast...

Ik heb superzaad gekregen met dank aan terese ( zie avatar) ;)

14. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hahaha goeie

Nou kun je wel gebruiken toch?

Wij allemaal wel eigenlijk!!

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Thanx manuala ;)

hier weer aan de volgende ronde begonnen de :evil: :evil: zijn nu helemaal weg dus op naar de klusweek.
    Ik heb wel nog steeds kramen en steekjes onderin mijn buik waar ik anders nooit last van had na de :evil: :evil: .

Maar ja mijn lichaam is een spelletje aan t spelen met me denk ik. ;)

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben zojuist ongi geworden.
    Mijn man en ik hebben besloten er nog niet helemaal voor te gaan, maar ik kom hier wel kijken en lezen en zo nu en dan posten.
    Ik hou mn cyclus wel bij, dan weet ik waar ik aantoe ben wanneer we er wel weer voor gaan.
    Ik hoop er niemand mee voor zn hoofd te stoten ofzo.

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Welkom Minni.

hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? :)

18. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Nou dames ik had gedacht dat ik inmeddels wel ongi zou zijn, maar blijkbaar duurt mijn cyclus nu langer.....
    De kans dat ik zwanger ben is heel klein..... Ik heb natuurlijk zoiets van laat me maar gewoon ongi worden dan kunnen we beginnen...
    Ik wel buikkrampjes dus ga ervan uit dat het niet zo lang meer zal duren.

Ik hou jullie op de hoogte,

Tamar :)

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Tamar, wanneer is je nod dan? Wat voor cylcus was je vanuit gegaan?

liefs Moons

20. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb deze maand gewerkt met ovulatietesten. Eergisteren waren er 2 streepjes te zien waarvan degene die het LH hormoon laat zien even donker was als de controlestreep. De dag erna (gisteren) was de "LH- streep" veel donkerder dan de controlestreep. Plus de krampen die ik gisteren voelde weet ik zeker dat gisteren mijn eisprong was.

Weet er iemand of de kans echt groot is als je het klussen zo goed timed?

En gaat dat ook op als je elke dag klust de gehele maand..? Ik heb nl. ergens gelezen dat dan de zaadcellen op zijn.

Beetje genant dit maar ja...we hebben t ook over klonten enzo..haha

Deel Deze Pagina