jah of wel...dat het nu zeer deed omdat de baarmoeder openstond...en hij daar een beetje tegenaan drukte en mischien dat daardoor de baarmoeder steeds meer opengedrukt werd...ofzo... Ik weet t niet maar als normaal mijn baarmoeder dicht is...dan heb ik geen pijn hoor tijdens de sex....snap je??
Ik kan me ook niks herinneren van heftige ongie's voor de pil... En ik ben er dan ook puur mee gestart voor de anticonceptie... Even een ander vraagje, ik ben dit weekend een tabletje foliumzuur vergeten...is dat heel erg??? Ik ga er vanuit van niet hoor, maar ik vroeg het me gewoon af?
Nee Hoor Vissie... Gewoon weer doorgaan.. Ninetje, daar zit ook wel weer wat in... Hmmz, nou ja, we wachten af...
ff voor de zekerheid... ben niet ongi duur nog 1,5 week (en hopenlijk >9mnd ), maar voor piltijd had ik altijd al zo'n week voordat ik ongi zou moeten worden van die opvliegers, zere borsten enzo... verder nooit last van krampen tijdens ongi en na 3 dagen er weer vanaf... tja en dat heb ik nu weer....
Hoi meiden, dat gevoel tijdens de sex wat jullie beschrijven heb ik ook wel eens, net of het dan in mijn liezen pijn doet als hij te diep stoot. Zal toch wel iets met de eisprong te maken hebben. Mijn slijm wordt al een beetje rekbaar, baarmoedermond is al iets zachter en ik heb af en toe steekjes in mijn linker liesstreek. Vorige keer had ik op dag 14 mijn ei, dit duurt nog 4 dagen, zal hij dan nu nog eerder springen? Hoe lang hebben jullie hier altijd last van? Vanavond gaan we weer aan de klus, eergisteren ook en vrijdag, dus om de dag, mijn hubbie houdt het zelf ook bij, dan zegt hij, we gaan niet te laat naar bed, want vanavond is het weer klustijd!! Hij is er toch wel mee bezig (hij is nog niet zo gek als ons op dit forum, maar het houdt hem wel bezig) Liefs Moons
Dat heb ik soms ook. Deze maand probeerde ik er op te letten of het rond de eisprong anders was. Maar de ene keer was het juist dat het leek of de baarmoedermond 'dichtbij' zat en de volgende dag weer 'ver weg'. Ik kon er geen touw aan vast knopen in ieder geval!
Hahah nou jah zijn tigger en ik niet de enige die er last van hebben...t kan ook niet dat manlief ineens een cm of 2 gegroeid is... Het is bij mij in elk geval rond de eisprong dat t zeer deed... Ik heb overigens alweer eisprong krampjes...doortrekkend naar mijn bovenbenen en steekjes in de tetters en dat terwijl ik bijna zeker weet dat het deze maand low kans is dat t raak kan zijn...mits het superzaad zijn werk doet!
je baarmoeder zakt ietse als er een eisprong in aantacht is dan is het inderdaad net of man lief te diep gaat heeft bijna iedere vrouw last van is dus een ook dat je baarmoedermond dan zachter is gr maria
hallo meiden, Ik kword gek van mezelf. IK ben 3 dagen overtijd. Ik dacht even testen, maar die is negatief, niet zwanger. Ik ben normaal na 28/29 dagen netjes ongesteld. ik ben ontzettend moe, niet misselijk en zit ineens onder de pukkels. wie kan me helpen?? groetjes sjaantje
Dat is vervelend Sjaantje. Je weet dan ook echt niet meer waar je aan toe ben. Het enige wat je kunt doen denk ik is nog even afwachten (lukt eigenlijk niet natuurlijk) en dan over een paar dagen nog eens testen. Misschien heeft je lichaam nog niet genoeg HCG aangemaakt om de test positief uit te laten slaan. Ik hoop het voor je. Enne, niet misselijk zegt niks over niet zwanger zijn of wel, hoor!!!
Zo dames, daar ben ik weer... even weer rustig alles doorgelezen. Nieuwe meiden van harte welkom op het "wachtbankje"hihi... Verder heb ik eigenlijk ook niets te melden...
sjaantje dat is balen neg test misschien heb je inderdaad nog niet genoeg hcg opgebouwd weet niet met welke test had je als je die van de kruitvat neemt zijn wat gevoeliger voor hcg dan clearbleu en prodictor daar heb je meer hcg nodig gr maria
hoi meiden Iedereen hier nog flink in afwachting van ei en nod......pppffff Ninetje: ik ga pas ergens eind september, begin oktober weer naar de gyne, want deze ronde doen we voor niets mee.......... Als nu na de vakantie weer eens ongi ben geworden, starten we pas weer op....... Hoop nog altijd dat je iejte en superzaad zich gewoon gevonden hebben.... twinny
Hier zou ik vandaag normaal weer eisprongkrampies moeten hebben maar heb nog niks gevoeld ... morgen misschien?
Jongens!!! Ik heb een streepje bruinverlies gevonden in mijn witte afscheiding! Ben voor de rest dizzy en krijg koppijn nu....
Terese kan innesteling zijn ow we hopen het voor je duimen dat het zo mag zijn zou kunnen hoor je hoeft nog maar 6 dagen tot je kan testen dus gr maria
Terese, dat kan toch innesteling betekenen? Toch??? dat heb ik hier wel eens gelezen... Of is dat niet bruin maar rood misschien... Zoveel verstand heb ik er eigenlijk ook niet van. Ik duim voor je dat het goed is!!
Aaaahhh, spannend Terese... Nog ff 6 dagen dagen... pfieuwww, lijkt me lastig maarja... eerder testen heeft geen nut he... Duim in iedergeval voor je